Ga naar inhoud

Chartje: 15 maart 2010 : Dr. D'Hondt: Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallo dames

Ik ben Chartje en probeer al ruim een week een week een voorsteltopic aan te maken maar lukte steeds niet ivm inloggen. Dus nu dan maar gelijk voorstellen en een operatie verlag erbij. Ik ben 32jaar en moeder van 2 kinderen, 1 van bijna drie en 1 van anderhalf. Net als vele moeders onder ons werd ik na mijn zwangerschappen gezegend met theezakjes(wat ooit zo'n mooie dd-cup was). Na diverse consultaties bij verschillende artsen heb ik voor dr. D'hondt gekozen en ben 15maart jl onder het mes gegaan. Ik moest er om 7.30 uur s'ochtends zijn en na een kort gesprek en wat aftekenen van de dokter, richting kamer waar de anastesist nog wat vragen kwam stellen en infuus aanbrengen, lag ik om 8 uur onder het mes. Om half 10 werd ik wakker en kwam mijn vriend bij me. Gelijk proberen te spieken maar alles zat nog ingetaped helaas. (ff geduld hebben nog) Wat ik ervan kon zien zag er al erg goed uit moet ik zeggen. In ieder geval weer VOL, wat ook de bedoeling was. Daarna naar huis, zo'n 3 uur rijden, was ook wel te doen. S'avonds thuis merkte ik wel al wat spierpijn maar viel nog mee. De volgende ochtend O my god! wat een spierpijn! echt niet grappig, voelde me overrreden door een vrachtwagen. Tweede dag ging het al beter en nu geen pijnstillers meer nodig. Wel een enorme druk op mijn borstkas maar geen pijn gelukkig. Ik heb mcghan 410ST 335cc moderate full projection gekregen onder de borstspier. Hoop hiermee weer iets van me oude boobies terug te krijgen. Ben zo benieuwd als dinsdag de tape eraf gaat. Wil iedereen bedanken voor het zo open en eerlijk zijn over jullie ervaring, heeft me erg geholpen om zo zelfverzekerd dit traject in te gaan. BEDANKT

liefs Chartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te lezen,Chartje!

Ik mag volgende week naar D'Hondt en begin het heel spannend te vinden. Heb je al foto's gemaakt?

Laat nog wat van je horen de komende dagen

Liefs Amber :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Chart,

gefeliciteerd!! ja er waren ff wat probleempjes ivm het overzetten van de site. maar nu werkt hij weer prima :D

dus om je nieuwe aanwinsten te zien moet je nog ff geduld hebben? jammer he?!!

hoop dat je er ook reuze blij mee bent/wordt!

en nog veel plezier hier!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy,

Proficiat met de hergeboorte van je borsten ;) ! Ik hoop dat je er

weer veel plezier mee kunt beleven... ;)

Ik zou graag foto's willen zien.... Heb je al foto's gemaakt en mogen we die zien ?

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

38.gif Enne meid, hoe gaat het met jou?

Hoe is het met de pijn en slapen nu je al een paar dagjes verder bent.

Ik hoop dat het nog steeds prima gaat35.gif met je.

Nog eventjes en mag die tape al ook eraf,jij bent al op de helft...dus nog even geduuld en dan mag je ze al volledig bewonderen68.gif hihi

Ben heel benieuwd,wat je er van zal vinden.

Liefs,Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Romashka

Gaat super goed met mij! Slapen gaat goed en stijfheid is ook al minder. Af en toe trekkerig gevoel bij littekens maar niet pijnlijk. En me linkerborst borrelt en klotst als ik te veel beweeg! Raar gevoel is dat. Hoe gaat het met jou? Heb je foto's bekeken en zien er al heel mooi uit zeg! Proficiat meid. Heb gister ook een album aangemaakt met 1 voor en na foto. Als je benieuwd ben stuur ik je me ww wel.

groetjes Chartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ben er ook nu al heel blij mee :) Had je berichtje niet gezien...Zie nu pas,had bij mijn topic ook al een antwoord op gezet. Gelukkig,dat de stijfheid al minder is,want dat is echt vervelend zeg. En die trekkerige gevoel in mijn littekens had ik ook,ook toen de tape eraf was en ik de pleisters erop kreeg,was dat enorm aan het jeuken bij mijn littekens,maar sinds de pleistertjes eraf zijn is ook verdwenen. :) En dat geklotst komt ook door de vocht denk ik.Toen ik de restande lijm van de tape aan het verwijderen was (met de nagelremouver!) had ik ook zo gevoel van de vocht onder mijn vongers,dat klonk en voelde wel onaangenaam wil ikje zeggen...vies geluid en raar gevoel...maar dat zal wel ook af gaan nemen. Heb alleen nog last van de Monder´s Cords.Zal ook wel van zelf verdwenen,maar is wel onaangename spanning op de huid. Nou ik zag dat je wel ver moet rijden,dus wil je alvast heel goede reis wensen en succes morgen met de tape verwijdering. Ben benieuwd hoe je het resultaat morgen vindt! Hoor nog van je. Heel veel liefs. Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chartje!Hoe is het met je? Heb niks meer van je gehoord.Hoe is het gegaan met de tape te verwijderen? En de lange rit?Ben ook heel benieuwd naar je foto´s. Wat vind je er zelf van het resultaat? Tevreden? Ja,is nu wel wat opgezwollen allemaal en het moet nog indalen,maar toch over het algemeen? Hoor het graag van je.Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.