Ga naar inhoud

oh nee! 2 verschillende adviezen, help!


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Ik was er helemaal over uit, ik wil een borstvergroting!! :)

9 juni ben ik op consult geweest bij Diana Gabriels in Barendrecht en zij adviseerde mij 400 of max 450 cc ronde mentor protheses bij de arts Frans Straten.

12 Juli was het zover, toen ben ik op consult geweest bij Frans Straten.

Mijn huidige maat is een slappe B cup en ik wil graag uitkomen op een volle D of een E cup. (171cm en 63kg)

Frans Straten adviseerde mij max 425 cc mentor prothese rond, high profile meer zou echt niet mooi worden volgens hem. Het was een flitsbezoek, hij kwam erg gehaast en redelijk stug op mij over.

De operatiedatum is gepland, 25 augustus is het zover 7.00 moet ik aanwezig zijn in de Heyendaal kliniek in Groesbeek.

Ik was blij met de keuze voor Frans Straten aangezien ik goede recensies over hem gelezen heb, maar omdat ik toch graag een "second opinium" wilde hebben voor het aantal cc's ben ik vandaag toch nog bij een andere pc op consult geweest.

Vanmiddag had ik een afspraak bij Vito Koeijers in de veldhoven kliniek, aangezien dit voor mij het dichts bij is en ze met dezelfde protheses werken. Helaas was het niet mogelijk om hier eerder op consult te gaan.

Ik werd hier supergoed en geduldig geholpen, een heel verschil met het vorige consult!

Zodra dr Koeijers mijn borsten zag merkte hij meteen op dat er een verschil tussen mijn borsten zit. Volgens hem staat mijn linker tepel een centimeter verder naar buiten dan mijn rechter, waardoor mijn linker borst wat groter oogt.

Zijn advies; 430 cc rechts, links 485 cc anatomisch. Dus ik; anatomisch?! maar ik wil bolling aan de bovenkant!! Hij legde mij uit dat hij juist met een anatomische prothese meer bolling zou kunnen bereiken door deze hoger te plaatsen. Zelfs als ik 500cc zou willen zou dit prima mogelijk zijn. Hij zou de 'kleinere' prothese iets schuiner plaatsen waardoor hij mijn borsten perfect symmetrisch zou kunnen krijgen.

Pfff nu weet ik het dus helemaal niet meer!! :(

Ik ging vooral vandaag op consult om helemaal zeker te zijn dat ik voor het juiste aantal cc's zou gaan, maar dit verhaal had ik niet verwacht.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik nog had kunnen kiezen zeker voor dr Koeijers was gegaan, maar mijn operatie is maandag al dus dat is sowieso geen optie.

Frans Straten is een vakman en ik moet op hem vertrouwen, maar zit wel erg te twijfelen of ik hem dit verhaal moet voorleggen?

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven of er iemand anders is die ook bij dokter Koeijers op consult is geweest en wat er geadviseerd werd.

Alvast bedankt allemaal! :)

Groetjes Leonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dit verhaal voorlezen aan de assistente van Frans, niet diana,..(daar heb ne niks aan ;) ) en of je zsm op extra consult kunt komen. Zoniet , moet je doen wat jou het beste lijkt, nu ik jouw verhaal zo lees, zou mijn voorkeur vito zijn..,,,

Voorlezen = voorleggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie!

Het was inderdaad ook mijn idee om nog voor de tijd bij Frans Sraten op consult te gaan, maar het probleem is dat hij nu op vakantie is en maandag, de dag van mijn operatie zij eerste werkdag weer is.

Dit dilemma had ik niet verwacht zo net voor de tijd. :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd door koeijers en echt helemaal super tevreden!!!

Ook bij mij viel hem een verschil aan m'n borsten op wat een andere pc niet zag!

Beide pc's adviseerde rond

Koeijers adviseerde 350 cc op de spier waar diana 300 cc geadviseerd had

Andere pc zei max 300 en beoordeel tijdens de operatie of ze op of onder de spier gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Koeijers ook een hele aardige man! Hij nam veel meer de tijd voor me dan dat Straten deed.

Van te voren kreeg ik te horen dat juist Sraten meer van de grote borsten is en dus meer cc's adviseert, daarom verbaasde het mij nogal dat ik volgens Koeijers makkelijk 500cc kan hebben terwijl dit volgens Straten echt niet mogelijk is. Ik heb wel voor de zekerheid 450 en 500 late bestellen, maar denk dat ik maandag toch voor die 450 ga. Alleen dat verhaal van anatomisch en symmetrie zit me niet lekker... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maandag al, de factuur is betaald en je moet minimaal 2 weken voor datum annuleren.

