Ga naar inhoud

birgit1984; 19 augustus 2014 : Dr. Verdonck, Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Vanmorgen om 8.10u binnen en rond 8.30 naar de operatiekamer begeleid. Daar werd er van alles afgetekend en heb ik met dokter Verdonck nog een kort gesprekje gehad over operatie en aantal cc's. Wel onaangenaam was dat er vollenbak airco in de operatiekamer aanstond en dat ik het er echt mega koud had. Ge wordt dan ook ingewreven van kop tot teen met isobetadine waardoor ik nog meer mijn lijf uitbibberde. Na 15 min wachten kwam de anesthesist en is de operatie uitgevoerd.

Na de operatie had ik geweldig veel last van het steunverband en van de brees die ik omkreeg...kon bijna niet ademen :-(...en dan opnieuw de kou van den airco en van de narcose ( dit deed er niet goed aan!!).

Om 11u mocht ik naar huis aangezien ik niet misselijk was van de narcose...ritje naar huis was ook niet alles ( 1.10 min rijden).

Nu valt de pijn al bij al mee...het is vooral het steunverband dat nog steeds er onmakkelijk aanvoelt. Maar kan al wel deftig rondlopen en al wa kleine dingetjes in huis doen.

van het resultaat kan ik jammer genoeg nog niks zien...nog 2wkjes wachten. Maar ik voel al wel dat ze serieus vergroot zijn :-).

Zal de pijn morgen erger zijn of net beter??? Iemand ervaring?

Groetjes Birgit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sow birgit, gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Niet te veel doen he en je rust pakken mama;) ( die gaan vaak veel te snel)

Hoeveel cc heb je gehad?

Koud bah bah en ik ben al zon kou kleum, kan ik me mentaal voorbereiden;)

Heel veel sterkte, met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt watermannetje...!:-)

Ik had een 80 B ( maar ne lege) en heb 350 cc gekregen achter de spier,een ronde prothese extra high profile.

Ben zooooo benieuwd naar het resultaat!:-)

Momenteel terug wat meer last en kan mer draai niet vinden in bed...maar is goe zagen op dit forum helpt wel wa haha!!!

Grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Watermannetje....ik zie dat jou operatie 1 september op de planning staat...succes!!!

Qua lengte en startmaat bh komen we ongeveer overeen. Binnenkort plaats ik foto's van voor en na :-) grtzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi....welkom op het forum...

Nen dikke proficiat met je boobies!!!

Ik kan je zeggen dat de pijn de eerste dagen het ergste zal zijn...dit gaat wat op en af...en dat je je draai niet kan vinden in bed daar kan ik over meespreken,ik heb de eerste week rechtop moeten zitten om te kunnen slapen hahaha...

Anyway...ik wens je een spoedig herstel toe en veel plezier op dit forum!!! :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt barb wire...

vannacht toch een uurtje of 5 geslapen in het totaal. Wel om half 4 nen neurofen moeten nemen.

De spierpijn is wat meer verspreid naar boven en naar onder. Voor de rest gaat het vrij goed :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan vrijwel gelijk op, ik ben maandag geopereerd. Wel direct een sportbh aangekregen. Gisteravond gedouched en ben erg blij met het resultaat. Huid staat wel giga onder spanning. Ik kan mijn draai in bed ook niet vinden, tot nu toe alleen nog maar rechtop kunnen slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedmorgen dames,allebei gefelciteerdmet jullie nieuwe lola's ;-)

ik ben afgelopen maandag geholpen.en ik zit helemaal ingetapet.,heb ze dus helaas maar ff gezien en dat was op de ok.

slapen gaat me redelijk af,ik kan mijn bed verstellen dat helpt gelukkig.

kan niet echt zeggen dat ik veel last heb,mijn ribben voelen een beetje gekneusd op dit moment,voor de rest gaat het redelijk

,heb wel wat moeite met rechtop te staan.

en de hik heb ik opeens heel veel last van,ik denk dat dit door het strakke verband komt om mijn ribben.

ik wens jullie een goed en rustig herstel.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je nieuwe borsten ! :D

Ik ben gisteren ook geopereerd door dokter Theunis.

Heb 275cc (rond) voor de spier gekregen. Ook direct daarna een sportbeha aangekregen.

Het resultaat ziet er super uit natuurlijk staat alles nog wel goed gespannen. Heb enkel last van een serieuze stijfheid maar van echte 'pijn' kan ik niet spreken.

