Ga naar inhoud

stevi : 27 Augustus 2014 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Nadat ik eind juni mijn diploma heb behaald meteen een afspraak gemaakt bij Diana Gabriels voor een bv.
Ik wilde tot na mijn studie wachten gezien ik dat fijner vond.
Hierna een afspraak gehad in Kliniek Amstelveen met Dr. Refaat Karim, en 27 augustus word ik geopereerd door hem.. ZENUWACHTIG!!!
Ook was ik ontzettend aan het twijfelen over de grootte, de eerste keer bij Diana heb ik 375cc "gepast", dit vond ik toen al groot
met mijn kleine, bijna platte A-cupje. Hierna veel op internet rondgekeken, en gezien ik ook wat voller ben (lees ronde billen, heupen e.d.)
dacht ik, ik ga toch nog een keer bij Diana langs. Samen gekeken en nu wordt het 450cc rond, op de borstspier.
Ik ben ontzettend benieuwd naar het resultaat, en zal het po ook zeker hier op het forum posten.
Hopelijk worden het niet van die grote ballonnen haha, en ziet het er tot zover natuurlijk uit.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend! Nog eventjes wachten en het is zover :)

Mijn operatie is een dagje later als de jouwe, de 28ste krijg ik namelijk ook 450cc rond, high profile, maar dan wel achter de spier geplaatst.

Ben heel benieuwd naar jouw resultaat! Zeker foto's plaatsen eh ;)

succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!

Ik krijg 23 sept mn bv door refaat karim.....450/500 cc voor de spier.

Ben erg benieuwd naar je ervaring dus ga je volgen ;-)

Hoi,

Spannend ik ga donderdag voor bv. ook bij dr karim

ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat

400cc voor de borstspier

Succes!!

spannend voor jou ook 400cc....ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend ben wel heel zenuwachtig maar slecht geregeld word donderdag geopereerd maar weet nog niet hoe laat zou gebeld worden maar nog niks gehoord

Hoop dat 400cc niet te groot word in verhouding met mijn lichaam want bij iedereen valt het anders,

maar zal zeker de na foto's met jullie delen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Wat mag je al lekker snel ook zeg :D

Ik zal je titel aanpassen zodat hij gelijk is met alle andere meiden en verplaatsen naar operatieverslagen.

Als je straks je operatie heb gehad kun je hier ook evt je operatieverslag neerzetten ;)

Veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames hier mijn verslagje,

Vanacht amper geslapen was zo zenuwachtig, half 6 eruit gegaan ben gaan douchen half 7 gaan rijden en kwamen lekker op tijd aan,

8 uur mocht ik met de verpleegster mee naar boven mogt me omkleden en werd naar de operatiekamer gebracht kreeg een infuus maar moesten wachten op dr karim

Ik begon hellemaal te trillen zo bang was ik maar gelukkig kwam dokter karim die me geruststelde en zei dat ik wakker zou worden met prachtige boobies:D

Voor mijn gevoel werd ik 2 minuten later weer wakker maar nu met grote mooie borsten

Lig nu op bedje me borsten doen best wel pijn als ik opsta heb gelukkig wel medicatie gekregen hoop dat morgen de pijn wat minder is

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!! 400cc..... ik was al steeds naar je op zoek, of je er al weer was hahaha.

Maar het is goed gegaan gelukkig.

Heel goed aansterken, rustig aan doen!! Heel belangrijk he!

Liefs mij

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee dames,

Eindelijk een verslag van de grote dag afgelopen woensdag!
Dinsdagavond van Breda naar Zutphen gereden omdat ik bij mijn moeder en haar vriend de eerste dagen zou verblijven.
Dinsdagavond heel de tijd door het huis lopen stuiteren van de zenuwen, om 23u naar bed gegaan en als een blok geslapen, gelukkig!
Om 7u ging mijn wekkertje en om 07:30u zaten we in de auto, ik was aardig rustig en had nergens last van.
We waren expres wat vroeger aangereden ivm files...die er niet waren dus uiteindelijk waren we er om 09u terwijl ik er pas om 10u hoefde te zijn, ach, we waren er in ieder geval al! Rond 10:30u mocht ik naar boven, doei zeggen tegen mams (aii dat viel me toch zwaarder dan ik had verwacht hihi). Eenmaal boven kreeg ik m'n bedje toegewezen, mocht ik het uber sexy ok jasje aan, mutsje op en slofjes aan, hierna kwam een hele lieve dame mijn infuus prikken waar ik niks van voelde.

