Jump to content

Toppie13 : 13 november 2014 : Dr. van Engeland : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hai ik ben nieuw, en ben gisteren op eerste concult geweest, graag zou ik willen weten wat je ongeveer mag verwachten, als je een borstvergroting gaat doen, en begint met a70 en dan 210 cc erbij, wat je voor bh maat je zal krijgen?

Posted

Geen dank :)

Cc pakken wel bij iedereen anders uit hoor, je kan het beste rekenen dat 150cc 1 cupmaat is :)

Naar dan ligt het ook nog aan de projectie van de prothese (oftewel hoeveel cm deze naar voren komt)

Succes :)

Posted

Dat verschilt per persoon, er is geen 'beste' methode. Voor de één is voor de spier de beste methode om een mooi resultaat te bereiken, terwijl een ander met dual plane een mooier resultaat krijgt. Maar dit moet je laten bepalen door je arts. ;)

Posted

Ja ik ben zelf een fanatieke sporter dus mijn voorkeur ging uit naar voor de borstspier, gezien mijn wens niet mega is, is dit dus ook gelukkig mogelijk. en toch als je dan weer gaat lezen zie je weer andere nadelen die eventueel zouden kunnen dus ja dan twijfel je weer even, :106:

Posted

En ook hoelang je bent, je lichaamsbouw en huidige voorsituatie

Posted

Ja precies het is inderdaad ook bij iedereen anders, ik heb nu A70, ben 158 cm, en weeg 52 kilo, zou dan gaan voor voor de borstspier 210 cc rond Natrella

Posted

Hoi toppie,

Het ligt ook heel erg aan je bouw. Ben je tenger met weinig eigen weefsel dan kun je met op de spier mogelijk rimpels krijgen.

Dual plane is half onder de borstspier en zorgt voor en extra bedekking waardoor je geen randen van de prothese ziet.

Achter de spier is ook nog een optie maar het schijnt dat je dat voelt met je borstspier aanspannen en je borsten dan iets uit elkaar drukt.

Ik heb zelf dual plane gekregen. Ik ben tenger en atletisch gebouwd. Je zou bij mij randen gaan zien.

Om rimpels te voorkomen heb ik voor de hardere cogesive 3 gekozen.

Of ik straks last krijg met aanspannen weet ik niet daarvoor ben ik te kort po 1week)

Maar tot nog toe voelt het allemaal helemaal ok en ben ik erg blij met dual plane

Posted

Maar mocht je nu genoeg eigen weefsel hebben 4cm als je je vel samenknijpt boven de borst dan is voor de spier een geweldige optie. Het herstel is lichter en je krijgt een meer natuurlijke "hang"

Succes met je zoektocht :)

Posted

Ja gezien mijn sporten was dat mijn voorkeur, voor de borstspier, gisteren consult gehad en gepast, en met de wens uitgekomen op 210 cc rond en de arts zegt dat dat wel mogelijk is, voor de borstspier

Posted

gisteren consult gehad en nu even laten bezinken, en dan bellen voor een afspraak zal eind oktober worden denk ik, dachten jullie veel na over de complicaties?

Posted

Heb er even bij stilgestaan, maar enkele vriendinnen hebben dit en is prima verlopen.

Ze zijn wel allemaal voor een natuurlijk uiterlijk gegaan en rond de 250cc of max 300cc gebleven.

Posted

Hoi meid ik ben 1,63 en weeg 50 kg. Ik ga 230cc xhp krijgen achter de spier. Heb nu 70 aa. Had een c cup gevraagd. Bij wie ben je geweest? Heel veel succes!!!

Posted

Ik heb 265cc rond voor de spier gehad en heb nu een E cup. Ik kwam van een kleine D cup. Bij mij ging het vooral om meer volume te krijgen van boven.

Posted

Ik had een 75A. Heb 250cc rond voor de spier gekregen en ik kom uit op een 75C.

Ik vind ze nu perfect! Niet te groot en niet te klein.

Posted

Ik ben 1,70 en weeg 54 kilo.

Ik heb nu een 75 A en krijg 325cc dual plane high profile.

Mijn pc zei dat ik uit zou gaan komen op een volle C kleine D.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.