Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Vienna1981

Vienna1981: 10 september 2014 : Dr. M. Meesters-Caberg : Orbis Sittard

Aanbevolen berichten

Ik heb er inmiddels heel veel over gelezen en het schijnt toch vaak voor te komen bij een operatie waarbij gelift wordt én tegelijkertijd protheses worden geplaats. Dit schijnt een van de moeilijkste borstoperaties te zijn en ze adviseerde mij ook om het in 2 aparte operaties te doen. Ik ben super blij dat ze het zo heeft opgelost, ze zijn nu perfect, alleen die angst in mijn hoofd dat het weer gaat zakken is erg aanwezig... Heb je het er al met je pc over gehad?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier even een update van mijn kant en helaas geen positieve...

3 maanden po herstel zijn mijn borsten niet gezakt, maar nu al het vocht weg is zien ze er uit als 2 hamburgers: super groot qua doorsnee en als je van voren kijkt, maar als je van de zijkant kijkt komt het maar 3cm naar voren en is het helemaal plat (het komt dus niet naar voren waar de tepel zit maar ziet eruit als de snoet van een perzische kat, alsof je heel hard tegen een muur aan bent gerend).

Mijn cupmaat is 75G, maar het oogt in kleding met bh als een D en zonder zelfs als een B.

Dit probleem komt volgens mij door de low profile en dat heb ik haar voor de laatste operatie nog gezegd, maar daarop zei ze dat ze geen hoger profiel bij mij wilde plaatsen omdat ze bang is voor verzakking.

Ik word er dus echt niet vrolijk van en heb voor dinsdag dus maar weer een afspraak bij Meesters gemaakt, al durf ik eigenlijk niet. Gelukkig gaat er wel iemand mee. Na mijn operatie zag ik dat er 2 recensies over Meesters werden geplaatst waarin staat dat ze niet naar de patiënt luistert en haar eigen plan trekt. Ik ben dus niet de enige die dit ervaart. Hopelijk komt het hoe dan ook uiteindelijk toch goed...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey meid,

Wat naar om te lezen zeg! Ze zagen er zo mooi uit een tijdje terug. Heb je ook foto's gemaakt van hoe het nu is?

Ik hoop dat Meesters je tegemoet komt tijdens het gesprek, met name ook omdat je het van te voren al hebt aangegeven.

Ik leef met je mee! Sterkte xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoop het ook, dank je wel! Ik heb wel foto's ja. Wordt er niet vrolijk van, maar zal ze ff plaatsen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Staan in het album resultaat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie wat je bedoelt..

Ik hoop zo dat je er uit komt met Meesters en dat het wordt opgelost voor je.

Wellicht kun je de crowdfunding hiervoor ook in je topic plaatsen?

Ik wens je veel sterkte toe xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je wel! xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De bedoeling is trouwens om het bij Nio te laten doen en dat kost 3100 euro, maar je moet 10% van het ingezamelde bedrag inleveren, vandaar dat er 3500 euro staat...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat vind ik dit naar om te lezen:( Ik vind het echt ontzettend vervelend dat het resultaat zo teleurstellend is geworden! We sparen zoveel en dan is het extra pijnlijk als de uitkomst tegenvalt:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben vandaag bij Meesters geweest en ze gaat over 3 weken een wissel doen naar een hoger profiel dus ik ben benieuwd, hopelijk wordt en blijft het nu dan wel eindelijk mooi, cross my fingers...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga heel hard voor je duimen meid!! Wordt langzamerhand tijd dat ook jij mag gaan genieten van mooie volle borsten!!

Hopelijk heeft Meesters een goede dag, en laat ze zien dat er kwaliteit in haar handen steekt!

xxx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je wel, ik hoop het ook!

XXX

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat super! Doet ze dit kostenloos? Ik moet zeggen, haar nazorg is echt uitmuntend, daar mogen meer chirurgen een voorbeeld aan nemen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com