Ga naar inhoud

Vienna1981: 10 september 2014 : Dr. M. Meesters-Caberg : Orbis Sittard


Aanbevolen berichten

Heeey babe,Allereerst,een dikke proficiat!!!wat goed dat de operatie weer achter de rug is he,het ergste heb je nu al gehad...nu nog even door je herstel en daarna eindelijk gaan genieten van je prachtige boobies... :1:

Hopelijk valt de pijn nu weer wat mee...klinkt niet echt aangenaam hoe je het beschrijft...

Liefs Barb :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Gisteravond mocht het verband eraf, maar door al het opgedroogde bloed kwamen de steristrips ook los en begonnen de wonden te bloeden. Ook schrok ik er heel erg van hoe misvormd de onderkant er nu uit ziet ook al was ik wel voorbereid. Links en rechts zien er totaal verschillend uit, maar ik hoop dat alles gaat bijtrekken en uiteindelijk goed komt. Vanmorgen kwam mijn man ook nog naar huis van het werk omdat hij was aangereden door een pallet-truck en nu ligt hij al de hele dag met flinke rugpijn in bed :(

Niet echt handig met een kleintje van nog geen anderhalf als allebei haar ouders d'r niet kunnen tillen, maar gelukkig is de oudste al bijna 12 en helpt hij ons goed mee...

Ik heb een foto in mijn gallerij geplaatst, maar ik word er niet bepaald vrolijk van :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 dagen po

Ik heb sinds 2 dagen geen pijnstilling meer nodig en mijn borsten zien er gelukkig al een heel stuk beter uit, nog niet perfect maar ik word best blij als ik in de spiegel kijk :)

Nu hopen dat het mooi blijft en niet meer veel gaat zakken want daar ben ik het meest bang voor...

Ik heb de nieuwe foto's toegevoegd aan mijn gallerij in het album "resultaat". xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Oh fijn om te lezen, super!

Kom maar op met de zomer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Net voor het eerst naar een lingeriezaak geweest om een goeie nieuwe bh te laten aanmeten 6 weken po. Het is een voorgevormde Prima Donna geworden 75G (eigenlijk had ik 70H nodig maar die bestaat niet dus de omvang wordt nog wat ingenomen). In een normale beugelbh kwam ik uit op 70G! Gek dat het er in kleding nog steeds maar uitziet als een volle c/kleine d...

Ik heb natuurlijk ook een foto geplaatst en het album "resultaat" :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

2 maanden po herstel en ik heb net een nieuwe foto toegevoegd.

Op dit moment ben ik erg blij met het resultaat, nu hopen dat het zo blijft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook! Wat ontzettend goed dat de chirurg haar verantwoordelijkheid neemt en je zo goed geholpen heeft. Hopen dat het zo blijft!

Bij mij is nu vooral mijn rechterborst aan het doorzakken aan de onderkant, toch te weinig huid weggenomen vrees ik:( Maar vrees dat Van der Weij niet openstaat voor heropereren, al helemaal niet op zijn kosten:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er inmiddels heel veel over gelezen en het schijnt toch vaak voor te komen bij een operatie waarbij gelift wordt én tegelijkertijd protheses worden geplaats. Dit schijnt een van de moeilijkste borstoperaties te zijn en ze adviseerde mij ook om het in 2 aparte operaties te doen. Ik ben super blij dat ze het zo heeft opgelost, ze zijn nu perfect, alleen die angst in mijn hoofd dat het weer gaat zakken is erg aanwezig... Heb je het er al met je pc over gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hier even een update van mijn kant en helaas geen positieve...

3 maanden po herstel zijn mijn borsten niet gezakt, maar nu al het vocht weg is zien ze er uit als 2 hamburgers: super groot qua doorsnee en als je van voren kijkt, maar als je van de zijkant kijkt komt het maar 3cm naar voren en is het helemaal plat (het komt dus niet naar voren waar de tepel zit maar ziet eruit als de snoet van een perzische kat, alsof je heel hard tegen een muur aan bent gerend).

Mijn cupmaat is 75G, maar het oogt in kleding met bh als een D en zonder zelfs als een B.

Dit probleem komt volgens mij door de low profile en dat heb ik haar voor de laatste operatie nog gezegd, maar daarop zei ze dat ze geen hoger profiel bij mij wilde plaatsen omdat ze bang is voor verzakking.

Ik vind het nu echt lelijk en overweeg zelfs om bij Nio de prothesen te laten wisselen, maar dat kost me 3100 euro waar ik eerst voor moet gaan sparen (wat op dit moment onmogelijk is) terwijl ik vandaag met moeite pas de laatste aflossing van deze gedaan heb :( (Ik ben zelfs zo wanhopig dat ik een crowdfunding ben gestart met dit hele verhaal.)

Ik word er dus echt niet vrolijk van en heb voor dinsdag dus maar weer een afspraak bij Meesters gemaakt, al durf ik eigenlijk niet. Gelukkig gaat er wel iemand mee. Na mijn operatie zag ik dat er 2 recensies over Meesters werden geplaatst waarin staat dat ze niet naar de patiënt luistert en haar eigen plan trekt. Ik ben dus niet de enige die dit ervaart. Hopelijk komt het hoe dan ook uiteindelijk toch goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Wat naar om te lezen zeg! Ze zagen er zo mooi uit een tijdje terug. Heb je ook foto's gemaakt van hoe het nu is?

Ik hoop dat Meesters je tegemoet komt tijdens het gesprek, met name ook omdat je het van te voren al hebt aangegeven.

Ik leef met je mee! Sterkte xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie wat je bedoelt..

Ik hoop zo dat je er uit komt met Meesters en dat het wordt opgelost voor je.

Wellicht kun je de crowdfunding hiervoor ook in je topic plaatsen?

Ik wens je veel sterkte toe xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling is trouwens om het bij Nio te laten doen en dat kost 3100 euro, maar je moet 10% van het ingezamelde bedrag inleveren, vandaar dat er 3500 euro staat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.