Ga naar inhoud

BV, 75A jonge leeftijd. waar? ervaringen?


Gast misstravel1

Aanbevolen berichten

Gast misstravel1

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje rond aan het neuzen op het forum, nu heb ik een aantal vragen en ben ik naar iemand op zoek waar ik mijzelf een beetje mee kan vergelijken.

Ik ben 20 jaar (jong vinden sommigen van jullie misschien) ik voel mij al erg lang heel erg ongelukkig met mijn borsten. ze zijn eigenlijk nooit echt gaan groeien.

ik ben 1.64 en ik weeg 55 kg. een 75A bh is vaak te groot en gaat aan de bovenkant open staan.

mijn partner en ouders begrijpen waarom ik een BV wil.

Ik doe dit absoluut niet voor een ander maar juist voor mijzelf (dat hoef ik jullie denk ik niet uit te leggen)

nu heb ik geen idee waar ik het zou willen doen, ik woon in brabant, dicht bij de belgische grens.

ik heb gelezen dat belgie goedkoper is maar de kwaliteit vind ik belangrijk.

ik vind het geen probleem om ver te reizen voor een bv.

hebben jullie ervaringen met een bv op jonge leeftijd en waar zijn jullie geweest?

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom op het forum!

België is niet persé goedkoper hoor, de prijzen liggen wel redelijk gelijk met NL qua borstvergrotingen.

Ik was zelf 18 toen ik mijn borsten heb laten vergroten (Nu 19), dus ook jong en ik had dezelfde cupmaat als jou. :)

Ik heb het laten doen door dr. Nio in het SLAZ in Amsterdam, dat was voor mij iets meer dan een uur reizen en dat is goed te doen.

Als je vragen hebt, stuur me maar een berichtje! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Sinds mijn 18de zei ik al, ooit heb ik die een borstvergroting!
Mijn voorsituatie was ongeveer hetzelfde als bij jou.

In februari heb ik eindelijk mijn borstvergroting gekregen in de Wellnesskliniek van dokter Verdonck.
Super tevreden van. Had ik het geweten dan had ik het veel eerder gedaan. Ben ondertussen 24 jaar.

Lees je hier goed in en doe meerdere consulten.
Zo krijg je een goed beeld van wat je zelf wil en van wat kan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net hetzelfde probleem als jij, ben enkel wel wat jaartjes ouder.

Heb een A en als ik een bh koop, hoe klein ook, staat altijd open.

Als ik me buk en met armen beweeg (om iets op te rapen ofzo) staat bh altijd helemaal open. Kan geen kleedjes of topjes kopen met V hals of wat uitgesneden want kan me dan niet bukken.

Bikini's zijn helemaal een probleem. En ga zo maar door.

Begrijp je probleem, wat je leeftijd ook is.. Als ik jou was zou ik niet blijven stilstaan over je leeftijd. Je moet echt geen 25 jaar zijn om recht te hebben om een bv te laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast misstravel1

super bedankt voor jullie reacties!

Ava : op welke bh maat ben je uiteindelijk uitgekomen? heb je nog meer afspraken gehad bij meerdere klinieken of ben je gelijk naar dr. Nio gegaan? en eeh misschien een beetje brutaal maar wat kostte het?

nath 58: ik begrijp wat je bedoelt. ben jij nog bij meerdere klinieken langs geweest?

linsr6 : ik snap helemaal wat je bedoelt. gisteren heb ik een nieuwe bh gekocht en zoals gewoonlijk kwam ik helemaal depressief de hunkemoller uit.

super gefeliciteerd, je kijkt vast erg uit naar je nieuwe borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ava : op welke bh maat ben je uiteindelijk uitgekomen? heb je nog meer afspraken gehad bij meerdere klinieken of ben je gelijk naar dr. Nio gegaan? en eeh misschien een beetje brutaal maar wat kostte het?

Op het oog ziet het eruit als een D! M'n bh maat is wel groter (70G), maar bij nepborsten heb je nou eenmaal bh's nodig met een cupmaat die (veel) groter is dan dat het lijkt, omdat je meer projectie en/of breedte hebt dan de meeste natuurlijke borsten en je daardoor een bh sneller opvult. ;)

Ik had zoveel positieve verhalen verhalen over hem gelezen en mooie foto's gezien op het forum dat ik alleen een consult bij hem gepland had. Ik had er echt een goed gevoel bij en hij luisterde goed naar mijn wensen dus ik heb daarna gelijk een datum geprikt.

Het kostte bij elkaar €3100,- (consulten, operatie, nazorg etc.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook 20 jaar !

