Ga naar inhoud

"Spleetje" creeëren


MyNewBoobies

Aanbevolen berichten

Hey ladies!

Ik ben nu bijna 6 weken po en heb natuurlijk al heel wat beha's gepast hihi..

Nu heb ik wat shirtjes met een lage hals en zocht ik een beha die dus het 'spleetjes-effect' geeft, dus die de borsten naar elkaar toe en wat omhoog duwt (push-up).

Maar met mijn 70E/70F, kan ik nergens een goede beha vinden die dat doet!

Hebben jullie nog tips? Mijn sportbeha van de hunkemoller geeft dit effect wel (zie foto's), maar die sluit zo hoog aan pff..

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Ava! Ik was al benieuwd naar jouw beha, ziet er echt fantastisch uit!

Ik stuur je meteen even een vriendschapsverzoek als je dat goed vind..

Ik zie de lijn Sensuality er niet meer tussen staan Barbwire. :(

Wel een paar andere lijnen die er ook goed uitzien! En idd heeeel goedkoop, thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, eerst krijg je een folder. Daar kan je dan uit kiezen. En in het begin kost het je bijna niks en dan daarna zit je er idd aan vast. Er is hier in Nederland veel problemen mee geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er al jaren bij om de drie maand krijg ik een pakketje met een nieuw setje voor echt geen geld...en steeds mooi..en als je een keer wil overslaan kan je dit online doen...heb er nog geen problemen mee gehad....idd ik vind de lijn Sensuality ook niet meer terug...de Luxury lijn is ook wel heel mooi..

Op deze site staan ook prachtige setjes,daar bestel ik ook weleens....http://www.prettyyou.nl/index.php

Hopelijk hebben jullie er wat aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er al jaren bij om de drie maand krijg ik een pakketje met een nieuw setje voor echt geen geld...en steeds mooi..en als je een keer wil overslaan kan je dit online doen...heb er nog geen problemen mee gehad....idd ik vind de lijn Sensuality ook niet meer terug...de Luxury lijn is ook wel heel mooi..

Op deze site staan ook prachtige setjes,daar bestel ik ook weleens....http://www.prettyyou.nl/index.php

Hopelijk hebben jullie er wat aan...

Ik ga eens kijken Barb :52:

bam! Het 1e wat ik zie is "Sexy lingerieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" Oeh laalaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.