Ga naar inhoud

Vienna1981: 10 september 2014 : Dr. M. Meesters-Caberg : Orbis Sittard


Aanbevolen berichten

Heb vandaag een nieuwe foto gemaakt en heb idd het idee dat de borst met tattoo nog niet gezakt is maar de andere wel, daar zit nu bovenin nl. wat minder en hij hangt iets lager... Moeilijk hoor dat afwachten! Mocht je trouwens zo ongelukkig zijn een infectie te krijgen, binnen welke tijd uit zich dit dan meestal? Ik ben daar erg huiverig voor nl. en las over 5 en 11 dagen po, is het dan meestal binnen 2 weken of hoeft dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Gisteren zijn de hechtingen eruit gehaald. Alles zag er rustig uit. Nu wilde ik net foto's maken omdat ik 2 weken po ben en zag ik in mijn bh een gele vlek, leek op vastgekoekt eigeel. Aan de onderkant van mijn rechterborst zat waar de drain heeft gezeten ook een opgedroogd stukje wat ik er zo af kon krabben (niet op de wond). Is dit normaal? Het is verder niet pijnlijk rood of dik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang hadden jullie eigenlijk last van de narcose? Ik ben 2 weken geleden 4 en half uur onder zeil geweest en ben nog steeds heel moe en duizelig en kan soms niet goed uit mijn woorden komen, vind het een beetje eng...

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh meid, daar gaan soms wel maanden overheen eer je al die rotzooi kwijt bent. De een heeft er meer last van dan de ander....

Drink je wel veel water? Op zich helpt dat om de afvalstoffen sneller af te voeren, dus ook die chemische troep van de narcose.

Het gaat echt over, maar het heeft ff nodig.. Het is een échte operatie en een échte narcose ;) Veel meiden onderschatten het hihi.. Maar daar hoort een écht herstel bij :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw, die van jou zijn echt praachtig geworden, gister ook trotste eigenaar van nieuwe boobs met ankerlift, heb zelf 600cc maar die van jou lijken een stuk groter heel apart..

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies :) Ik vind ze niet kleiner lijken hoor, mooi! Wat voor maat sportbh heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zijn ze echt veel groter dan dan mijne hoor, had maar 75D in de sportbh ;) Mijn hechtingen zijn er morgen een week uit en toen was alles dicht op een heel klein plekje waar de drain had gezeten na, dit is nu ook dicht maar heb wel nog wat korstjes. Morgen ben ik 3 weken po en zal ik nieuwe foto's plaatsen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook hechtingen van binnen die zichzelf oplossen, maar de knoopjes zijn er vorige week afgeknipt :) Ik doe wel meer dan de eerste 2 weken maar alleen hele lichte dingetjes, durf echt nog niet teveel te doen en wil echt die 6 weken rustig aan doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net nieuwe foto's geplaatst van mijn borsten en hechtingen 3 weken po, maar ik vind mijn borsten er van de zijkant erg plat uitzien (is dat door de LP?) en aan de (binnenkant) onderkant is vooral de linker (getattooeërde) borst niet mooi rond/vol. Trekt dit nog bij in de komende 10 weken met het zakken van de prothesen? Natuurlijk ben ik nog steeds heel blij met het resultaat, zeker gezien de voorsituatie, maar vraag het me wel af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik kan wel janken :( Tot gister was ik nog helemaal happy, maar gisteravond toen ik met blote borsten zat (had ze ingesmeerd en wachtte tot het ingetrokken was), bukte ik en schrok van wat ik zag... Ik had voor de lift hele erge diepe striemen van de striae en na de lift waren deze natuurlijk nog wel zichtbaar, maar ze voelden glad en zo zagen ze er ook uit, maar nu de zwelling minder is zien ze er weer uit als voorheen :( Ik was zo blij en trots maar merk nu dat ik weer dat schaamtegevoel van voor de operatie terug krijg. Tuurlijk ziet het er wel veel beter uit maar ik vind dit toch wel echt een vette domper, had gehoopt dat het glad zou blijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo bang dat het nog erger wordt doordat het nog verder slinkt. Van de andere kant hoop ik stiekem dat ze voller worden (ben nu 3 weken po) door de dualplane plaatsing en dat het daardoor weer minder wordt, maar ik ben d'r bang voor. Vraag me achteraf zelfs af of ze ze niet beter iets meer had kunnen opvullen omdat het in het begin wel weg was, maar daar heb ik nu ook weinig aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vienna, ik ben natuurlijk geen arts maar snap je heel goed. Je borsten gaan nog veranderen, driemweken is niks natuurlijk...als er nog vocht in zit gaat dat er nog uit de komende tijd. Maak een afspraak met je arts en vertel je zorgen...hij kan je vast beter helpen.

Damn....je was zo blij met je nwe boobs.....succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.