Ga naar inhoud

iemand ervaring met buikliposuctie?


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

Ik ga zoiezo een buikliposuctie doen,waarom?

ik heb een lichaam wat erg goed in verhouding uitkomt van het ideaalbeeld wat IK mooi vind.

maar die verdomde buik he,ik ben geen snoeper,en eet verantwoord,ik denk dat ik het een beetje te danken heb aan me zwangerschappen?

wil graag ervaringen horen en voor en nadelen van een buikliposuctie

heeft het geholpen?ziet men goed verschil,na hoelang kan men weer goed sporten werken en dergelijke...?

wat was de prijs,wat is de nabehandeling

tell me...

bedankt,greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed,het kan net zo goed neerkomen op een buikwandcorectie ja,ik weet nog niet wat de arts me voorlegt,me eigen arts zei dat ik met ee lipo klaar kon zijn,want heb wel gewoon redelijk strakke buikspieren verders.

maar ik ga volgende week naar een andere arts,en ben benieuwd wat hij zal zeggen.de ene arts heeft vast andere gedachten dan de andere.

mijn rec hte buikspieren zijn wel enorm uitgerekt door me kindjes,dat was bevestigd,maar ik train die wel weer plat dacht ik,dacht ik he,komt geen verandering in lijkt het wel

afijn,ik wil me er meer in verdiepen,maar zie door de bomen het bos niet meer op internet

vertel me er is wat meer over als je wilt en tijd hebt

mag ook per pb hoor

waarom is een lipo niet mogelijk bij jou,maar een wandcorectie wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan denk ik dat je toch een buikwandcorrectie moet krijgen hoor Moon. als je spieren uitgelubbert zijn krijg je never nooit meer een strakke buik. wat je ook traint of lijnt. s'zondags komt er op tv altijd zo'n programma over schoonheidsoperaties. pas gezien. toen legde die pc dat uit hoe en wat. en ze kunnen dan idd ook liposuctie doen,als er nog wat vet zit... ben benieuwd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

vertel me er is wat meer over als je wilt en tijd hebt

mag ook per pb hoor

waarom is een lipo niet mogelijk bij jou,maar een wandcorectie wel?

Ik heb twee jaar lang heel intensief m'n buikspieren getraind, maar strak wordt m'n buik niet meer. Ik wist niet waardoor dat kwam, maar denk nu dat het komt door die zwangerschap en door overtollig huid. Tel daarbij op een klein laagje vet (waardoor het overtollige aan huid niet direct slap naar beneden hangt) en je hebt een BWC!

Ik heb nooit gedacht aan liposuctie; ik zag alleen een klein huidoverschot onder m'n navel. Daarvoor wilde ik een miniBWC laten doen, maar de pc zei dat ik ook boven de navel overtollig huid heb. Ik dacht dat ik gewoon een paar kilo'tjes moest afvallen daarvoor :blush: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik word nu wel heel nieuwschierig zeg.

patries,me buikspieren zijn zeker wel uitgelubberd,want ben verders strak,behalve me buik,train en sport me kapot,niks gaat eraf,heb me nog niet helemaal verdiept in die buikcorectie rommel zeg maar

maar dat laat ik dan over aan Bruno,kijkenw at hij me adviseerd.

maar ff heel eerlijk,ben wel bang voor een buikwandcorectie,litteken van heup tot heup

ieuwwww

en over het herstel maar te zwijgen vermoed ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee uiteraard ben ik zeker niet tevreden nee,voel me belabberd met die pook,hahahahaha

alles is strak,klaar voor de zomer,zie je die buik er nog is ff uitsteken,nee dat vind ik dus echt niks,maar vind wel jammer dat me arts heel iets anders zei,daarom hele verstandige zet,om even navraag te doen volgende week woensdag,toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks,

beter een persoon die niet van littekens houd,en er echt om denkt,en erover nadenkt,hoe men zijn werk uitvoerd

dan een persoon die denkt,het werk is uitgevoerd en zoek het maar uit verders,die heb je ook genoeg rondlopen hoor,helaas

ik zal je volgende week woensdag een berg nieuwtjes komen brengen patries :38::43::35::36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zeker weten,vaak hoor je toch hele andere ervaringen dan dat je tegenkomt aan info op internet.

vaak word er globaal algemeen een nadeel genoemd,terwijl er eigenlijk wel meerdere nadelen zijn,

en uit de ervaringen van meerdere dames,kan je toch beetje conclusie trekken,van is het te doen of niet,zal het efect opleveren wat je wilt of niet.

dacht dat het best veel voorkwam bij dames,zo een lipo,maar valt me toch best tegen hoor,of de meeste praten er niet over,kan ook natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ff heel eerlijk,ben wel bang voor een buikwandcorectie,litteken van heup tot heup

ieuwwww

Jep, dit is ook precies wat mij een beetje blijft afschrikken.

