Ga naar inhoud

vanAnaarCter : 11 September 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja het zal inderdaad niet te doen zijn denk ik, dus ik zal gewoon goed moeten luisteren naar mijn 2 nieuwe beste vriendinnen haha! En de fysio zei ook al dat kort optillen en dicht tegen mijn lichaam aan, af en toe best kan... Weet alleen niet of ze wel begreep dat "af en toe" zo'n 10x per dag is haha! Hij is 15 maanden dus moet hem nog in en uit bed tillen en in z'n eetstoel bv...Boodschappen kan ik overlaten aan mijn man en mijn moeder dus dat is in ieder geval heel fijn!

Ik ben ook nog ooit geopereerd, maar daarom ben ik er juist zo bang voor.... waarschijnlijk valt het achteraf mee, we zullen het zien! Haha plaatselijke verdoving! Dat is wel heel stoer van je!

Nog 11 dagen..haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woop Woop! Nog 9 dagen he? Brrrr....ik heb gisteren de anesthesielijst ingevuld en zag daar inderdaad de vraag van 'indien mogelijk,....plaatselijke verdoving'. Ik heb dat aangevinkt, maar ik denk niet dat het een optie is bij deze operaties en denk dus ook niet dat ze akkoord gaan :44:

Maar goed, ik heb gisteren een reactie van de consulente gehad over het passen van grotere protheses. Omdat ik tijdens het consult aangegeven heb dat ik een natuurlijk uiterlijk wil, kunnen we nog 5cc groter gaan, dus een max van 375 cc. 5 cc gaat natuurlijk helemaal nergens over, maar het is misschien net dat kleine beetje dat ik gevoelsmatig nog te kort kom. Dus het wordt 375 cc ipv 370 cc.

Hoe gaat het met je oefeningen? Merk je al iets van verschil? Je schreef dat de fysio zegt dat kort tillen wel kan, ik denk dat daar ook rekening mee gehouden wordt in je oefeningen. Want ik las ergens dat ze de oefeningen ook wat aanpassen aan het werk, etc. wat je doet. Dus wellicht ook aangepaste oefeningen voor moeders? :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bubbelein,,met die 5 cc krijg je waarschijnlijk een andere projectie. Krijg je natrelle anatomisch? Dan kan die 5 cc net verschil zijn tussen xhp of hp. 370 is xtra high profile, 375 high profile.

MF-410375 375gms 13.0cm 12.1cm 5.2cm

MX-410370 370gms 12.5cm 11.6cm 6.0cm

Ik weet niet wat je krijgt maar laat je nog even voorlichten als je kunt kiezen zou ik voor de xhp gaan. Die 5 cc maakt niks uit. Het profile wel, bijna a 1 cm.

Vraag even goed welke prothese je gaat krijgen en wat de vorige optie was.....ik zou het zomaar eens goed kunnen hebben.

Ik heb zelf deze protheses nu, erg mooi en natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net dat je niet groter wil dan c. Ik ben 185 85 kg, heb nu 410 cc. Draag E 85 sport BH en dat kan wel eens F worden! Dus voor jou schat ik in met 370 xhp zeker een D. Je draagt 80, wellicht straks een E.

Zo toont het overigens niet! Je kunt het prima doen denk ik. Met je lengte. Tis maar dat je het weet. 150 cc is een cupmaat!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Inderdaad, wie mooi wilt zijn,...en ik heb er heel wat voor over in dit geval! :4: In princiepe staat genoteerd dat ik 370cc anatomisch MF krijg, maar goed,...volgende week hoor ik of ik nog groter kan, zoja dan ga ik passen. Zo nee, dan heb ik er volledig vertrouwen in dat het goed komt ;-)

De oefeningen vallen dus wel zwaar begrijp ik? Maar ik denk echt dat je er zo onwijs mee geholpen bent achteraf. We will see!

Ben je zenuwachtig? Ik was voornamelijk erg zenuwachtig voor afgelopen maandag het passen, de operatie geloof ik allemaal wel (zeg ik nu heel stoer). Daar kijk ik totaal niet tegenop.

Mij werd trouwens ook nog gezegd dat van die kipfilets in een sportbh totaal niet overeenkomen met het uiteindelijke resultaat, dus misschien zou ik het ook maar gewoon hierbij moeten laten. Maar wil toch gewoon weten hoe het eruit zou zien, maatje groter.

Nou, ik ga mijn boterkoek uit de oven halen en even lekker douchen. Fijne dag vandaag!

Ja had ik het toch goed! 370 anatomisc MF bestaat niet volgens het lijstje van natrelle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, goedemorgen! Ik zit er even helemaal doorheen en hou het dus kort. Maar ik heb gisteravond rond 23.00hrs een mail van de consulente gekregen dat mijn operatie niet doorgaat. Omdat ik diabetes heb en insuline afhankelijk ben, vind de anesthesist dit een te groot risico en kan mijn veiligheid niet gegarandeerd worden. Laura Moojen zal nog contact met mij opnemen hierover. Maar ik ben echt zo hard van mijn wolk afgevallen gisteravond!