Ik had een 75a voor de operatie en van sportbeha nu een 75C. Dus ben benieuwd wat mijn uiteindelijke bh maat zal worden. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt barb wire...

vannacht toch een uurtje of 5 geslapen in het totaal. Wel om half 4 nen neurofen moeten nemen.

De spierpijn is wat meer verspreid naar boven en naar onder. Voor de rest gaat het vrij goed :-)

I know the feeling..maar we moeten er wat voor over hebben he...voor onze boobies!!hahahaha

Krijg je wel hulp?want met kleine kids is het niet zo evident om rustig te herstellen...ook daar spreek ik uit ondervinding!! :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

I know the feeling..maar we moeten er wat voor over hebben he...voor onze boobies!!hahahaha

Krijg je wel hulp?want met kleine kids is het niet zo evident om rustig te herstellen...ook daar spreek ik uit ondervinding!! :141:

Mijne man is thuis deze week, maar vanaf volgende week sta ik er alleen voor...hoop dat ik me dan al een stuk beter voel en de kleine tenminste in en uit het bed kan tillen. Anders heb ik wel een serieus probleem :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedmorgen dames,allebei gefelciteerdmet jullie nieuwe lola's ;-)

ik ben afgelopen maandag geholpen.en ik zit helemaal ingetapet.,heb ze dus helaas maar ff gezien en dat was op de ok.

slapen gaat me redelijk af,ik kan mijn bed verstellen dat helpt gelukkig.

kan niet echt zeggen dat ik veel last heb,mijn ribben voelen een beetje gekneusd op dit moment,voor de rest gaat het redelijk

,heb wel wat moeite met rechtop te staan.

en de hik heb ik opeens heel veel last van,ik denk dat dit door het strakke verband komt om mijn ribben.

ik wens jullie een goed en rustig herstel.

groetjes

voor jou ook een spoedig herstel. Ik ben ook volledig ingetaped en nog een brees erbovenop...dat zal jij ook wel hebben he aangezieb je ook in de wellnesskliniek bent geopereerd. Heb zoveel last hiervan en spijtig genoeg moeten we het 2wkn met dat ding volhouden pffff. Grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor jou ook een spoedig herstel. Ik ben ook volledig ingetaped en nog een brees erbovenop...dat zal jij ook wel hebben he aangezieb je ook in de wellnesskliniek bent geopereerd. Heb zoveel last hiervan en spijtig genoeg moeten we het 2wkn met dat ding volhouden pffff. Grtjes

Hey Birgit,

Als je echt veel last hebt van dat verband kun je contact opnemen met Dr. Verdonck. Ik trok het ook niet meer, heb het 3 dagen po in mogen knippen aan de zijkanten, als het dan nog niet ging dan mocht het eraf. Even geprobeerd, maar 4dgn po heb ik het er helemaal afgehaald. Wat een opluchting!!!

Volgens mij zijn er maar weinig die het de volle 2 weken volhouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer het er zolang mogelijk om te laten. Ik vind het eng als ik het er al af zou halen.vele zie ik, hebben het na een dag of twee er al af. ik heb inderdaad ook dat band om die maak ik soms een beetje losser dat lucht wel op. Maar ik durf ook niet zo goed te bewegen.het is allemaal wat stijf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf dat de stijfheid er af is, na zo'n 4 a 5 dagen. Kan en wil je meer bewegen. Verband zit dan zoo in de weg!
Ik was ook heel bang om het er af te halen. Een vriendin van me heeft het de volledige 14 dagen omgehouden.
Het moet toch zijn redenen hebben dat we dit om krijgen en om moeten houden, denk ik dan. Maar ik was zo benieuwd naar het resultaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja....ik ga proberen het verband nog tot volgende week vrijdag om te houden. Dan hen ik toch het verband 11 dagen omgehouden. Maandag daarop moet ik al terug gaan werken...dus dan wil ik van dat verband af en ik ben zooooo nieuwsgierig naar het resultaat!!! Her verband zal idd wel zijn nut hebben voor iets :-/ grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Isis ook super gefeliciteerd! De hik?! Tsju niet makkelijk nu. Hopelijk gaat t snel over. Ik wil graag dezelfde maat als jij.... Kzal een spieken of je er foto's op hebt staan.

Oef moet Nu echt gaan slapen ( op mijn werk) trusteeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.