Ga naar inhoud

Prothesen eruit na infectie???


Vienna1981

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben gisteren voor het laatste gesprek naar de pc geweest en ze gaat de lift met prothesen wel in 1 operatie uitvoeren maar ze blijft erop hameren dat ze het liever in 2x had gedaan (wat voor mij zowel financieel als technisch niet te doen is) ivm evt. infectie en dan moeten de prothesen dus eruit. Ik wordt er nogal onzeker van maar lees bij heel veel klinieken dat ze het altijd in 1x doen. Heeft iemand hier ervaring mee en komt het vaak voor?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het normaal om die twee ingrepen tegelijk te doen. Dat scheelt je ook weer een keer narcose, wat je lichaam ook nooit zo leuk vindt. Zou me er niet teveel zorgen over maken, wanneer het echt niet kon zou ze het niet doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al betaald en alles geregeld, ze schijnt heel goed te zijn maar wilde de operatie liever in 2x doen, dat is voor mij zowel financieel als met hulp regelen geen optie dus daarom vroeg ik me af of anderen er toevallig ervaring mee hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.