Ga naar inhoud

Vienna1981: 10 september 2014 : Dr. M. Meesters-Caberg : Orbis Sittard


Aanbevolen berichten

Het verandert nog zoveel... en zelfs als ze uitveranderd zijn qua operatie lijken ze door de maand heen nog weer anders door je cyclus. Dat deden je oude borsten ook alleen die bekeek je niet elke dag zo nauwgezet. ;)

Ik vind ze in elk geval prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

Vandaag mijn 6 weken controle gehad na 7 weken ;). Alles ziet er prima uit en ik hoef over een jaar pas terug (moet ieder jaar op controle ivm de prothesen). De kans zit er volgens haar wel in dat het gaat uitzakken door het gewicht van de prothesen (ook al zitten ze achter de spier), maar in dat geval voert ze kosteloos een hersteloperatie uit waarbij ze aan de onderkant wat wegneemt. Ik heb haar een grote doos Merci gegeven en dat vond ze lief en ze bedankte zich vriendelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat er door het zakken nog een beetje meer volume onderin komt en dat door het uitrekken van de spier de projectie ook nog ietsje meer wordt (al weet ik niet of ik dat mag verwachten met LP), maar al met al ben ik al heel tevreden! In plaats van 11 jaar lang mijn bh niet uit durven doen wat ik eerst had, doe ik hem nu met trots uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben nu 8 weken po. Na een maand was mijn rechterborst wat lager, daar werd ik erg onzeker van, maar na een week of 6 zakte de linker ook en waren ze weer meer gelijk (en ik gerustgesteld). Vandaag zag ik dat de rechter weer meer is gezakt en dus ook weer lager hangt dan de linker. De bolling bovenin is ook minder bij de rechter, het loopt nu echt mooi af als een glijbaan en ziet er nóg natuurlijker uit. Ergens verwacht ik wel dat de linker ook weer gaat zakken maar vind het toch weer eng. De tepel is met het zakken rechts ook iets hoger op de borst gekomen en het lijkt wel alsof die borst na het zakken kleiner is geworden ipv groter (wat normaal schijnt te gebeuren met indalen). Wat een zenuwgedoe zeg dat herstel. Ik hoop dat het weer (zo ongeveer) gelijk wordt. Zoveel onzekerheid en geduld wat je moet hebben, wat een emotionele achtbaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag precies 2 maanden po en heb eindelijk een foto gemaakt, de rechter is dus weer wat gezakt en natuurlijker geworden en de linker staat nu iets hoger en heeft nog wat meer vulling bovenin. De vorm is rechts ook wat veranderd (ze waren eerst veel meer gelijk) en ik heb zelfs gevoel dat de tepel rechts na het zakken iets hoger op de borst is gekomen? Nu dus wachten tot de linker ook weer zakt... Ik moet wel zeggen dat ik de rechter erg mooi vind zoals hij nu is geworden, heel natuurlijk, als die andere kant hetzelfde gaat doen ben ik een heel blij mens :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vienna,

Ik heb alle reacties even doorgelezen.... Pffff erg zenuwslopend! Ook al die begrippen van high en low profile, volgens mij moet ik me toch maar ietsje beter laten informeren.

Maar nogmaals ik vind ze prachtig geworden. Heb je ook echt je rust genomen? Na hoeveel dagen kun je weer gaan werken? Mits je natuurlijk niet tilt.

En arnica tabletten heeft ze mij niets over verteld! Ja ze mocht soms wel iets vriendelijker zijn, maar ja als ze haar werk maar goed doet.m

Welke maat sport bh adviseer jij mij? Ik heb nu een lege d cup, ik krijg 375 of 405 cc geplaatst achter de spier. Met lift.

