Ga naar inhoud

Vienna1981: 10 september 2014 : Dr. M. Meesters-Caberg : Orbis Sittard


Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag bij Meesters geweest en ze gaat over 3 weken een wissel doen naar een hoger profiel dus ik ben benieuwd, hopelijk wordt en blijft het nu dan wel eindelijk mooi, cross my fingers...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ga heel hard voor je duimen meid!! Wordt langzamerhand tijd dat ook jij mag gaan genieten van mooie volle borsten!!

Eindelijk het resultaat krijgen waar je in eerste instantie voor naar een pc ging, dus eindelijk weer je eigenwaarde terug!! :35:

Hopelijk heeft Meesters een goede dag, en laat ze zien dat er kwaliteit in haar handen steekt!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze doet het wel kostenloos, maar dit ging absoluut niet van harte, ze zei zelfs dat ze er spijt van had dat ze er ooit aan was begonnen... Ik ga van 300cc low plus profile naar 415cc high profile en ik hoop dat het daarna eindelijk goed is en de verhouding klopt, nog 2 weekjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat super dat ze het kosteloos doet...deze keer komt het gewoon goed hoor...kan niet anders...

En met een high profile zit je goed...heb je zoiezo die bolling ipv dat het plat lijkt van de zijkant :1:

Jeeej nog maar twee weekjes...aftellennnnn!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hallo dames! Inmiddels is de laatste operatie alweer 11 maanden geleden en ben ik super blij met mijn nieuwe boobies! In mijn album heb ik foto´s geplaatst van een fotoshoot 2 weken geleden en ik ben mega trots, op de meeste foto´s heb ik niet eens een bh onder de (nacht)kleding :) Ik ben niet meer zo vaak online, maar kom nu en dan nog wel eens kijken dus als er vragen zijn, stel ze gerust of laat een reactie achter bij de foto´s... XXX

PS. Ik plaatste net op mijn profiel bij het ¨over mij¨stukje deze voor en na foto en mijn 2 jaar oude dochtertje wees erna en zij mama´s tieten kapot, nieuwe met stickers hahahaha :lol:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hallo dames :)

 

Mijn operatie is inmiddels 1 jaar en 6 maanden geleden en ik heb net nieuwe foto's geplaatst in mijn afbeelding "het resultaat". Nog elke dag kijk ik in de spiegel en voel ik me weer opnieuw blij en dankbaar met mijn mooie boobs :D

 

De linkerprothese bleef wat achter t.o.v. de rechter met "dropping & fluffing" en is 3 maanden geleden al een keer wat gezakt en zachter geworden, maar zoals de rechter was hij nog steeds niet helemaal en eergisteren irriteerde de harde plek (volgens mij daar waar het op mijn ribben was gehecht) me weer en ben ik heel flink gaan masseren. Ik had het gevoel dat het iets te strak gehecht was waardoor de prothese net te weinig ruimte had en hij daardoor wat strak en gespannen was, terwijl de rechter mooi los in de borst hangt. Bovenop had ik aan die kant ook nog steeds iets meer bolling dan aan de andere kant en de tepel zat aan die kant ook nog steeds een fractie lager. De volgende morgen had ik echt een bultje op de harde plek en pijn van het masseren en in de loop van de dag merkte ik dat de pijn minder werd en de prothese ook helemaal niet meer gespannen voelde, maar net zo zacht en ontspannen als de rechter. Toen ik een dag later in de spiegel keek was de bolling bovenin ook hetzelfde als die aan de andere kant (vooral zichtbaar in een bh) en zat de tepel ook precies even hoog als de rechter :) De prothese hangt ook nog meer onderin, net zoals de rechter, eindelijk! Ik ben helemaal happy haha. Andere mensen zien het ws niet eens hoor en ik was al heel tevreden, maar nu nog meer :D

 

Ik hou jullie sws op de hoogte, maar over 2 weken zal ik ook weer een foto plaatsen want ik krijg op mijn lelijke litteken met rimpels aan de zijkant rechts een mooie sideboob-tattoo :) XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.