Ga naar inhoud

Tips : hoe voorstellen


B-Cupje

Aanbevolen berichten

HIER start je een nieuwe topic om je voor te stellen .

Enkele voorsteltopics verdwijnen soms eenzaam in het niets ... daarom even dit berichtje .

Door gerichtere info in je titel krijg je reactie's waar je iets mee verder bent .

Behalve je naam en soort operatie (BV / BVK / andere cosmetische ingreep) bv kliniek melden waarin je interesse hebt .

Wanneer je operatiedatum reeds vaststaat bij aanmelden op het forum kan je direct een topic aanmaken in de operatieverslagen* (en je daar dan ook even kort voorstellen) .

* voor andere cosmetische ingrepen (die niets met 'borsten' te maken hebben) klik HIER .

Wanneer je een topic hebt hier in het voorsteltopic en gaandeweg je operatiedatum wordt vastgelegd , verwittig dan even een moderator* (we zien niet àlles) , dan passen we je titel aan en verhuizen je topic naar de operatieverslagen zodat je niet je hele verhaal opnieuw moet doen .

Ook voor andere vragen kan je ons even contacteren (geen enkele vraag is 'dom' !)

*moderators herken je aan het blauwe of rode kleurtje . Je vind ons onderaan op de startpagina en je kan gelijk zien wie er online is zodat je snel geholpen wordt .

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt 'ons werk' weer wat lichter :38:

Viel me gewoon op en vind dat jammer .

Op 'even voorstellen' / 'nieuw' / 'hello' wordt niet zo vlug gereageert dan wanneer er bvb een kliniek in de titel staat . Normaal ook hé dat die dames zich dan wat meer 'aangesproken' voelen en ervaring kunnen/willen delen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Enkele voorsteltopics verdwijnen soms eenzaam in het niets ... daarom even dit berichtje .

Door gerichtere info in je titel krijg je reactie's waar je iets mee verder bent .

Behalve je naam en soort operatie (BV / BVK / andere cosmetische ingreep) bv kliniek melden waarin je interesse hebt .

Wanneer je operatiedatum reeds vaststaat bij aanmelden op het forum kan je direct een topic aanmaken in de operatieverslagen* (en je daar dan ook even kort voorstellen) .

* voor andere cosmetische ingrepen (die niets met 'borsten' te maken hebben) klik HIER .

Wanneer je een topic hebt hier in het voorsteltopic en gaandeweg je operatiedatum wordt vastgelegd , verwittig dan even een moderator* (we zien niet àlles) , dan passen we je titel aan en verhuizen je topic naar de operatieverslagen zodat je niet je hele verhaal opnieuw moet doen .

Ook voor andere vragen kan je ons even contacteren (geen enkele vraag is 'dom' !)

*moderators herken je aan het blauwe kleurtje

Oja , de titel kan je zelf niet aanpassen maar een berichtje wel : klik dan onderaan rechts op 'bewerk' .

Misschien is het wel interessant om in de voorsteltopic steeds de titel te laten voorafgaan door de afkortingen BVK of BV naargelang die van toepassing zijn . Ik wou het goeie voorbeeld geven maar ik lees hierboven dat dit niet meer kan! Zou m.i. wel interessant kunnen zijn maar ik had dat pas door nadat ik de topic al aangevuld had

Groetjes, Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het wel interessant om in de voorsteltopic steeds de titel te laten voorafgaan door de afkortingen BVK of BV naargelang die van toepassing zijn . Ik wou het goeie voorbeeld geven maar ik lees hierboven dat dit niet meer kan! Zou m.i. wel interessant kunnen zijn maar ik had dat pas door nadat ik de topic al aangevuld had

Groetjes, Omie

Omie, heb je titel een beetje aangepast voor je! Als je een operatiedatum hebt passen we die nog verder aan en wordt je topic ook verhuisd naar de operatieverslagen. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Hoi allemaal,

Toch fijn zo'n forum! Ik ben al dagen t net aan het afstruinen omdat ik na jarenlange twijfel nu toch echt de stoute schoenen (of eigenlijk liever gezegd een bh zonder vulling) aan wil trekken. Elke keer kwam ik deze site tegen....

Ik heb nu een afspraak voor een consult bij clinique beaucare in Utrecht (ingreep zelf doen ze in België ) op maandag 18 november.

Ik lees verschillende verhalen en hoor ook wel eens wat natuurlijk maar zou graag willen weten of er mensen zijn die hun ervaringen daar over hebben.

M'n twijfel is dus nog niet weg maar ik wil het wel zoooo graag....

Ik lees graag jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi allemaal,

Toch fijn zo'n forum! Ik ben al dagen t net aan het afstruinen omdat ik na jarenlange twijfel nu toch echt de stoute schoenen (of eigenlijk liever gezegd een bh zonder vulling) aan wil trekken. Elke keer kwam ik deze site tegen....

Ik heb nu een afspraak voor een consult bij clinique beaucare in Utrecht (ingreep zelf doen ze in België ) op maandag 18 november.

Ik lees verschillende verhalen en hoor ook wel eens wat natuurlijk maar zou graag willen weten of er mensen zijn die hun ervaringen daar over hebben.

M'n twijfel is dus nog niet weg maar ik wil het wel zoooo graag....

Ik lees graag jullie reacties

Hoi Little titty

Je kan het beste een eigen topic aanmaken zoals in dit topic beschreven staat ;)

Mocht het niet lukken kun je me altijd een pb sturen ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hai ik ben kaar en 26 juni bv ondergaan ..ik heb voor mijn operatie geprobeert om op het forum te komen .wat niet lukte ...eindelijk gelukt ...dus kan ik hier mijn en jullie ervaringen delen

Misschien dat je even een eigen voorsteltopic aan kunt maken :)

Dan blijft alles overzichtelijk :35:

helemaal bovenaan in dit bericht staat hoe je dat moet doen :)

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik had een topic aangemaakt met een random naam 'tips', omdat ik begrepen had dat je alleen dan foto's kon bekijken. Uiteindelijk hierin mijzelf voorgesteld en mijn operatieverslag medegedeeld. Dus ik ben een van de schuldige :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei DCN:

Ik had een topic aangemaakt met een random naam 'tips', omdat ik begrepen had dat je alleen dan foto's kon bekijken. Uiteindelijk hierin mijzelf voorgesteld en mijn operatieverslag medegedeeld. Dus ik ben een van de schuldige :blush:

no problem, jouw topictitel is al aangepast en je bent al verhuisd naar de juiste categorie ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

no problem, jouw topictitel is al aangepast en je bent al verhuisd naar de juiste categorie ;) 

xxx

Ah super dankjewel! :) 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

B-Cupje geeft hier hele goede tips.

Sommige voorstellingen van dames zijn te beknopt dat ze in het niets verdwijnen.

En daar zit ik een beetje mee, de dames plaatsen een bericht en onder weergaven zie je hoeveel het bericht is gelezen en er wordt niet op gereageerd,zou de titel misschien aangepast kunnen worden.

Door uitgebreid voorstellen waardoor deze dames meer reactie's krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hallo dames! 

Ik heb 8 weken geleden een borstvergroting laten doen, 500 Cc achter de borstspier. Hoewel ik nog wel pijnlijke borsten heb ben ik super happy met het resultaat. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaring!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Hey iedereen, 

 

Ik ben namelijk nieuw hier. Ik heb al ontzettend veel gelezen op dit forum en ben al heel wat wijzer geworden ivm mijn borstvergroting. Dank hiervoor! Van zodra ik meer weet over mijn consult laat ik dit zeker weten! :)

 

xx Pau

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.