Jump to content

"Spleetje" creeëren

Recommended Posts

Posted

Hey ladies!

Ik ben nu bijna 6 weken po en heb natuurlijk al heel wat beha's gepast hihi..

Nu heb ik wat shirtjes met een lage hals en zocht ik een beha die dus het 'spleetjes-effect' geeft, dus die de borsten naar elkaar toe en wat omhoog duwt (push-up).

Maar met mijn 70E/70F, kan ik nergens een goede beha vinden die dat doet!

Hebben jullie nog tips? Mijn sportbeha van de hunkemoller geeft dit effect wel (zie foto's), maar die sluit zo hoog aan pff..

Alvast bedankt!

Posted

Hoi boobies!! Ik heb een lichte plunge bh 70e kunnen vinden bij de hunkemoller, krijg hier een ontzettend mooi 'spleetje' door zonder al te veel push :) ( heb net 2 foto's geüpload 1 daarvan in zwart shirtje draag ik die plunge bh ). Succes met je zoektocht!

Posted

Ooh wauw, dat ziet er goed uit DanielleK!!!

Ik heb er bij de hunkemoller al verschillende aangehad, maar nog niks was helemaal naar mijn zin..

Bij de hunkemoller pas ik ook niet in een 70E haha.

Morgen nog maar eens terug gaan hihi, dankje!

Posted

Lief dankjewel!Hoop dat je wat tegenkomt! Maar bij de echte dikke oude vertrouwde push moet je of tenminste ik niet meer zijn, een plunge is genoeg en die gaan ook ietsje verder in maten dan de pushers haha

Posted

Plunge bh's inderdaad! De bh op mijn foto is een plunge en die geeft een heel mooi effect zonder vulling/push up. :)

Posted

Ik bestel meestal bh's bij Provea en dan van de lijn Sensuality...die zitten echt heel goed,zijn van uitstekende kwaliteit en belachelijk goedkoop!!

Probeer ze maar...en de maten kloppen ook echt...een 80 D is ook echt een 80 D!!!

Posted

Dankjewel Ava! Ik was al benieuwd naar jouw beha, ziet er echt fantastisch uit!

Ik stuur je meteen even een vriendschapsverzoek als je dat goed vind..

Ik zie de lijn Sensuality er niet meer tussen staan Barbwire. :(

Wel een paar andere lijnen die er ook goed uitzien! En idd heeeel goedkoop, thanks!

Posted

Provea zijn toch oplichters???

bellen je op dat je ondergoed gewonnen hebt enzo en dan krijg je elke maand een pakketje opgestuurd met uiteraard een belachelijk groot bedrag van je rekening af??

Posted

Nou, eerst krijg je een folder. Daar kan je dan uit kiezen. En in het begin kost het je bijna niks en dan daarna zit je er idd aan vast. Er is hier in Nederland veel problemen mee geweest

Posted

Ik ben er al jaren bij om de drie maand krijg ik een pakketje met een nieuw setje voor echt geen geld...en steeds mooi..en als je een keer wil overslaan kan je dit online doen...heb er nog geen problemen mee gehad....idd ik vind de lijn Sensuality ook niet meer terug...de Luxury lijn is ook wel heel mooi..

Op deze site staan ook prachtige setjes,daar bestel ik ook weleens....http://www.prettyyou.nl/index.php

Hopelijk hebben jullie er wat aan...

Posted

Ik ben er al jaren bij om de drie maand krijg ik een pakketje met een nieuw setje voor echt geen geld...en steeds mooi..en als je een keer wil overslaan kan je dit online doen...heb er nog geen problemen mee gehad....idd ik vind de lijn Sensuality ook niet meer terug...de Luxury lijn is ook wel heel mooi..

Op deze site staan ook prachtige setjes,daar bestel ik ook weleens....http://www.prettyyou.nl/index.php

Hopelijk hebben jullie er wat aan...

Ik ga eens kijken Barb :52:

bam! Het 1e wat ik zie is "Sexy lingerieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" Oeh laalaa

Posted

Ik ga eens kijken Barb :52:

bam! Het 1e wat ik zie is "Sexy lingerieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" Oeh laalaa

Oh my gosh!!!!! I love it!!!!

Posted

Ohh ik wist niet wat ik zag...daar ga ik echt bestellen en paraderen op de dansvloer :45::45::45:

Posted

Prima donna's voor jou dan! Wel prijzig maar schitterend en een goede pasvorm....en flinke voorgevel is 1.... Dan ook goed onderhouden he! Xxxx

• 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.