Ga naar inhoud

oh nee! 2 verschillende adviezen, help!


Aanbevolen berichten

@Nies zou dat het verschil zijn? omdat ik direct naar zijn kliniek ben gekomen?

ben wel benieuwd idd wat je nu hebt gedaan!!

en ik zag iets voorbij komen dat je zei dat volgende week pas zijn eerste operatie datum is, maar dat was afgelopen maandag al..

ik heb vanavond een extra controle op mijn verzoek en iemand anders hier van het forum heeft een consult gepland staan vanavond dus
lijkt mij dat je nog wel langs kan komen.. !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb weleens gelezen dat hij meer tijd tijd besteed aan meiden die rechtsstreeks naar hem toe gaan dan meiden die via diana gaan... Of dit nou echt zo is geen idee ik heb het ook maar gelezen...

Zou zo maar kunnen hoor , ik ben inderdaad via Diana Gabriels kliniek geweest in Barendrecht .

Het was die dag tijdens mijn consult super druk , de wachtkamer puilde uit en het is al zo klein daar pffff.....

ander half uur staand gewacht omdat er maar 4 stoeltjes zijn... is gewoon belachelijk .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Bedankt voor jullie reacties!

Pfff heb er vannacht slecht van geslapen, maar ben er nu uit! :)

Ik laat maandag gewoon doorgaan bij Frans Straten.

Ik heb destijds bewust voor hem gekozen om de goede recensies en de enige reden dat ik nog naar een andere arts wilde was omdat ik volgens hem echt niet meer moet nemen dan 425cc terwijl ik 500cc in m'n hoofd had. Diana vertelde mij dat hij juist van grotere borsten houdt, maar lees nu dat hij juist van het natuurlijke is haha.

Toen ik naar Vigo ging had ik nooit verwacht dat ik zo'n ander verhaal te horen zou krijgen, vandaar de paniek.

Toen ik net las dat hij misschien anders omgaat met de gene die rechtstreeks naar zijn kliniek komen dacht ik; dat is het!! Het was die avond ook mega druk met ruim een uur uitloop.

Diana vertelde trouwens dat 25 aug zijn eerste werkdag na zijn vakantie weer zou zijn.

Klopt dus niks van haha!

Maar goed, feit blijft dat hij een goede arts is waar veel meiden tevreden over zijn, dus ik ga er gewoon voor. :)

Nu blijft alleen het dilemma nog over, 450 of 500cc? Hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de operatie zie je frans nog en dan kan je gewoon ff wat zeggen over die symmetrie ofzo (beter niet zeggen dat je dat van een andere arts heb, want volgensmij worden ze daar niet vrolijk van is mijn gevoel...)

en tsjah over die cc's die keuze moet je zelf maken... de meeste krijgen later spijt dat ze niet de grootste hebben gekozen maarja jij bent hun niet en hun zijn jouw niet... ik persoonlijk zou ook voor de 500 gaan, maar goed hetzelfde verhaal... keus ligt aan jou ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Bedankt voor jullie reacties!

Pfff heb er vannacht slecht van geslapen, maar ben er nu uit! :)

Ik laat maandag gewoon doorgaan bij Frans Straten.

Ik heb destijds bewust voor hem gekozen om de goede recensies en de enige reden dat ik nog naar een andere arts wilde was omdat ik volgens hem echt niet meer moet nemen dan 425cc terwijl ik 500cc in m'n hoofd had. Diana vertelde mij dat hij juist van grotere borsten houdt, maar lees nu dat hij juist van het natuurlijke is haha.

Toen ik naar Vigo ging had ik nooit verwacht dat ik zo'n ander verhaal te horen zou krijgen, vandaar de paniek.

Toen ik net las dat hij misschien anders omgaat met de gene die rechtstreeks naar zijn kliniek komen dacht ik; dat is het!! Het was die avond ook mega druk met ruim een uur uitloop.

Diana vertelde trouwens dat 25 aug zijn eerste werkdag na zijn vakantie weer zou zijn.

Klopt dus niks van haha!

Maar goed, feit blijft dat hij een goede arts is waar veel meiden tevreden over zijn, dus ik ga er gewoon voor. :)

Nu blijft alleen het dilemma nog over, 450 of 500cc? Hihi!

Hey goed om te horen , je bent met je zelf goed in beraad gegaan !

Succes ! en spannend nog heel even , en dan is het zo ver .

Ik ben heel benieuwd .

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.