Ik heb met moeite mij vakantie gepland, heb 3 weken na de operatie vrij.

ik had eigenlijk vorige maand al een consult bij Koeijers, maar deze kon helaas niet doorgaan.

Ik ging er vanuit dat ik sowieso door straten geholpen wilde worden, maar toen wist ik dit van vandaag nog niet. Balen!

Maar kleiEtje, heb jij uiteindelijk wel aan beide borsten hetzelfde aantal cc's gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maandag al, de factuur is betaald en je moet minimaal 2 weken voor datum annuleren.

Ik heb met moeite mij vakantie gepland, heb 3 weken na de operatie vrij.

ik had eigenlijk vorige maand al een consult bij Koeijers, maar deze kon helaas niet doorgaan.

Ik ging er vanuit dat ik sowieso door straten geholpen wilde worden, maar toen wist ik dit van vandaag nog niet. Balen!

Maar kleiEtje, heb jij uiteindelijk wel aan beide borsten hetzelfde aantal cc's gekregen?

Mijn ene borst was iets kleiner maar geen cup.

En mijn ene tepel was wat lager dus kon hij rekening mee houden tijdens de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dan heeft hij bij jou waarschijnlijk ook de ene prothese bijv iets schuiner geplaatst dan de andere?

Werkt Koeijers ook voor Diana? Zit te denken of het niet mogelijk is om via Diana alsnog door Koeijers geopeerd te worden...

Ik ben ook via diana geholpen door koeijers!

Alleen wel in Amstelveen dan maar misschien kan het in overleg ook ergens anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 5,5 week geleden geopereerd door Frans Straten en ik ben super tevreden!

Ik ben ook op consult geweest in het ziekenhuis hier vlakbij en zij adviseerden mij 315cc anatomisch.

Zij zeiden ook dat ik er een klein verschil was tussen mijn borsten.

Ik had bij Frans een beter gevoel (en ook heel veel goede reviews) dus hij heeft bij mij 3755cc rond mogen plaatsen.

Ik ben er echt verschrikkelijk blij mee! Je kunt mijn foto's bekijken.

Maar uiteindelijk is het belangrijk dat je doet waar jij je goed bij voelt! Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist helemaal niet dat Koeijers ook voor Diana werkt! In dat geval had ik hem dit verhaal misschien vanmiddag al kunnen voorleggen :93:

Ik bel morgen denk ik toch maar even naar de gabriels kliniek, ben benieuwd of ze hier nog wat mee kunnen.

Ik had zo niet verwacht dat ik net voor de tijd nog zou gaan twijfelen, heb me helemaal blind zitten staren op Straten omdat ik juist las dat hij van de grote borsten en dual plane is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga dit zeker proberen! Stel dat het niet mogelijk is, dan heb ik pech en moet ik toch gewoon op Frans Straten vertrouwen en het van me afzetten... Zal vast goed komen :)

Ik ben ook door Frans Straten geholpen , tijdens het consult was hij kort door de bocht en erg zakelijk.

Het gevoel van z'n fabriek product , stempel er op en volgende ....

Maar goed uiteindelijk heb ik door hem prachtige borsten gekregen , en nee hij is niet echt van de grote borsten hij gaat voor natuurlijk . Ik heb groot maar dit was mijn wens , vandaar :6:

Succes met je keuze , Frans maakt ze ieder geval wel heel erg mooi !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei lastig meid.. gevoel is zoooo belangrijk, maar Frans kan echt prachtige borsten maken... ik ben heel blij met het resultaat tot nu toe (4,5 week geleden geholpen)

ik had ook ongelijke borsten, dat zag hij bij de intake al. maar het verschil was te klein om dit te corrigeren toen.
ik heb juist de ervaring dat hij alle tijd voor me nam, ben totaal daar wel 1,5 uur binnen geweest denk ik.

voor de operatie kwam hij nogmaals alles opmeten ed en zei dat het verschil toch wat groter was dan eerst (het was hem toen niet opgevallen of ik ben aangekomen/afgevallen in de tussentijd) waardoor er nu 350 en 375 verschil in zit. ik ben erg blij.

ik ben ook een enorme twijfelkont. om te voorkomen dat ik om zou komen in mijn twijfel heb ik alleen mijn consult bij frans gedaan en direct besloten dat dit het zou worden.
maar inderdaad mijn eerste gevoel was fantastisch dus heb gelijk ja gezegd toen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.