Liefs Katja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Katja,

Dank je wel :) Ik heb echt 6 weken rust genomen (dus niet getild, geen herhalende bewegingen, ellebogen niet boven de schouders) maar als ik een kantoorbaan had gehad dan had ik na 2 weken wel weer kunnen gaan werken. Ik had zelf een lege 75e en heb nu na de lift met 300cc low profile prothesen achter de spier een hele volle 75e. Hiermee heb ik in de postoperatieve bh's die ik heb een M en in sportbh's 75E. Ik vond zelf de lipo elastic en de Carefix Anna heel erg fijne bh's voor na de operatie. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag precies 2 maanden po en heb eindelijk een foto gemaakt, de rechter is dus weer wat gezakt en natuurlijker geworden en de linker staat nu iets hoger en heeft nog wat meer vulling bovenin. De vorm is rechts ook wat veranderd (ze waren eerst veel meer gelijk) en ik heb zelfs gevoel dat de tepel rechts na het zakken iets hoger op de borst is gekomen? Nu dus wachten tot de linker ook weer zakt... Ik moet wel zeggen dat ik de rechter erg mooi vind zoals hij nu is geworden, heel natuurlijk, als die andere kant hetzelfde gaat doen ben ik een heel blij mens :D

wow heel erg mooi hoor or. En ook heel natuurlijk.

Mag je trots op zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou dames, ik was zooo blij met mijn boobies, maar in de laatste maand zijn ze weer gaan hangen waardoor de onderkant echt lelijk is geworden :( De pc zei bij de laatste controle (6 wkn po) al dat het kon zijn dat ze weer gingen hangen en dat ze dat kosteloos zou oplossen, maar het valt me toch heel erg tegen, ik zie zo erg op tegen weer een operatie en alles wat daarbij komt kijken (vooral 6 weken mijn dochtertje niet tillen, de onzekerheid over het resultaat en niet sporten) dat ik wel kan janken... Ik denk dat ik morgen maar gelijk ga bellen voor een afspraak, wat vinden jullie? Ik zet een foto in mijn galerij en hoor graag jullie eerlijke mening! BB zou jij ook ff kunnen kijken? Thx!!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohh meissie toch, wat jammer... ze zijn inderdaad in die laatste maand een stuk platter geworden en meer gaan hangen... Ik snap dat je ontzettend opziet tegen weer een operatie, maar wel heel mooi dat je pc al heeft gezegd dat ze dit kosteloos wilt oplossen. Ik zou dat ook zeker wel doen, dan maar ff weer 6 weken van alles niet mogen, maar dat weegt niet op tegen een tevreden gevoel... Ga je dan ook een andere soort prothese krijgen of heeft je pc dat niet vermeld? En hoe kwam het volgens haar dat je weer die hang zou kunnen krijgen?

Mijn borsten zijn ook gelift, en zien er nu na 4 en half jaar nog net zo uit als net na de operatie (toen t vocht eruit was dan). Misschien is er niet genoeg huid weggenomen? Ik heb ook wel een grotere prothese, en volgens mij heb jij low profile he? Ik heb de 85 procent gevulde high profile van eurosilliconen. Ik zou precies ff uitvragen bij je pc hoe en wat, gewoon bellen voor een consult zo snel mogelijk. Hou je ons op de hoogte?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan me voorstellen dat je baalt, je had supermooie borsten eerst. Een nieuwe operatie is heftig, kan hij enige vorm van garantie geven waarom niet weer hetzelfde zou gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

A.s. Donderdag ga ik naar de pc, ik denk dat ze niet genoeg vel heeft weggehaald maar heb idd low profile, dus hoop maar dat het goed komt en niet weer gaat hangen :( Met 3 maanden vond ik ze perfect dus wat dat betreft denk ik dat de prothese wel goed is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En, wat zeize? Ik vind het best bijzonder dat ze met 6 wkn al een kosteloze heroperatie heeft aangeboden! Heeft ze toen al gezien dat het niet goed was gegaan?

Zijn daaar trouwens objectieve maatstaven voor?

