MyNewBoobies Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Hey ladies!Ik ben nu bijna 6 weken po en heb natuurlijk al heel wat beha's gepast hihi..Nu heb ik wat shirtjes met een lage hals en zocht ik een beha die dus het 'spleetjes-effect' geeft, dus die de borsten naar elkaar toe en wat omhoog duwt (push-up).Maar met mijn 70E/70F, kan ik nergens een goede beha vinden die dat doet!Hebben jullie nog tips? Mijn sportbeha van de hunkemoller geeft dit effect wel (zie foto's), maar die sluit zo hoog aan pff..Alvast bedankt!
DanielleK Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Hoi boobies!! Ik heb een lichte plunge bh 70e kunnen vinden bij de hunkemoller, krijg hier een ontzettend mooi 'spleetje' door zonder al te veel push ( heb net 2 foto's geüpload 1 daarvan in zwart shirtje draag ik die plunge bh ). Succes met je zoektocht!
MyNewBoobies Posted August 19, 2014 Author Posted August 19, 2014 Ooh wauw, dat ziet er goed uit DanielleK!!!Ik heb er bij de hunkemoller al verschillende aangehad, maar nog niks was helemaal naar mijn zin..Bij de hunkemoller pas ik ook niet in een 70E haha.Morgen nog maar eens terug gaan hihi, dankje!
DanielleK Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Lief dankjewel!Hoop dat je wat tegenkomt! Maar bij de echte dikke oude vertrouwde push moet je of tenminste ik niet meer zijn, een plunge is genoeg en die gaan ook ietsje verder in maten dan de pushers haha
Guest Ava Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Plunge bh's inderdaad! De bh op mijn foto is een plunge en die geeft een heel mooi effect zonder vulling/push up.
Barb wire Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Ik bestel meestal bh's bij Provea en dan van de lijn Sensuality...die zitten echt heel goed,zijn van uitstekende kwaliteit en belachelijk goedkoop!!Probeer ze maar...en de maten kloppen ook echt...een 80 D is ook echt een 80 D!!!
MyNewBoobies Posted August 20, 2014 Author Posted August 20, 2014 Dankjewel Ava! Ik was al benieuwd naar jouw beha, ziet er echt fantastisch uit! Ik stuur je meteen even een vriendschapsverzoek als je dat goed vind.. Ik zie de lijn Sensuality er niet meer tussen staan Barbwire. Wel een paar andere lijnen die er ook goed uitzien! En idd heeeel goedkoop, thanks!
Nies Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Provea zijn toch oplichters???bellen je op dat je ondergoed gewonnen hebt enzo en dan krijg je elke maand een pakketje opgestuurd met uiteraard een belachelijk groot bedrag van je rekening af??
Vlinder Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Ik heb bij Ann Summers hele mooie besteld,en zitten ook fijn
Guest Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Nou, eerst krijg je een folder. Daar kan je dan uit kiezen. En in het begin kost het je bijna niks en dan daarna zit je er idd aan vast. Er is hier in Nederland veel problemen mee geweest
Barb wire Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Ik ben er al jaren bij om de drie maand krijg ik een pakketje met een nieuw setje voor echt geen geld...en steeds mooi..en als je een keer wil overslaan kan je dit online doen...heb er nog geen problemen mee gehad....idd ik vind de lijn Sensuality ook niet meer terug...de Luxury lijn is ook wel heel mooi..Op deze site staan ook prachtige setjes,daar bestel ik ook weleens....http://www.prettyyou.nl/index.phpHopelijk hebben jullie er wat aan...
Guest Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Ik ben er al jaren bij om de drie maand krijg ik een pakketje met een nieuw setje voor echt geen geld...en steeds mooi..en als je een keer wil overslaan kan je dit online doen...heb er nog geen problemen mee gehad....idd ik vind de lijn Sensuality ook niet meer terug...de Luxury lijn is ook wel heel mooi.. Op deze site staan ook prachtige setjes,daar bestel ik ook weleens....http://www.prettyyou.nl/index.php Hopelijk hebben jullie er wat aan... Ik ga eens kijken Barb bam! Het 1e wat ik zie is "Sexy lingerieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" Oeh laalaa
Guest Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Ik ga eens kijken Barb bam! Het 1e wat ik zie is "Sexy lingerieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" Oeh laalaa Oh my gosh!!!!! I love it!!!!
Barb wire Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Hahahaha...ja zitten echt mooie setjes bij he..ik weet nooit wat ik moet bestellen daar,alles is er zo sexy!! Hmmm...luxe probleem....
Guest Posted August 21, 2014 Posted August 21, 2014 Ohh ik wist niet wat ik zag...daar ga ik echt bestellen en paraderen op de dansvloer
Barb wire Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Hoop alleen dat ik er nog bh's ga vinden die me zullen passen na de operatie...dat gaat andere pis zijn vrees ik!hahaha....
Nonky Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Prima donna's voor jou dan! Wel prijzig maar schitterend en een goede pasvorm....en flinke voorgevel is 1.... Dan ook goed onderhouden he! Xxxx
Barb wire Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Jep idd!!moeten wel stevig zitten dan...anders zal het boeltje snel gaan hangen vrees ik...
Barb wire Posted November 1, 2014 Posted November 1, 2014 Nog iemand die goede sites weet voor grote maten bh's?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.