Ga naar inhoud

van high profile naar extra high profile iemand ervaring met extra high profile?


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik vraag jullie om hulp omdat ik het even niet meer weet. Zo als sommige hier weten ben ik 20 mei geopereerd en heb ik 345cc high profile van Natrelle gekregen . Dit betekend dat ze 12 cm breed zijn en een projectie hebben van 4.9. Ik vind de vorm erg mooi en ben daar heel blij mee alleen vind ik ze te ver uitelkaar staan.volgens mijn pc kan ik pas over 2 jaar borsten krijgen met een Mooi spleetje omdat me huid dan genoeg is gerekt en er dan pas ruimte is. Volgens mijn pc is de tussen oplossing om ze iets dichter naar elkaar toe te krijgen ( nog geen spleet) om 420 extra high profile te nemen. Deze zijn ook 12 cm breed met een projectie van 5.9. Dus dat scheelt 1 cm. Door deze projectie zou mijn huid in het midden iets meer gerekt worden waar Door ik eerder in de buurt kom van een spleet en ze dus in ieder geval iets meer naar elkaar gaan staan dan ze nu staan maar dus nog steeds niet helemaal gaan voldoen aan mijn wens van de beroemde spleet.

Wat vinden jullie hier van? En zouden jullie nog maals onder het mes gaan voor 75 cc meer waardoor ze iets dichter bij elkaar komen ?

Echt veel breder zou ik me borsten denk ik niet willen hebben zat ik te denken omdat je dan van de achter kant me borsten ziet. Hopelijk kunnen jullie me helpen met een keuze of me er anders naar late kijken hoe ik nu doe ....ik weet het even niet meer...alleen Door het nu hier kwijt te kunnen voel ik me eigenlijk al beter. Aangezien ik dit aan niemand nog verteld heb.

Ik hoor graag van jullie. Groetjes Eviie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat ff in de catalogus te kijken, ik heb de trf maar mijne hebben meer projectie omdat ik 450cc heb.

Mij werd juist verteld als je iets bredere protheses neemt dat de borsten dan wat dichter bij elkaar komen?

Ik weet het verder ook niet hoor, mijne staan ook uit elkaar , had dit van nature al dus dit zal nooit veranderen ook helaas.

Als ik jou was zou ik pas over 2 jaar wisselen, weer opereren voor 75cc is echt minimaal!

Zou lekker wachten en dan over 2 jaar meteen grote wissel doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hier een oude doos met moederlijk advies. Je had tenslotte mijn dochter kunnen zijn. Mijn advies is, niks aan doen. Waarom? Je bent nog zo jong. Je lichaam gaat nog ontzettend veranderen aankomende jaren. Wil je miss hien nog kindjes? Dan rekt je huid enorm uit en je zult zien dat er weer veel veranderd.

Ik heb net even naar je foto gekeken en je hebt echt een prachtig lijf met even mooie borsten. Echt een droom lijf. Staar je niet blind op dat spleetje. Je hebt borsten, ze zijn prachtig, het is goed gelukt, geen complicaties. Wat zou je nu op kort termijn voor risico nemen. Je lijf is nog niet eens echt hersteld van deze operatie, dat duurt een jaar.

Mijn advies dus, lekker zo laten. Heerlijk van genieten en die volgende bv komt er heus. Maar dat kan echt wel wachten.

Liefs Nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja komt indd Door cc. Jaa aan de ene kant wil ik wel wachten 2 jaar. Maar ik wil ze eigenlijk niet breder hebben omdat ze dan zichtbaar worden aan de achter kant omdat ze dan aan de zijkant t gaan uitsteken. Dus dan heb ik zo iets van kan ik beter nu het optimale er uit halen. Maar hoezo heb jij uiteindelijk gekozen voor high en niet meer voor extra high?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik extra high genomen had is die prothese smaller en dus gingen mijn borsten verder uit elkaar staan. En de projectie vond ik wat teveel, kijk mijn foto's anders even? Mischien dat je dan een beter beeld hebt waarom de extra high teveel zou zijn voor mij ;) het zijn nu namelijk al flinke ballen vanaf zijaanzicht haha.

