Ga naar inhoud

Jovanka : 18 augustus 2014 : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Maandag 18 augustus krijg ik een borstvergroting bij de Bergman kliniek in Den Haag.

Mijn cupmaat is op dit moment 70B, er zal een 400cc ronde prothese geplaatst worden via dual plane.

Een borstvergroting wil ik al jaren en eindelijk heb ik de stap durven nemen.

Ik hoop hier wat meer informatie te vinden over hoe en wat.

Ik vind het best spannend, vraag me regelmatig af of de prothese niet te groot of te klein zal zijn.

Zelf ben ik 183 cm en 61 kg, ik lees hier regelmatig dat als je langer bent je meer cc nodig hebt, de chirurg zegt nu dat ik een volle D krijg, heb zelf met pasprotheses gestaan en hij zei dat het niet kleiner uit zal vallen dan bij het passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Wast leuk dat je ook al een datum heb! Door wie zal je worden geopereerd?

Voor info ben je in ieder geval aan het juiste adres.

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gisteren was het zo ver. Om 13.00 gemeld en om 13.45 de o.k in. Na een uur in de uitslaapkamer daarna naar mijn eigen kamer gebracht. Behoorlijk wat pijnmedicatie gehad. Na een tijdje wat gegeten en daarna begon de misselijkheid, ook erg duizelig. Hiervoor wat gekregen en het zakte wat weg. De pijn was te doen maar wel een gevoel van spierpijn. Er is bij mij 400cc in gegaan, dual plane. De zuster zei dat dat niet niks is en dat ik daarom zo'n gevoel op de borst heb. Het pijnlijke, trekkende en stekende gevoel zit voornamelijk tussen de borsten in.

Toen op weg naar huis... Dat was niet fijn, ik was misselijk en iedere hobbel, bobbel en bocht deed pijn. Weer kreeg ik een aanval van misselijkheid en gevoel van te willen braken, de rit duurde 30 min maar leek uren te duren.

Eenmaal thuis op de bank gaan zitten en kwam alles er met golven uit... Je voelt je al niet goed en dan komt dit er boven op, maar niks aan te doen.

Nu pas merk je hoeveel je je borstspieren gebruikt, uit bed komen is erg lastig.

Vannacht in etappes van 2 uur kunnen slapen, afwisselend in bed of op de bank,

Ik hoop dat de pijn snel gaat zakken, in de kliniek zeiden ze dat dit gevoel een week kan duren...

Wie mooi wil zijn moet pijn leiden gaat in dit geval zeker op....

Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Het is niet niks zo'n operatie dus doe lekker rustig aan. De pijn hoort er helaas bij maar is het zeker waard :) Meestal is de eerste week het zwaarst, daarna zal je je snel beter gaan voelen en meer zelf kunnen doen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je Boobies !

Bij mij kwam de dag erna alles er uit, zo wat een opluchting !

Pijn... tja... varieert bij iedereen verschillend , ik had ook zo 4 dagen daarna echt veel pijn .

Veel kussentjes kunnen je een beetje helpen om je bed uit te komen of een lieve

man die mij elke dag hielp .

Beterschap !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes met je herstel.

Ik ben ook gisteren geholpen.425cc xp gedeeltelijk achter de spier.ik heb redelijk goed geslapen, gelukkig heb ik een verstelbaar bed dat scheelt.ik ben zo benieuwd naar het resultaat.misschien helpt een coldpack ook een beetje om de pijn te verlichten. Bij mij helpt het ook s'nachts groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.