Ga naar inhoud

birgit1984; 19 augustus 2014 : Dr. Verdonck, Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ze hadden me gezegd dat het goed mogelijk was dat je buik ging opzwellen van vocht en eventueel nog restjes bloed. Na een paar dagen zou dit weg moeten zijn... Ik heb ook veel pijn aan mijn ribben en borstbeen. Alles is enorm stijf en voelt hard aan. :-( Heb het toch wat onderschat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Birgit, ik ben de zelfde dag als jou geopereerd door dokter Verdonck 380cc. Ook ik heb de operatie onderschat, ik ben gisteren heel de dag ziek geweest, vooral overgeven, ik kan amper iets eten en kan bijna niets van medicatie op mijn maag verdragen, zelfs neem ik verschillende maagtabletten in die mijn huisdokter mij heeft aangeraden, heb jij ook zulke last van uw maag? Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Birgit, ik ben de zelfde dag als jou geopereerd door dokter Verdonck 380cc. Ook ik heb de operatie onderschat, ik ben gisteren heel de dag ziek geweest, vooral overgeven, ik kan amper iets eten en kan bijna niets van medicatie op mijn maag verdragen, zelfs neem ik verschillende maagtabletten in die mijn huisdokter mij heeft aangeraden, heb jij ook zulke last van uw maag? Grts

Oei....ocharme...Neje heb geen last gehad van mijn mmaag en heb niet moeten overgeven. Mijn zus wel...zij is ook op de 19de geopereerd en is ook serieus ziek geweest de dagen nadien.

Vandaag precies keerpunt...voel me terug wa menselijker :-) .

Hebvjij ook zo een borstband omgekregen? Of direct sportbh?

Een goei herstel voor jou he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat jullie het allemaal al achter de rug hebben... Als ik het zo lees valt het nog niet mee.. pff. Ik mag over 2 weken ook, maar dan ook een lipo en een buikwand correctie erbij. Hopelijk dat ik dan niet te misselijk wordt. Pff..

Voor nu jullie allemaal heel veel beterschap... Ben erg nieuwsgierig naar de foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei....ocharme...Neje heb geen last gehad van mijn mmaag en heb niet moeten overgeven. Mijn zus wel...zij is ook op de 19de geopereerd en is ook serieus ziek geweest de dagen nadien.

Vandaag precies keerpunt...voel me terug wa menselijker :-) .

Hebvjij ook zo een borstband omgekregen? Of direct sportbh?

Een goei herstel voor jou he!!!

Ik heb vdg ook een klein keerpuntje, ik kan opnieuw eten en ben gestopt met alle pillen mijn dokter geeft mij nu een voltaren spuitje voor de pijn zodat mijn maag gespaard blijft! Ik hoop dat jou zus ondertussen zich ook minder ziek voelt?

Ik heb idd ook zo een borstband gekregen die VERSCHRIKKELIJK hard spant, mijn partner heeft overal waar de band te straf is gaatje geknipt en tussen mijn borsten een snede gemaakt in het verband omzo de druk toch iets te verminderen, mss helpt dit voor jou ook???

Hopelijk vlug terug beter ;) grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden me gezegd dat het goed mogelijk was dat je buik ging opzwellen van vocht en eventueel nog restjes bloed. Na een paar dagen zou dit weg moeten zijn... Ik heb ook veel pijn aan mijn ribben en borstbeen. Alles is enorm stijf en voelt hard aan. :-( Heb het toch wat onderschat!

Alles doet zeker de eerste week nog erg pijn , ribben , borstbeen , had ik ook , zelfs mijn rug was voor

mijn gevoel bont en blauw .. Neem je rust en geniet daarna van je nieuwe boobies ! Gefeliciteerd .

Beterschap .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.