Nu ziet het er nog natuurlijk uit, met een centimeter meer projectie en minder brede protheses niet meer , dacht ik tenminste haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hier een oude doos met moederlijk advies. Je had tenslotte mijn dochter kunnen zijn. Mijn advies is, niks aan doen. Waarom? Je bent nog zo jong. Je lichaam gaat nog ontzettend veranderen aankomende jaren. Wil je miss hien nog kindjes? Dan rekt je huid enorm uit en je zult zien dat er weer veel veranderd.

Ik heb net even naar je foto gekeken en je hebt echt een prachtig lijf met even mooie borsten. Echt een droom lijf. Staar je niet blind op dat spleetje. Je hebt borsten, ze zijn prachtig, het is goed gelukt, geen complicaties. Wat zou je nu op kort termijn voor risico nemen. Je lijf is nog niet eens echt hersteld van deze operatie, dat duurt een jaar.

Mijn advies dus, lekker zo laten. Heerlijk van genieten en die volgende bv komt er heus. Maar dat kan echt wel wachten.

Liefs Nonky

Ik ben het helemaal met Nonky eens! 75cc gaat ook geen wereld van verschil maken. Je bent zo heel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah bedankt hele lieve reacties. Het is vooral dat ik teleur gesteld ben omdat mijn pc gezegd had dat ik een spleet zou krijgen de eerste keer als hij dat niet gezegd had was ik misschien wel al tevreden geweest. Maar de verleiding is zo groot als hij zegt met 420 xhp komen ze wat dichter bij elkaar om dat dan te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,,

ik begrijp je teleurstelling helemaal,je hebt ze idd erg wijdt uit elkaar staan, ik snap dus heel goed dat je snel een wissel zou willen,en als je zo ontevreden bent is het ook niet fijn na toch een hele operatieen herstel etc en dan dit..

Wel zou ik naar een andere arts proberen te stappen en vragen wat de mogelijkheden zijn.

Wat de maten enzo betreft daar ben ik helemaal niet in thuis ,heb me er nooit echt in verdiept,maar weet wel dat dr Nio en Plovier een heel mooi spleetje zelf kunnen maken :)

Misschien zou je daar op consult kunnen eventueel?

Ik geloof namelijk niet dat je met die 75CC extra ineens ze heel dicht tegen elkaar gaat krijgen ,misschien iets maar niet zoals jij het echt wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet doen hoor! De protheses zijn even breed dus het zal bijna geen verschil geven, ook niet door het extra profiel.

Zou zonde zijn om voor zo 'n minimaal verschil weer onder het mes te gaan, dus ik zou een jaar/2 jaar wachten en ondertussen een goede bh zoeken die een mooi effect geeft. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eviie,

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik vind dat je mooie borsten hebt, staar je niet blind op de perfecte borsten (die zijn er niet). Wel is het jammer dat je pc niet geluisterd heeft naar jouw wensen van een mooi spleetje. Het is moeilijk om een keuze te maken om terug onder het mes te gaan, weer een heel herstelproces ectra. Ga vooral je gevoel achterna! En staat je denk ik niet blind op het aantal cc dat je krijgt maar meer op de projectie. K heb maandag 290 cc anatomisch van natrella gekregen xhp met een projectie van 5,5 cm. Het is voor mij nog te Kortdag om je daar advies over te kunnen geven. Misschien over een aantal welen wel.

Volg je gevoel!

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond het ook een apart verhaal dat ik dr zelfde breedte zou krijgen met meer projectie en dan meer naar elkaar toe. Maar hij zei dat ik het moest vergelijken met een tent stok als je doe hoger zet moet het op de grond ook breder worden. Maja vind nog steeds apart maar geloofde hem wel toen die het tekende maar is echt millimeter werk denk ik. Ik heb maandag afspraak bij dr roosenburg. ..Hij is wel van de natuurlijke borsten maar wil aan hem vragen of hij iets voor me kan betekenen. Kan indd ook nog afspraak maken bij plovier of nio maar wil ook geen risico lopen dat ik straks 1 borst heb omdat me spleet te veel ingesneden was pff ellende allemaal.

Ik heb een goede bh geprobeerd maar dat geef geen resultaat. Eigenlijk ook logisch want ik kan ze zonder bh met me handen ook niet tegen elkaar aan duwen dus met bh ook niet. Dat is het jammere ook va alles . Als ze nou met bh wel tegen elkaar konden vond ik het minder erg maar zelfs dat kan niet.bedankt voor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.