Ik ga bij aesthetic beauty clinics bij dr. schiettecatte, en word 15 sept geopereerd.

ik ben 2850,- kwijt excl. bh's

Toevallig woon ik ook in brabant dicht tegen de Belgische grens:45:, alleen had daar toch geen lekker gevoel bij.

Ik word geopereerd in Boxtel en is een uurtje rijden.

Succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lastige gevoel na een lingerie winkel of een kledingzaak herken ik.

Ik koop de laatste jaren amper bh's of lingerie setjes, gewoon omdat ik er achteraf toch niet blij mee was.

Net zoals een kledingzaak, de gedachten: "aaaah.. Leuk kleedje. Mmm is uitgesneden, laat maar al hangen", was ik meer dan beu.

Daarom 29 september, het zal niet pijnloos zijn maar hopelijk snel achter de rug en gewoon genieten.

Ik ben maar bij 1 pc geweest (is uitzonderlijk denk ik). Maar zat direct goed voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid!

Ik kan me helemaal vinden in jouw verhaal :). Heb dezelfde maten als jij, ben 23 en al zeer lang bezig met een bv.

Ikzelf ben net zoals Nath58 eerder zei, ook op consult geweest bij dr. Verdonck . Dit omdat ik al zeer veel over hem heb gehoord, en de reacties van de mensen die al een bv ondergaan hebben daar, toch steeds lovend zijn :).

Nu, ikzelf ga nog eens op consult bij een andere kliniek (beaucare), en zal daarna mijn keuze maken.

Dus, tot nu toe ga ik nog even door het leven met Maximizers, maar hopelijk ben ik daar in de Kerstvakantie voorgoed vanaf! :)

Nog veel succes toegewenst, en vooral, ga op je gevoel af wanneer je bent langsgeweest bij een dokter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 20 jaar en ik kom ook uit Brabant, heb twee maanden geleden een BV gehad.

Ik ben naar de BeauCare Kliniek in Mechelen gegaan en echt super tevreden over het resultaat en ik heb nog geen seconde spijt gehad.

Ik had ook een zielige A cup en heb er 305 cc in laten plaatsen, kwam gister thuis met een 75E bh van de Hunkemoller ;-)

Als je me even een vriendschapsverzoek stuurt kun je m'n foto's bekijken. Misschien vind je dat fijn? Ik ben 1.70 en weeg 55 kilo, we lijken dus wel een beetje op elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck opereert ook in weert bij acura medische centrum met de mentor protese zag ik laatst.

Prijs 2800 euro geloof ik.

Meerder consulten plannen is slim.

Leeftijd bepaal je zelf wanneer jij er klaar voor bent, ik zeg doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast misstravel1

Op het oog ziet het eruit als een D! M'n bh maat is wel groter (70G), maar bij nepborsten heb je nou eenmaal bh's nodig met een cupmaat die (veel) groter is dan dat het lijkt, omdat je meer projectie en/of breedte hebt dan de meeste natuurlijke borsten en je daardoor een bh sneller opvult. ;)

Ik had zoveel positieve verhalen verhalen over hem gelezen en mooie foto's gezien op het forum dat ik alleen een consult bij hem gepland had. Ik had er echt een goed gevoel bij en hij luisterde goed naar mijn wensen dus ik heb daarna gelijk een datum geprikt.

Het kostte bij elkaar €3100,- (consulten, operatie, nazorg etc.)

oh dat wist ik niet van die bh's .

is het dan niet moeilijk om bh's te kopen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh dat wist ik niet van die bh's .

is het dan niet moeilijk om bh's te kopen??

Ja wel wat lastiger dan eerst, maar dat komt vooral omdat ik qua omvang een 70 moet hebben. Er is veel meer keus in grote cupmaten als je omvang 75 of groter is!

Maar online is er genoeg te vinden hoor, ik heb nu een kleine collectie in allerlei kleuren/vormen haha dus het is prima te doen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast misstravel1

Ik ben zelf ook 20 jaar !

Ik ga bij aesthetic beauty clinics bij dr. schiettecatte, en word 15 sept geopereerd.

ik ben 2850,- kwijt excl. bh's

Toevallig woon ik ook in brabant dicht tegen de Belgische grens:45:, alleen had daar toch geen lekker gevoel bij.

Ik word geopereerd in Boxtel en is een uurtje rijden.

Succes ermee

bedankt voor je reactie.

spannend hoor, veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast misstravel1

Heej meid!

Ik kan me helemaal vinden in jouw verhaal :). Heb dezelfde maten als jij, ben 23 en al zeer lang bezig met een bv.

