Ga naar inhoud

Vertellen aan je omgeving... hoe doen jullie het?


Ally

Aanbevolen berichten

Met de meeste mensen heb ik het er gewoon over, bij mij in de vriendinnen kring is het iets "normaal" geworden..

Alleen mijn schoonouders zijn buitenlands en erg preuts en vinden grote borsten helemaal niets, dus denk dat ik het voor hen gewoon stil hou.

Gelukkig wonen zij in het buitenland en zien wij ze niet heel vaak.

Verder is mijn moeder gewoon met mij meegegaan, zij wil het zelf ook heel graag, maar kan helaas niet onder narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Vienna,

Ik weet niet waar je het laat doen? Maar ik ben deze week geopereerd en ben dik tevreden! Ook bij mij was de boel leeg en is met bijna 300 cc goed opgevuld. Ik voel me weer vrouw! Succes hoor komt vast goed!

Ik heb het afgelopen woensdag laten doen :) Het is ook 600cc geworden ik ik ben er zooo gelukkig mee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook enkel aan mn vriend verteld en ga het daar ook bij laten.
Had vroeger zelf een E-cup. Nu nog maar een B-cup, maar draag wel heel die tijd maximizers, dus denk niet dat het hard zal opvallen.

Heb het wel eens aan m'n ouders proberen vertellen, maar zij steunen dit helemaal niet en als ik ermee door zou gaan, moet ik het huis uit.

Nu heb ik gewoon voor mezelf gekozen en er veel over gesproken met mn vriend. Gelukkig steunt hij me volledig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook enkel aan mn vriend verteld en ga het daar ook bij laten.

Had vroeger zelf een E-cup. Nu nog maar een B-cup, maar draag wel heel die tijd maximizers, dus denk niet dat het hard zal opvallen.

Heb het wel eens aan m'n ouders proberen vertellen, maar zij steunen dit helemaal niet en als ik ermee door zou gaan, moet ik het huis uit.

Nu heb ik gewoon voor mezelf gekozen en er veel over gesproken met mn vriend. Gelukkig steunt hij me volledig!

Hoe ga je dat dan verbergen als je nog thuis woont? Of bedoel je dat je dan niet meer langs mag komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het tot nu toe alleen aan mijn moeder en wat vriendinnen verteld. Ik kijk er heel erg tegen op om het tegen mijn vader te zeggen. Ik heb geen idee hoe hij hier op gaat reageren. Niet vertellen is geen optie aangezien ik bij mijn vader woon haha. Misschien 1 dag van te voren vertellen en dan maar wegvluchten? :103::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

stom dat het zo een taboe is! 

Ik heb het een paar mensen verteld en die deden er luchtig over. 

3 vriendinnen zitten er ook over na te denken. Ja kom je ook 

nog eens ergens achter!

 

Alleen op het werk is wel een dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb alleen mijn directe familie het verteld.. mijn schoonfamilie zijn moslims en reageerde heel normaal.omdat ze zien dat er bij mij niks is over gebleven & mijn eigen familie reageerde net zo..

De rest ziet het vanzelf wel wanneer het zo ver is.

Ik wil het en het is mijn lichaam daar heeft een ander niks.negatiefs over te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.