Ga naar inhoud

Bejewel : 14 augustus 2014 : Dr. Wilmink : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben een moeder van 2 mooie kids van 2 en 4 jaar. Ieder hebben ze 1,5 borstvoeding gehad waar ik nooit spijt van heb gehad. Het was een van de mooiste ervaringen uit mijn leven.
Alleen heeft het een enorme aanslag gehad op mijn borsten. Ik had voor de borstvoeding een mooie stevige en volle E-cup. En na 3 jaar borstvoeding gegeven te hebben alleen nog een lege slappe D-cup.

Dus na veel wikken en wegen de stap gemaakt om mijn borsten nieuw leven in te blazen, en heb gekozen voor het Velthuis Kliniek in Eindhoven en geopereerd door Dr. Wilmink. Super geholpen daar en een goede zorg. Het was bijna niet doorgegaan die dag vanwege problemen met de airco, gelukkig op het laatst moment was het euvel verholpen en mocht ik onder het mes! Wat een opluchting, ik was heel erg teleurgesteld en had me helemaal naar die dag toegeleefd, maar alles is goed gekomen.

Ik had samen met de arts gekozen voor dual plane 335cc high profile anatomisch voor een volle E-cup. Maar na veel lezen en informatie inwinnen ben ik teruggegaan voor een nieuwe advisering. Ik wilde bij nader insziens toch een beetje meer cc omdat ik bang was dat het kleiner uit zou vallen en niet mijn oude cupmaat zou terug krijgen. Uiteindelijk dus gekozen na een nieuw pas sessie voor 375cc.

Ik ben nu 4 dagen PO en ik ben zo blij dat ik iets meer CC heb genomen.

So far so good, op de pijn na dan :-)….. maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Overigens ben ik 3 dagen na PO al gestopt met de zware pijnstillers en doe ik voor het slapen alleen nog maar wat paracetamol.

Zie voor resultaten in mijn foto album.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Zo te lezen gaat het herstel al goed. Neem de tijd, want herstellen doe je natuurlijk maar een keer ;)

Mocht je vragen hebben dan kun je ze altijd stellen of eventueel zoeken via de zoekbalk rechtsboven.

Veel leesplezier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.