Maar... dat litteken wordt natuurlijk na een jaar (of 1,5 jaar) een 'mooi' klein wit lijntje (mijn keizersnee litteken zie je na 3 jaar bijvoorbeeld echt totaal niet meer, moet zelf echt goed kijken om het te zien!c). Verder zit het litteken onder je bikinilijn, dus alleen in je nakie zie je het. In het midden loopt het sowieso echt van vlák boven de schaamstreek, naar de heupen toe loopt het wel wat omhoog. Het eerste jaar denk ik dat ik daarom wel een wat hoger bikini-broekje aan doe, die netjes over (en niet onder) je heupbot loopt. Het jaar daarop in de zomer denk ik dat het al genoeg weggetrokken is zodat je, mocht je daar van houden, alweer een laag bikini-broekje aankan. Desnoods een klein beetje camouflagestift gebruiken :). Het littekentje rond je navel is echt niet meer zichtbaar na een poosje.

Het herstel schijnt enorm mee te vallen. En wat pijn of ongemakken voor een paar weken heb ik graag over voor een strakke buik voor de komende tien jaar! :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je navel word pas bij een grote buikwandcorectie verplaatst toch?

teminste mijn arts zei dat bij een minibuikwandplastiek je navel op plek blijft,en bij een volledige buikwandcorectie wel je navel verplaatst werd.

ja dat litteken vind ik toch wat hoor,mijn arts was er ook echt eerlijk in,dat het een flinke jaap word,en tuurlijk vervaagt dat met de jaren,ik heb ook keizersnede gehad,maar toch zie ik hem goed hoor,vooral na de zomer,als ik wat bruiner ben,vind zoiezo de operatie zelf al schrikbarend hahaha

en ook het herstel was vrij pittig zei me arts eerlijk,5dagen ziekenhuis,erna nog ruim 6weken herstelperiode,je kan zelfs eerste 2weken niet recht liggen in bed,hij vertelde dat je de eerste 2weken met opgetrokken knieen moet slapen,nouo dat zijn dingen,die me toch afschrikken hoor

en ik ben niet kleinnzerig.maar toch.....

denk dat zo een bv dan echt wel in het niets valt qua pijn

maar net wat je zegt,het kan mischien ook erg meevallen

daarom informeer ik op me consult woensdag goed,of het wel echt nodig is,en geen andere opties zijn,ik laa me zoiezo niet gauw een volledige buikwandcorectie aanpraten hoor,eerder dat ik zo een besluit neem,ben ik vrees ik 3a4 consulten met verschillende artsen verder,hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ook het herstel was vrij pittig zei me arts eerlijk,5dagen ziekenhuis,erna nog ruim 6weken herstelperiode,je kan zelfs eerste 2weken niet recht liggen in bed,hij vertelde dat je de eerste 2weken met opgetrokken knieen moet slapen,nouo dat zijn dingen,die me toch afschrikken hoor

en ik ben niet kleinnzerig.maar toch.....

5 dagen ziekenhuis? Tjonge! Ik mag/moet de volgende dag alweer naar huis, en bij Beaucare ga je een paar uur later al naar huis! Maar ik zou direct tekenen voor 5 dagen ziekenhuis! Super toch, wordt je daar goed opgevangen, manlief kan in principe gewoon doorwerken, en je houdt je goed aan je rust.

Je zou 's op het buikwandcorrectieforum moeten rondsnuffelen! Doe ik ook! klik hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsesje,bedankt voor de tip,ga idd eens even lezen daar,

hoe meer ik weet,hoe minder angst ik ga krijgen mischien,hihi

ja hier moet men 5dagen ziekenhuis blijven,ja vond het ook nogal wat toen ik het hoorde ja,maar idd altijd wel profecionele hulp de eerste dagen.maar dat is bij een grote volledige buikcorectie he,met de navel verplaatsen ook

een mini buikwandcorectie,waarbij navel op plek blijft,dan is het maar 1dag ziekenhuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg volledige bwc (dus met navelverplaatsing, wat overigens enger klinkt dat het is). En maar 1 nacht blijven. De mini bwc is maar voor héél weinig mensen geschikt (ik dacht dat ik wel tot die doelgroep behoorde, maar er werd een volledige aangeraden. En een mini geeft vaak niet genoeg resultaat voor de meeste vrouwen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gekke vind ik,dat een mini bijna gelijk aan prijs ligt als ene volledige

nou,ik heb eens video,s gekeken op tube,en schrok best hoe dat is gaat hoor zo een operatie

eigenlijk moet je er niet naar kijken ook denk ik dan maar,maar wil gewoon weten wat ze met me doen als onder zeil lig,hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.