Ikzelf ben net zoals Nath58 eerder zei, ook op consult geweest bij dr. Verdonck . Dit omdat ik al zeer veel over hem heb gehoord, en de reacties van de mensen die al een bv ondergaan hebben daar, toch steeds lovend zijn :).

Nu, ikzelf ga nog eens op consult bij een andere kliniek (beaucare), en zal daarna mijn keuze maken.

Dus, tot nu toe ga ik nog even door het leven met Maximizers, maar hopelijk ben ik daar in de Kerstvakantie voorgoed vanaf! :)

Nog veel succes toegewenst, en vooral, ga op je gevoel af wanneer je bent langsgeweest bij een dokter.

bedankt voor je reactie.

ja ik hoor veel over dr. Verdonck ik ga hem maar even verder opzoeken..

ja, maximizers die ken ik ja :(

jij heel veel succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast misstravel1

Ik ben ook 20 jaar en ik kom ook uit Brabant, heb twee maanden geleden een BV gehad.

Ik ben naar de BeauCare Kliniek in Mechelen gegaan en echt super tevreden over het resultaat en ik heb nog geen seconde spijt gehad.

Ik had ook een zielige A cup en heb er 305 cc in laten plaatsen, kwam gister thuis met een 75E bh van de Hunkemoller ;-)

Als je me even een vriendschapsverzoek stuurt kun je m'n foto's bekijken. Misschien vind je dat fijn? Ik ben 1.70 en weeg 55 kilo, we lijken dus wel een beetje op elkaar.

heey, bedankt voor je reactie.

ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. dat vind ik inderdaad fijn.

ik vind het zo moeilijk om na te denken over hoe het kan worden.

het liefst wil ik zo groot mogelijk maar ik wil wel dat het natuurlijk is en bij mijn lichaam past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast misstravel1

misschien een hele domme vraag maar : op veel sites en ook op tv hoor ik vaak dat je bij een borstvergroting maximaal 2 bh maten groter kan.

toch zie ik hier veel meiden voorbij komen die van een A naar D gaan.

is dit nu een fabeltje en gewoon afhankelijk van hoeveel cc of zit hier een kern van waarheid in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een hele domme vraag maar : op veel sites en ook op tv hoor ik vaak dat je bij een borstvergroting maximaal 2 bh maten groter kan.

toch zie ik hier veel meiden voorbij komen die van een A naar D gaan.

is dit nu een fabeltje en gewoon afhankelijk van hoeveel cc of zit hier een kern van waarheid in?

Nee dat is niet per definitie waar. Het ligt aan verschillende factoren, zoals bijvoorbeeld de hoeveelheid borstweefsel die je hebt. De één heeft bijvoorbeeld een hele dunne huid waardoor je randen kunt zien, terwijl de ander genoeg weefsel heeft om een groter implantaat goed te bedekken.

Ik ben slank en had een kleine cupmaat, maar toch dik genoeg weefsel om ervoor te zorgen dat je niet de vorm van het implantaat gaat zien. :)

Dus voor sommigen is het inderdaad niet mogelijk om (in één keer) een stuk groter te gaan, omdat het er esthetisch gezien dan niet mooier van wordt. Hier kan je chirurg je allemaal informatie over geven. Ik raad je wel aan om naar verschillende artsen te gaan, aangezien de één nou eenmaal minder cc wilt plaatsen (persoonlijke voorkeur v/d chirurg) dan de ander. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast misstravel1

Hallo allemaal,

Jullie zullen misschien wel merken dat ik de laatste tijd wat minder actief ben op het forum.

Ik heb besloten om mijn bv nog even uit te stellen.

vriendlief vind dingen als samenwonen en reizen nog iets belangrijker en ik wil graag mijn bv betalen van zelf verdient geld. mijn opleiding duurt nog anderhalf jaar dus daarna gaat het gebeuren.

Ik ben wat minder actief hier, anders wordt ik zo jaloers :139::139::66:

xxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast misstravel1

Net nu ik het voor mezelf had afgesloten had ik met mijn vriend nog een gesprek.

We besluiten het nu toch te doen.

Ik ben helemaal super enthousiast !!!

Ik ga definitief voor een BV.

Gisteren heb ik het ook mijn ouders verteld en die waren super positief.

Ik wil graag bij dr Nio in het SLAZ, (parkkliniek is toch een stuk duurder)

alleen stond er op de website dat er een wachttijd van 28 weken was??????

ook hoor ik van velen dat ik een verwijzing nodig heb van de huisarts. hier ga ik dan maar snel achteraan.

oehhh ik ben zo benieuwd. !!!

Ik hoop snel wat vriendinnen te krijgen die bij Nio zijn geweest zodat ik wat foto't kan bekijken van zijn werk.

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.