Ga naar inhoud

tinteling in arm en hand


suva

Aanbevolen berichten

Goedemorgen...

Sinds een paar dagen heb ik tintelingen / doof gevoel in mijn rechter arm en hand. Heeft iemand hier ervaring mee, ik ben 3 weken po. Ik heb er overdag ook last van en word er 's nachts wakker van.

Gaat het vanzelf over ?

Heb kliniek hier over gebeld, zij zeggen dat het niks met de borstvergroting te maken heeft.

Misschien verkeerde houding?

Wat zeggen jullie????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Suva,

Nou ik ben nu bijna 3 weken PO en had het al vanaf dag 1 dat ik PO was. En volgens mij wel met operatie te maken, want had er meer over gelezen op dit forum. Gelukkig is het bij mij wel stuk minder al geworden. Neem dus aan dat het steeds minder wordt en uiteindelijk verdwijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan te maken hebben met je houding. Ik heb zonder operatie - wat een feest - last van mijn arm, schouder en hand zodra ik niet recht op sta. Vooral als ik mijn schouders laat hangen. Dan raakt de zenuw die onder mijn sleutelbeen doorloopt bekneld.. Let op dat als je staat je je schouderbladen naar elkaar trekt en je schouders ontspant. Zo komt je borstkas etc weer "open".

Misschien heb je er wat aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het in het begin ff, nu (3 weken po) niet meer, maar vandaag had ik tot 2x toe iets anders wat ik nooit eerder heb gehad. Mijn rechter wijsvinger beweegt een minuut of 2 lang zo'n 1x per 5 sec. vanzelf, een soort spasme... Geen idee of dat er ook mee samen hangt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook.. Mijn conclusie is dat het komt door vocht. Je lijf is zoveel vocht aant afvoeren....mijn handen en vingers waren ook stijf smorgens, dat herken ik van mijn zwangerschappen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 8 maanden PO en heb er nog steeds last van. Heb het wel alleen aan de rechterkant, de kant waar ik het meeste mee doe.

Ben ook terug geweest naar de kliniek en hun zeiden dat het niks te maken kon hebben met mijn borstvergroting, maar ik ben er van overtuigd van wel.. aangezien ik hier nooit eerder last van heb gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.