Ga naar inhoud

Tips : hoe voorstellen


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Op 18-3-2010 om 20:28 zei B-Cupje:

HIER start je een nieuwe topic om je voor te stellen .

Enkele voorsteltopics verdwijnen soms eenzaam in het niets ... daarom even dit berichtje .

Door gerichtere info in je titel krijg je reactie's waar je iets mee verder bent .

Behalve je naam en soort operatie (BV / BVK / andere cosmetische ingreep) bv kliniek melden waarin je interesse hebt .

Wanneer je operatiedatum reeds vaststaat bij aanmelden op het forum kan je direct een topic aanmaken in de operatieverslagen* (en je daar dan ook even kort voorstellen) .

* voor andere cosmetische ingrepen (die niets met 'borsten' te maken hebben) klik HIER .

Wanneer je een topic hebt hier in het voorsteltopic en gaandeweg je operatiedatum wordt vastgelegd , verwittig dan even een moderator* (we zien niet àlles) , dan passen we je titel aan en verhuizen je topic naar de operatieverslagen zodat je niet je hele verhaal opnieuw moet doen .

Ook voor andere vragen kan je ons even contacteren (geen enkele vraag is 'dom' !)

*moderators herken je aan het blauwe of rode kleurtje . Je vind ons onderaan op de startpagina en je kan gelijk zien wie er online is zodat je snel geholpen wordt .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Dag allemaal. Ik heb vanaf mijn 17de protheses. Ik ontwikkelde maar 1 borst. Dat was een hel van zware ingekapselde protheses. Met enorme lekages. En meerdere operaties. Op mijn 35ste kreeg ik monobloks. Dat veranderde alles. Ook mijn gezondheid. Na 6 jaar gingen ze ineens heel erg groeien. Dat komt door de cellulose in de monoblok.En dat trekken ze aan zodra ze lek zijn. .ze werden onprofessioneel verwijderd. En de kapsels bleven achter. En produceerden ook vocht...weer onprofessioneel een open drain erin geduwd. Was drijfnat.En gelijk een zware infectie hoge koorts. En een grote onstekingszak erin. Na anderhalf jaar weer protheses geplaatst ook weer monobloks. Mijn angst voor siliconen was groter. Ze werden niet goed geplaatst onder de borstspier. En hingen eronder uit. Mijn dochter gaf me op voor een tv programma. Ik dacht eindelijk een lichtpuntje te zien. Maar nu zit ik met ingekapselde polyurethaan protheses. Die dat juist niet zouden doen.knobbels in de borst. Ingekapselde rest siliconen. De 1ne borst hangt lager als de ándere 2 centimeter. En ook de vorm is vreselijk. Ik heb ook veel gezondheid klachten. En blijk A.N.F. in mijn bloed te hebben. Nu een seconde opinion aangevraagd. En dat was een warm bad. Lippofilling zou voor mij dat eindelijke definitieve lichtpuntje kunnen zijn. Heb alleen de financiën nog niet. Daar ga ik wel echt mijn best voor doen. De polyurethaan is ook vergroeit met mijn borstspier. En ik word met de dag zieker. Ik ben nu 53. En ben maar 6 jaar gelukkig geweest met mijn borsten. Dat waren de eerste monobloks. En ben er echt zo klaar mee. Bezint soms eer ge begint. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.