Ga naar inhoud

ingetjeuh: 13 November 2014 : Dr. Blondeel : D&E Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben blij dat ik hier zoveel positieve reacties lees. Het stelt mij toch gerust.

Ik heb gisteren mijn 2de gesprek gehad met Prof Blondeel en mijn BV gaat plaatsvinden binnen de 3 maanden.

Ik ga geopereerd worden in het privéziekenhuis in Ninove.

Ik kijk er echt naar uit maar ben er toch wel al wat zenuwachtig voor.

Ben echt blij dat ik de stap gezet heb want elke keer de ontgoocheling als een mooie bikini of bh niet past verdroeg ik echt niet meer.

Alles was altijd te groot ( heb een A cup). Voor de rest is mijn lichaam goed gevuld en mooi in proportie behalve de lola's die achterwege bleven.

Vaak dan rotte opmerkingen over gehad dat ik precies misvormd was, of als ik geen voeten had ik toch ook geen schoenen zou dragen maar waarom ik dan wel een bh draag als ik geen borsten heb....

Ik zal blij zijn als dat hoofdstuk afgesloten kan worden.

Mijn omgeving reageert redelijk positief. Mijn aanstaande ( trouwen volgend jaar) is blij voor mij maar voor hem hoeft het niet maar ziet ook dat ik er wel vanaf zie, dus hij steunt mij hierin.

Mijn mama snapt het, is heel positief over mijn beslissing, enkel de papa is wat minder positief maar draait wel bij.

Ik wil al iedereen bedanken voor de vele posts waar ik veel aan heb!!!

groetjes en tot post

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom op het forum!!

Zo goed van je meid dat je de stap gezet hebt...het zal je zelfvertrouwen flink opkrikken!!

Het is idd niet leuk om pijnlijke comentaren te krijgen of geen mooie passende bh's te vinden....die tijd gaat volledig achter je liggen binnekort...

Wat ga je krijgen en hoeveel cc's?

Succes alvast...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had keuze uit lipofilling met een kleinere vulling erbij ofwel enkel de vullingen.

Ik heb gekozen voor enkel de vulling want bij lipo zeiden ze dat als je wat vermagerd, ze ook weer kleiner worden ( en dat is dan ook altijd de plek waar ik volume kwijt geraak jammergenoeg)

Er komt 350 CC bij. Ik ga zo blij zijn als alles in proportie zal zijn.

Ik hoop nu enkel dat ik niet al te veel last zal hebben na de operatie.

Ik start ook binnenkort op mijn nieuw werk en is niet zo handig om na 2 maand te zegge: ik ga er even tussenuit voor een operatie.. sorrieeeee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja spijtig genoeg hebben daar veel vrouwen mee te kampen,dat ze als ze afvallen eerst afvallen waar het niet moet!

Goed dat je idd gekozen hebt voor enkel de protheses,heb al veel verhalen gehoord over lipofilling dat dit op termijn toch niet zo geweldig uitpakte...

Je zal hoe dan ook toch wel eventjes niet in staat zijn om te gaan werken hoor,bereid je daar al wel goed op voor,het is niet niks he zo een ingreep...zeker de eerste week kan je alle hulp gebruiken en zelfs de tweede en derde week raad ik aan om nog niet te gaan werken...zeker geen zwaar labeur!!!

Je moet voldoende hersteld zijn en niets overhaasten want dat komt je herstel niet ten goede...

Lief ook van je verloofde dat hij je hierin steunt... :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips :)

Ben ook wel blij dat hij mij hierin steunt. Ook al is een bv al lang geen taboe meer, is toch snel wat volk van een bepaalde mening.

Hatelijk gewoon. Het zijn dan zelf de mensen met een natuurlijk C-D cup. "Ja en als ik u was zou ik da toch niet doen ze", " je mag blij zijn met kleintjes, die zitten niet in de weg enzo"... snappen het precies niet dat als ik zeg dat ik mij uit proportie voel en niet vrouwelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je deze stap heb genomen. Het is ook heel goed dat je dit heb gedaan voor jezelf. Ik had eigenlijk precies hetzelfde met de reacties. Mijn man vond het prima allemaal, maar begreep mij wel en stond ook achter mijn beslissing. Mijn moeder vond het ook helemaal goed en vond het ook echt mijn beslissing en stond daardoor er ook achter. Mijn vader daarin tegen vond het helemaal niks, maar hij is aardig bijgedraaid hoor ;)

Succes met aftellen en veel leesplezier!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , Gefeliciteerd met je beslissing en je geplande datum !

Och.. meisje voor mij ook zo herkenbaar opmerkingen naar je hoofd krijgen ..

Ik heb ze ook allemaal moeten wegslikken ... Ik had ooit 75 A .

Opmerkingen als ' hey ben jij soms een jongentje ' of je hebt toch geen borsten dus waarom draag je een bh ? Of wat ben jij plat zeg .... Zo pijnlijk allemaal .

Ga er voor en fijn dat iedereen zo met je meeleeft met deze steun komt het allemaal wel goed .

:1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum meid!!!

Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Kan het aftellen op het forum ook beginnen ;)

In welke kliniek werd je geopereerd? dan kan ik dit ook in je titel zetten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat weet ik dat je nog niet bent geopereerd ;)

Iedereen die een datum heeft voor de operatie krijgt zijn eigen titel in operatieverslagen. Als je straks dan wel geopereerd bent dan kun je hier ook evt je verslag plaatsen als je dat zou willen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was vandaag in maasmechelen village en ik kwam de winkel van Marlies Dekkers tegen

Heb ik mij al moeten inhoude om geen nieuwe bh's te kopen

ik ga zo blij zijn dat ik een mooie bh zonder vulling kan aandoen die niet gaapt langs elke kant

Ik kan niet wachte :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Na zelf 100den verslagjes te lezen, kan ik eindelijk vandaag zelf mijn verslagje schrijven.

Om 7u30 fris opgestaan. Niet gedacht dat ik zo goed ging geslapen hebben, zeker niet na dag vol zenuwen en stress.

Ik werd om 9u30 verwacht maar ben altijd en overal veel te vroeg dus was er al om 9u.

Toen ik binnenkwam mocht ik mee naar de wachtzaal om even nog een beetje papieren in te vullen.

Nog geen 5 minuten later zat ik al op men ziekenhuisbed. Ik kreeg het meest seksy short + bijpassend haarnetje.

Ik moest mij niet opjagen want ze hadden nog een klein uurtje werk met de vorige patient.

Dus na uurtje kwam de anesthesist mijn gezondheidslijst overlopen, mij op het gemak stellen want hij zag dat ik super zenuwachtig was.

Ik was aan het zweten en had ijskoud tegelijkertijd.

Dan kwam prof Blondeel voor een echte picasso op mijn lijf te kladderen en de voorfoto's. Had thuis zelf ook al wat voorfotos gemaakt en het zag er echt maar triestig uit.

Ik mocht dan mee na het operatiekwartier. het was daar ijskoud maar kreeg snel een warm deken op mij gelegd en een blazer onder het deken gestopt die warmte lucht blaasde onder het deken. zalig gewoon.

Dan nog een paar mopjes met de anesthesist en kreeg mijn infuus geprikt.

Hij zei dat hij eerst een kalmeringsmiddeltje ging inspuiten waardoor ik een beetje dronken werd.

Lag ik daar gelijk een zatte trien op die tafel. Paar seconden later lag ik in dromenland.

Uurtje later werd ik al naar mijn kamer gereden waar de hubby zat te wachten op mij.

Voelde mij goed maar had een ambetante pijn en was heel hard aan het klappertanden en rillen.

Dan maar een pijnstiller gekregen en nog wat verder geknord.

Na mijn schoonheidsslaapje was ik goed. voelde me wakker, pijn was beter maar plots werd ik super misselijk na een slokje water.

Direct lag het er terug uit. Dan naar het toilet gegaan, kleine boodschap moest ook eens gebeuren, en doordat ik een beetje te snel rechtstond had in een bloeddrukval. het zweet brak me uit, misselijk. gelukkig was dit snel over.

Niet veel later werden de drains eruit gehaald. dacht dat dit super pijn ging doen maar heb daar niets van gevoeld.

Rond 18u00 mocht ik dan naar huis. toch wel bij het naar buiten gaan wat slecht geworden. was blij dat ik in de auto zat.

Nu net voor de eerste keer iets gegeten in 24 uur en het smaakte.

Nu ga ik mij horizontaal gaan leggen in de zetel en ik kom er niet meer uit.

Blij dat ik dit ondergaan heb, had dit al veel eerder moeten doen. i love my boobies!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid gefeliciteerd met je boobs!

De eerste dagen zijn altijd het zwaarst. Vervelend dat je even zo misselijk was.

Doe rustig aan, want je lichaam heeft het nu heel druk met genezen. Probeer zoveel mogelijk te drinken(groene thee) zodat je snel het vocht kan afdrijven.

Ik verplaatst dit even naar je topic dat al loopt in operatieverslagen ;)

Een heel fijn herstel gewenst

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

het grootste ongemak dat ik eigelijk heb is de rugpijn van het liggen, een heel stijf borstbeen precies en stijf onder mijn oksels.

voor de rest valt het al bij al wel mee. de overgang van liggen naar staan is ook niet al te aangenaam. de zwaartekracht werkt dan echt wel sterk.

Bij mij is het ook gelijmd en niet genaaid. had ik hier nog niet gelezen op het forum.

ik ga nu eens een klein tripje richting winkel maken. ik moe echt eens uit het huis. hopelijk valt het mee want ik wandel als een oud vrouwtje van 90...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt allemaal heel bekend meid!

Die rugpijn gaat na een paar dagen vast over!

Bij het opstaan voel ik ook nog zo een druk alsof de zwaartekracht erop zit ja :)

Doe ma voorzichtig met naar de winkel gaan, tis allemaal heel vermoeiend in het begin!

Ik begin nu eindelijk pas terug mezelf te zijn (8dagen PO)

Veel geluk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.