tams Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 hoi iedereen ,ik ben hier ben 35 jaar en heb 2 kinderen ,denk al jaren om een borstvergroting te doen ,hier zal ik misschien wa meer informatie vinden
Sasha Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Hoi tams,Hier heb ik alle info gevonden die ik nodig had voor mijn bv. 25 juli heb ik mijn nieuwe boobs gekregen van dr Sara Ulens van kliniek Beaucare in belgie. Ik ben 34 en heb 3 kids. Als je vragen hebt stel ze gerust! Succes met je zoektocht.
tams Posted August 19, 2014 Author Posted August 19, 2014 merci ,ik ga ook een afspraak maken bij beaucare
tams Posted August 19, 2014 Author Posted August 19, 2014 Hoi tams,Hier heb ik alle info gevonden die ik nodig had voor mijn bv. 25 juli heb ik mijn nieuwe boobs gekregen van dr Sara Ulens van kliniek Beaucare in belgie. Ik ben 34 en heb 3 kids. Als je vragen hebt stel ze gerust! Succes met je zoektocht.En is het meegevallen ,zou ook naar daar gaan ,heb wel wa schrik voor de pijn
Guest Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Welkom!!Info genoeg te vinden hier hoor.Rechtsboven hebben we een zoekbalk zitten als je iets wilt weten of je mag natuurlijk altijd een vraag stellen.Veel leesplezier op het forum!!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.