Ga naar inhoud

5 weken na bv op vakantie naar Turkije


Aanbevolen berichten

Hoi, de titel zegt het eigenlijk al....Kan ik 5 weken na mijn bv naar Turkije?

Ik begrijp dat ik niet met de littekens in de zon mag en waarschijnlijk ook niet mag zwemmen, maar toch....

Iemand ervaring met deze situatie, positief of negatief?

De periode van 5 weken na mijn bv is helaas voorlopig de enige periode dat wij op vakantie kunnen tot de zomervakantie (ivm het werk van mijn man)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee of het mag.

Ik krijg 6 weken ziekte voorgeschreven.

Heb gewoon mijn borstvergroting gepland naargelang mijn jaar planning.

Had op 12 april mijn consultatie, hij had geen plaats in mei om te opereren.

Ik was een week weg in juli en 1 week in augustus. Dus daarom operatie gepland eind september.

Er zit ongeveer 5-6 maand tussen maar ik hebben er voor over. Misschien dat jij uw reisje ook een jaar uit kan stellen? Lijkt me niet het einde van de wereld en goed herstellen is belangrijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor.. ik zie geen probleem. ik ben nu 4,5 week po en zou zo nu op vakantie gaan hoor!

ik ben 7 dagen na mijn operatie op vakantie gegaan zelfs, en dat ging allemaal helemaal top.
ik heb niet auto gereden en ja ik kon niet zwemmen, hiken of wat dan ook, maar daar hadden we ons op ingesteld. Ik heb een hele ontspannende vakantie gehad,
2 weken na de operatie in de vakantie nog een bruiloft gehad.. geen problemen.
zolang je maar naar je lichaam luistert en je rust pakt als je merkt dat je het nodig hebt.
iedereen herstelt natuurlijk anders, maar je vakantie een jaar uitstellen.. sorry hoor.. niet nodig in mijn opinie.

@ linsR6, krijg jij 6 weken ziekteverlof? wat een bofkont ben je!! ik zou persoonlijk knetter gek worden van de vrije tijd, maar ik ben dan ook eeen bezig bijtje haha!

2,5 week na de operatie ben ik weer aan het werk gegaan, no problems. als ik maar niet te gek doe en rust neem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn idee kan je gewoon op vakantie hoor.. Meeste herstel is toch in de eerste 3 weken. En als je rustig aan doet en idd uitkijkt met je litteken , why not?

Anders neem je even contact op met je pc. Maar lijkt mij dat dit geen probleem moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet een hele dag dingen optillen, dragen en naarzetten/leggen van 20 kilo.

Heb aangepast werk gevraagd maar dit was er niet.

Dus het is meedraaien of thuis blijven.

Mijn pc zei dan: "ik schrijf 6 weken voor".

Geen idee wat ik wel of niet kan na een week, 2 weken of 4 weken.

Mijn operatie moet nog plaatsvinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.