Heel vervelend dat je nu niet tevreden bent, maar heel fijn dat ze het wil oplossen! Ik zit dus metprecies hetzelfde probleem, maar dan zonder een aanbod van een kosteloze heroperatie op tafel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oh sorry, zie nu pas je reactie... Ze zag het probleem en had niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren en ze had het nooit eerder gezien na zo'n korte tijd. Ik word op 31 maart a.s. opnieuw geopereerd. Ze gaat dan in de plooi onder de borsten weer vel wegsnijden. Helaas kan ze me niks erover zeggen of het hierna wel goed blijft of dat het weer gaat hangen dus hoop er maar het beste van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef nu trouwens alleen mijn eigen risico van 375 euro aan de verzekering te betalen want ze geeft het op als een pijnlijk hard litteken dat gecorrigeerd moet worden (75min.).

Ik heb nog gevraagd of ik misschien beter af was geweest met andere prothesen, maar deze maat (300cc) heb ik qua breedte nodig en ze durft er absoluut niet meer projectie in te doen (ik vind ze van de zijkant wat plat door de low profile) omdat ze dan zeker te zwaar worden voor mijn huid (ondanks de plaatsing achter de spier) en dan krijg ik double buble.

Ze zei me wel dat als ik echt strakke borsten wil hebben, ik al mijn weefsel moet laten verwijderen en dan mijn vel strak om de prothesen moet laten trekken, maar daar zit ik (nu nog) niet op te wachten dus ik probeer het nu maar zo. Mocht het inderdaad weer gaan hangen dan heb ik het in ieder geval geprobeerd, maar ik hoop nu natuurlijk op een langdurig mooi resultaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee, wat snel helpt ze je al! Nou ja, het komt vaker voor dat borsten zo snel weer hangen, kijk maar naar mijn foto's, die zijn 3 mnd PO. Denk je dat je na deze operatie niet weer snel hangende borsten gaat krijgen? Daar ben ik namelijk voor mezelf bang voor. En opereert ze dan alleen het onderlitteken, of ook de verticale? En moet je dan weer 6 weken niet tillen en een sportbh aan? Je begrijpt ik ben geinteresseerd, want ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Alleen heeft vd Weij nog niet zo nadrukkelijk aangeboden om te heropereren.

Ik heb die optie die zij voorstelde met alle weefsel weghalen voorgesteld aan vd Weij (was een voorstel v Nio). Maar die zei dat je daar dan heel vaak kapselvorming bij zag. (Bijvoorbeeld bij reconstructieborsten). Maar hoe dat precies zit weet ik niet. Mss tzt wel de moeite van het navragen waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeker bang dat het weer gaat hangen, maar ik wil het op z'n minst proberen, voor het zelfde geld blijft het nu goed. Als het goed is alleen het horizontale litteken en ik moet idd weer 6 weken herstellen. Nog maar 3 weken, ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gisteren heb ik mijn hersteloperatie gehad.

Om 13u moest ik me melden bij de dagopname en om 15u was ik aan de beurt. Dr. Meesters heeft vlak voor de operatie nog besloten niet alleen vel aan de onderkant weg te halen, maar het ook vast te hechten aan de ribben zodat het hopelijk blijft zitten en niet weer gaat zakken.

Ze waarschuwde me wel dat het heel erg veel pijn zou gaan doen en dat bleek niet voor niks, ik werd huilend van de pijn uit de narcose wakker en heb gisteren geregeld een traantje gelaten bij het opstaan... Vandaag voelt het gelukkig al een stuk beter en zolang ik stil blijf zitten is het aardig te doen. Ik ben voor de eerste 2 dagen ingetaped en heb daarover heen mijn lipo elastic extra aan waarvan ik de onderste 2 haakjes 1 standje losser heb gedaan ivm de druk op mijn ribben.

In tegenstelling tot de vorige operatie van 4 en half uur duurde deze operatie maar 75 min. Daardoor merk ik dat ik minder last heb van de narcose (de vorige x kon ik mijn ogen niet open houden en viel ik steeds weer in slaap). Ze waarschuwde me wel dat het er de eerste weken aan de onderkant hoekig uit kan zien en dat je de hechtingen ziet zitten, maar dat dat normaal is en zich vanzelf oplost.

Ik ben erg benieuwd hoe het geworden is en of het blijft zitten! Toevallig mensen die daar ervaring mee hebben? Ook ben ik benieuwd of ik nog dezelfde bh maat heb. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.