Ga naar inhoud

Maximale hoeveelheid CC ?


Aanbevolen berichten

Volgens Dr Wu van Parkkliniek kan maximaal 325/350CC bij mij geplaatst worden.


(Ben zelf behoorlijk tenger, 169cm en 55kg, kleine 70A)


Kan ik ervan uit gaan dat dit ook echt het maximale is of zou het kunnen dat bij een andere PC toch meer CC mogelijk is?


Ben nu toch erg aan het twijfelen geslagen of het wel genoeg is enzo.... :-S



Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, als Dr Wu dat zegt, dan moet je daar echt wel van uit gaan. En er zijn altijd andere PC's die er meer in willen stoppen, maar of dat nu goed voor jou is? Je bent tenger. En geloof me, die 350cc is genoeg. Of je moet het er onnatuurlijk uit willen laten zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is sowieso aan te raden om bij meerdere pc's op consult te gaan, zo kan je zelf een goed beeld vormen van wat mogelijk is. Soms wijken de meningen van pc's erg af van elkaar.

Als je niet tevreden bent zou ik zeker nog even verder zoeken, het is jouw lichaam en je wilt geen spijt krijgen. Echter moet je er wel rekening mee houden dat dit misschien wel het maximale is of dat er bij een groter aantal cc's meer risico's plakken. Oriënteer je dus goed voor je hieraan begint :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk kan er meer in, maar of het mooier wordt is de vraag haha! ;)

Nee even serieus, je zou op consult kunnen gaan bij artsen die vaak wat groter willen plaatsen, zoals Nio of Plovier en kijken wat zij zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Wu zei letterlijk: We gaan proberen 350CC te plaatsen, als het niet lukt 325cc.....

Misschien heeft het te maken met het feit dat ik erg slank ben, in combinatie met een kleine cupmaat..??

Natuurlijk heeft je gewicht/cupmaat/aanwezige borstweefsel invloed op de hoeveelheid die erin kan, maar het is vaak ook echt de persoonlijke voorkeur van de chirurg die 'doorschemert' in het advies. De één wilt nu eenmaal meer plaatsen dan de ander.

Ik stel je toch voor om nog eens op consult te gaan bij een andere chirurg (bijv. die ik eerder noemden) als je twijfelt over de maat.

Ik dacht ook dat ik niet zo heel veel cc's kon krijgen omdat ik voor mijn operatie bijna plat was, maar toch is er veel in gegaan (en met mij velen hier), dus het kan wel! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Limonchick

De Parkkliniek plaats mooie foto's van BV ik denk door Dr.Nio en Dr.Wu

Ik denk dat zijn inschatting juist is, en 150cc is een cup meer.

Succes meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.