Bejewel Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Ik ben een moeder van 2 mooie kids van 2 en 4 jaar. Ieder hebben ze 1,5 borstvoeding gehad waar ik nooit spijt van heb gehad. Het was een van de mooiste ervaringen uit mijn leven. Alleen heeft het een enorme aanslag gehad op mijn borsten. Ik had voor de borstvoeding een mooie stevige en volle E-cup. En na 3 jaar borstvoeding gegeven te hebben alleen nog een lege slappe D-cup. Dus na veel wikken en wegen de stap gemaakt om mijn borsten nieuw leven in te blazen, en heb gekozen voor het Velthuis Kliniek in Eindhoven en geopereerd door Dr. Wilmink. Super geholpen daar en een goede zorg. Het was bijna niet doorgegaan die dag vanwege problemen met de airco, gelukkig op het laatst moment was het euvel verholpen en mocht ik onder het mes! Wat een opluchting, ik was heel erg teleurgesteld en had me helemaal naar die dag toegeleefd, maar alles is goed gekomen. Ik had samen met de arts gekozen voor dual plane 335cc high profile anatomisch voor een volle E-cup. Maar na veel lezen en informatie inwinnen ben ik teruggegaan voor een nieuwe advisering. Ik wilde bij nader insziens toch een beetje meer cc omdat ik bang was dat het kleiner uit zou vallen en niet mijn oude cupmaat zou terug krijgen. Uiteindelijk dus gekozen na een nieuw pas sessie voor 375cc. Ik ben nu 4 dagen PO en ik ben zo blij dat ik iets meer CC heb genomen. So far so good, op de pijn na dan :-)….. maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Overigens ben ik 3 dagen na PO al gestopt met de zware pijnstillers en doe ik voor het slapen alleen nog maar wat paracetamol. Zie voor resultaten in mijn foto album.
Guest Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Welkom op ons reuze gezeliig forum... Heel veel succes met je herstel.
Guest Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Zo te lezen gaat het herstel al goed. Neem de tijd, want herstellen doe je natuurlijk maar een keer Mocht je vragen hebben dan kun je ze altijd stellen of eventueel zoeken via de zoekbalk rechtsboven. Veel leesplezier op het forum.
Lesley81 Posted August 18, 2014 Posted August 18, 2014 Welkom en van harte gefeliciteerd met je aanwinsten
Bejewel Posted August 19, 2014 Author Posted August 19, 2014 Dank jullie.Ik ben heel tevreden en het herstel gaat best heel goed! Bijna geen pijn meer en helemaal geen pijnstillers meer sinds gisteren en vannacht best goed geslapen. Nu niet te hard van stapel gaan lopen. :-)
Jovanka Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Fijn om te lezen dat je herstel zo voorspoedig gaat, dat geeft mij wat meer hoop zo een dag na de operatie ;-)
caro66 Posted August 19, 2014 Posted August 19, 2014 Gefeliciteerd met je nieuwe Boobies , en fijn dat je herstel goed gaat.Neem nog wel je nodige rust hoor ! Heel belangrijk .Beterschap !
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.