Ik vond het wel raar dat je op iedereen uit kon kijken omdat het zo ontzettend klein is, twee mensen kwamen van OK en je ziet en hoort er alles van...dat is wel een puntje waar ze in de toekomst naar moeten gaan kijken eerlijk gezegd bij Kliniek Amstelveen.
Maargoed, over de verpleegkundigen daar niets meer dan lof, hele lieve mensen! Uiteindelijk kwam de anesthesist nog eventjes langs en die zei dat ze me straks kwam halen, dat straks was al snel en rond 11:15u kwam ze me halen en mocht ik meelopen.
Eenmaal op OK mocht ik op het veelste hoge bed springen, en toen, ja toen kwamen de zenuwen wel, ik lag te trillen als een rietje!
Iedereen stelde zich rustig voor en zeiden dat het helemaal goed zou komen. De anesthesist zei dat ze stap voor stap ging zeggen wat ze ging doen en me niet zomaar in slaap zou brengen.
Hierna kwam Dr. Karim en moest ik nog wat dingen zeggen, daarna kreeg ik pijnmedicatie en de slaapmedicatie toegediend, ik kreeg een zuurstofkapje op en moest rustig daardoor ademhalen, het plafond begon te draaien maar ik vond het wel erg lang duren dat ik zei nou ik weet niet hoor maare helpt dat spul wel, en daarna was ik weg.
Het eerste wat ik nog weet daarna is dat ik iemand hoorde zeggen "je mag overschuiven, zoveel mogelijk met je billen!".
Daarna heb ik blijkbaar nog m'n moeder gebeld, maar daar weet ik niks meer van. Toen ik uiteindelijk weer redelijk bij was had ik erg veel pijn, ik kreeg er meteen wat voor. Na een halfuurtje wat gegeten en gedronken, ik zei tegen de verpleegkundige dat ik graag even wilde gaan plassen, nou dat heb ik geweten ik kwam staan maar meteen weer op bed gaan liggen, alles draaide nog steeds en ik kon nog niet goed op m'n benen staan. Na een tijdje ging het weer en onder begeleiding van de vpk naar het toilet gelopen.
Toen ik me weer wat beter voelde mocht ik lekker naar mijn moedertje toe die beneden op me zat te wachten en gingen we naar huis.
Die avond ging het wel redelijk, alleen donderdag heb ik het redelijk zwaar gehad, ik heb me echt verkeken op de pijn en de afhankelijkheid van bijna alles! Gistermorgen dacht ik dat het wel ging, alleen dat was van korte duur, bijna heel de dag overgegeven en me heel ellendig gevoeld, ik wist niet wat ik met mezelf aan moest.
Vandaag gaat het een stuk beter, heb me zonder hulp een beetje gewassen en aangekleed. Hopelijk vanavond met hulp douchen en mijn haren wassen, daar kijk ik nu al naar uit!
Over het resultaat kan ik nog niet veel zeggen...ik vind ze best klein, echter moet ik niet zeuren want meer kon er niet in haha.
En over een aantal weken zie ik het echte resultaat pas!

Voor de dames die al zijn geweest, hoe voelde het bij jullie als je je sportbh losmaakte? Man man man het lijkt of ik uitelkaar getrokken wordt! En mijn cyclus? Twee weken geleden ongesteld en nu opeens weer...zucht! En mijn darmen zijn ook nog niet echt op gang.
Misschien is het een beetje een klaagzang dit stukje, zo is het niet bedoeld maar ik had echt gedacht dat ik deze zaterdag of zondag weer naar m'n eigen huisje kon en van te voren dacht ik oh die pijn is zo weg, maar nee! Al is dat bij iedereen anders natuurlijk.
Ach we doen het voor een goed doel; boobies!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.