LinsR6 Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 De titel zegt het zelf al.Hoe lang mag ik na de operatie niet naar een sauna? Ben het vergeten vragen aan mijn pc en er speciaal voor bellen lijkt mij beetje gek.29 september is mijn operatie en op die dag ga ik het 9/10 vergeten (te stressie).
Guest Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 De titel zegt het zelf al.Hoe lang mag ik na de operatie niet naar een sauna? Ben het vergeten vragen aan mijn pc en er speciaal voor bellen lijkt mij beetje gek.29 september is mijn operatie en op die dag ga ik 9/10 het vergeten te vragen (te stressie).Het is af te raden de eerste 2 maanden naar de sauna te gaan.
LinsR6 Posted August 20, 2014 Author Posted August 20, 2014 Zonnebanken mag ik bijna een half jaar tot een jaar (liever niet) zei hij tijdens de consultatie. Hij is daar blijkbaar liever extra voorzichtig in. Dus vreesde voor sauna gelegenheden
Guest Posted August 25, 2014 Posted August 25, 2014 Ik kreeg het advies zeker de eerste 6 weken nog niet te gaan.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.