Ga naar inhoud

suva : 30 juli 2014 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 33 jaar, twee kinderen van 5 en 2. Werkzaam in de zorg.

Ik heb drie weken geleden een borstvergroting ondergaan in bochelt via het accz kliniek.

Ik had na 2 x 10 mnd borstvoeding te hebben gegeven geen vulling meer in de borsten.

Na goede recenties te gelezen hebben en na een positief gesprek te hebben gehad bij accz kliniek in Zevenaar heb ik besloten om het daar te laten uitvoeren, ik ben ook nog elders geweest voor informatie. Maar dat ging niet Door. .

Ik ben op woensdag 30 juli geopereerd. Na twee weken zijn de hechtingen eruit gehaald, alleen niet bij de rechterkant, deze zaten te strak.

Dit alles is nu een week geleden en had gehoopt dat het steeds beter zou gaan , maar dat is helaas niet het geval. Ik voel me steeds minder prettig en ik kan kan niet genieten en dat maakt me erg onzeker.

Heb ook nog pijn in mijn lichaam,borsten,armen

Lees veelal verhalen die me des te onzeker maken wat er allemaal mis gegaan kan zijn, en ben vooral bang voor scheuringen...

Hoe kom ik van deze onzekerheid af?

Had gehoopt dat ik steeds meer zou kunnen genieten, maar helaas kan ik dat niet zeggen. .

Wie heeft er ervaringen.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel vaak last van tintelende handen, vooral s'nachts. Overdag heb ik heel snel last van mijn polsen en vingers, erg irritant.

Maar nu mijn vraag.

Ik doe keurig mijn borstspier rek oefeningen, en ik krijg direct al last van tintelende handen. Het gaat ook wel direct weg zodra ik stop, maar het voelt niet fijn.

Nu ben ik erg bang dat als ik mijn bv heb gehad, dat de spier altijd rekt, en dus altijd tintelende handen heb.

Wie heeft hier 'ervaring' mee.. Of id.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik ook sinds een paar dagen last van... Maakte me hier ook wel wat zorgen om alleen bij mij blijven de handen tintelen. erg vervelend.

Wat zou het kunnen zijn?

Ik ben 3 weken geleden geopereerd.. jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar, ik ben gisteren geopereerd in de Bergman Kliniek in Den Haag. Is het niet te zwaar met 2 kinderen? Ik ben nu alleen met mijn vriend thuis en vind het al teveel als de tv aanstaat. Ik kan niks zelf en nog merk ik dat ik af en toe bewegingen maak die niet mogen. Hoe doe jij dat met je 2 kids?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben 33 jaar, twee kinderen van 5 en 2. Werkzaam in de zorg.

Ik heb drie weken geleden een borstvergroting ondergaan in bochelt via het accz kliniek.

Ik had na 2 x 10 mnd borstvoeding te hebben gegeven geen vulling meer in de borsten.

Na goede recenties te gelezen hebben en na een positief gesprek te hebben gehad bij accz kliniek in Zevenaar heb ik besloten om het daar te laten uitvoeren, ik ben ook nog elders geweest voor informatie. Maar dat ging niet Door. .

Ik ben op woensdag 30 juli geopereerd. Na twee weken zijn de hechtingen eruit gehaald, alleen niet bij de rechterkant, deze zaten te strak.

Dit alles is nu een week geleden en had gehoopt dat het steeds beter zou gaan , maar dat is helaas niet het geval. Ik voel me steeds minder prettig en ik kan kan niet genieten en dat maakt me erg onzeker.

Heb ook nog pijn in mijn lichaam,borsten,armen

Lees veelal verhalen die me des te onzeker maken wat er allemaal mis gegaan kan zijn, en ben vooral bang voor scheuringen...

Hoe kom ik van deze onzekerheid af?

Had gehoopt dat ik steeds meer zou kunnen genieten, maar helaas kan ik dat niet zeggen. .

Wie heeft er ervaringen.?

Meisje maak je niet te druk , je bent pas 1 week PO .

Alle pijntjes zitten er nog en zullen nog wel even aanhouden .

Ik had zelfs nog na drie weken overal pijn , rug pijn , pijn in mijn armen ( spierpijn) waar je

maar kan bedenken , belabberd voel je je dan , je wil zo graag vooruit gang zien .

Maar je hebt een behoorlijke operatie achter de rug ! vergeet dit niet he .

Verhalen moeten je zeker niet onzeker maken , herstel duurt echt wel iets langer dan jij op gehoopt had.

Ik voelde mij pas na 2,5 maand weer stukken beter !

Het komt goed , geef het even de tijd

Beterschap !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu nog geen 3 maand geleden een bv laten doen onder de spier en de pijn is bijna volledig weg. Je kan het niet echt nog pijn noemen eerder gevoelig. Het heeft een goeie 2 weken pijn gedaan en er na was het ok. Nu wat ik wel heb is nog het wennen dat er iets in je lichaam zit namelijk de prothesen. Die voel je wel zitten en bewegen over je borstkas. Hopelijk gaat dit gevoel weg... Of word ik dit gewoon.... Zal afwachten worden. Ik had het mij wel anders voorgesteld maar ben wel blij met het uitzicht er van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie!

Ik zal geduld moeten hebben, maat had gehoopt dat ik me minder onzeker zou boeken.. Maar helaas... Geduld... Haal me ook van alles in mijn hoofd zo fout ik weet het..

Hoe ik het doe met de kinderen.. zij zijn de eerste twee dagen bij opa en oma geweest en de afgelopen weken heeft mijn vriendin de zorg op haar genomen.. erg fijn!

Wat bedoel je met 1 week po??? ik lees het vaker hier maar weet niet zo goed wat er mee bedoeld word...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie!

Ik zal geduld moeten hebben, maat had gehoopt dat ik me minder onzeker zou boeken.. Maar helaas... Geduld... Haal me ook van alles in mijn hoofd zo fout ik weet het..

Hoe ik het doe met de kinderen.. zij zijn de eerste twee dagen bij opa en oma geweest en de afgelopen weken heeft mijn vriendin de zorg op haar genomen.. erg fijn!

Wat bedoel je met 1 week po??? ik lees het vaker hier maar weet niet zo goed wat er mee bedoeld word...

Hoi het valt mij ook alle maal niet mee hoor, ben ook een week po maar hherstel ook langzaam...mijn arts zegt dat het mooi is en goedkomt, nou dat kost tijd en geduld. Ik snap t hoor, je leest hier zoveel fantastische verhalen en mooie foto's erbij. Alleen dat is niet bij iedereen zo. Wees niet bang maar probeer het even te laten. Het is nu zoals het is, pas over een mand of drie weet je eigenlijk hoe en wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha past operation. . Daar wat ik nu iet achter gekomen. Hihi. . Maar volgens mij ben ik dan vandaag 3 weken po. . Tim vandaag drie weken geleden nl.

Geduld, geduld, ben verder wel tevreden met de maat alleen met de klungel dingen erom heen niet...

Jullie ook succes met het herstel. ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

We hebben rechtsboven een zoekbalk zitten waar je misschien wel wat aan zal hebben.

Ik weet niet door wie je bent geopereerd?

Veel leesplezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.