R1985 Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Welke sport BH is het beste po??Gister zei mijn chirurg dat die van Fila niet goed is omdat de band aan de onderkant te smal is.Welke hebben jullie en waar gekocht/besteld?Als jullie er 1 te koop hebben ook prima in 75D :-)
Angel A Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Ik kreeg een triaction workout van Triumph aangemeten. Ook een stevige bh. Gisteren heb ik een extra sport bh bij de hema gehaald. Deze lijkt erg op de Triumph bh. En is ook erg stevig. Zo kan ik de andere lekker uitwassen. succes!
R1985 Posted August 21, 2014 Author Posted August 21, 2014 Oke Hema had ik nog niet aan gedacht bedankt!Op de site van Hema zie ik geen bh met voorsluiting, krijg je die wel makkelijk aan?
kleinEtje Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Ik heb de Anita bh van lincherie en als reserve die van de Hema.Die van Hema vind ik persoonlijk minder fijn.Ik ben trouwens begonnen met die van fila niks mis mee had alleen een te kleine maat ideaal eraan is de voorsluiting!
fia Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 En die van de welles kliniek? Heeft er iemand daar eentje gekocht? Ze leken me wel handig met de opening vanvoor dmv de haakjes.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.