Hopelijk is er een ziekenhuis die dit risico wel wilt nemen....to be continued!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bleh! Das niet leuk, maar het gaat wel om je eigen veiligheid.. Wacht het telefoontje even af, er komt vast een oplossing. Je bent heus niet de enige. Misschien moet je naar een gewoonnziekenhuis. Slaz misschien? Bij Nio.

Geen paniek! Ze nemen geen risico en dat is maar goed ook... Lig je dalijk in je kist met twee mooie tieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky, zeker geen paniek nee, maar tis weer die klote suiker die mn leven even op zn kop zet! Pfff....En nee, ik denk idd ook niet dat ik de enige ben, maar ik kan er vrij weinig over vinden.

@Spekkie, in een ziekenhuis wel lijkt mij, maar op de één of andere manier moet ik dan een nog grotere drempel over en ik voel me daar op dit moment nog niet prettig bij. Het is niet mijn eerste keus, laat ik het zo zeggen.

Maar ladies, inmiddels heb ik er even een topic over aangemaakt, dus ga ik daar even verder, ok? Thanks voor het medeleven en de tips! Ik ga zeker eens google-en op SLAZ en dr. Nio :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah jeetje meid dat is flink balen! Maar wel een fijn idee dat ze zo veilig werken en geen risico's nemen! Waarschijnlijk zullen ze in ziekenhuizen wel opereren en er zijn een heleboel plastisch chirurgen die zowel in een kliniek als in een ziekenhuis werken. Misschien geeft dat een fijner gevoel? In ieder geval heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vanAnaarCter het geeft mij op dit moment inderdaad een fijn gevoel dat ze niet zomaar te werk gaan en ben er zo goed als van overtuigd dat ik mij in een ziekenhuis moet laten opereren. Maar goed,....eerst maar eens goed informeren :6:

Voor jou gaat het super opschieten zeg! Ben je al zenuwachtig? Nog maar 4 nachtjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii iedereen!

Gisterenochtend geopereerd, maar behoorlijk ziek geweest van de narcose dus vandaar nu pas mijn verslagje!

Goed geslapen en zonder ontbijt rond 8:30 richting de Velthuiskliniek in Hilversum. Werd daar om 9:45 verwacht. Aan de balie gemeld, mocht meteen mee voor foto's, daarna weer ff terug naar de wachtkamer. Rond 10:15 werd ik weer opgehaald en moest ik afscheid nemen van mijn man! Je gaat dan natuurlijk niet heel emotioneel lopen doen met al die toeschouwers dus dat werd alleen een 'zet hem op hè scha kus'

Toen toen naar een kamertje waar ik me uit mocht kleden, en een operatiehemd en muts kreeg. Het leuke mens die me ook daarna naar m'n bed bracht en alvast het infuus aansloot heet Conny btw...dus daar lag ik dan te wachten....eerst kwam de anesthesist een praatje maken, maar dat duurde niet zo lang omdat ik gek genoeg niet zenuwachtig was! Daarna kwam dr. Laura Moojen-Zaal om af te tekenen. Na nog zo'n 10 min gewacht te hebben, mocht ik dan eindelijk meelopen naar de ok. Zag er cool uit haha! Lag daar op die tafel, anesthesist zei, nou daar komt je narcose en dan krijtje nog een kapje maar ik was al onder zeil voordat hij überhaupt dat kapje op mijn gezicht had gezet haha! Daarna werd ik wakker doordat Conny langs mijn bed met mijn man aan het bellen was en ik wilde hem natuurlijk ook even, suf als ik nog was...dat gesprek ging volgens mijn man ongeveer zo: aahhh lief schatje, ik ben klaar, ik heb borsten, ze zijn zo mooi, ik hou zo van jou, wat ben je lief, ze zijn hier zo lief voor me blablabla..dat ging zo nog een minuut of 3 door terwijl mijn man over de balie hing met de telefoon dus die voelde zich mooi opgelaten hahaha!

Ik voelde me in eerste instantie slaperig maar goed en mijn borsten zagen en voelden super!! Maar daarna begon de misselijkheid en die zakte maar niet helaas....ben uiteindelijk, na extra pijnstillers en iets tegen de misselijkheid om 15:00 naar huis gegaan, nog overgegeven onderweg...geen prettig ritje dus!

Thuis gelijk naar bed, en daar lig ik nu nogsteeds! Veel pijn zodra ik iets beweeg, dus slik braaf mijn medicijnen en doe elk uur de oefeningen die ik heb doorgenomen met de fysio....mijn borsten zien er zo op het eerste oog heel mooi uit, maar ik heb ze nog niet goed bloot gezien! En ach, daar doe je het allemaal voor hè!!

Slapen komt wel weer als het wat beter voelt allemaal hihi! Met een hoop kussens is het best te doen, maar na een tijdje wil ik gewoon draaien omdat ik dan rugpijn krijg...

Ben hoe dan ook super blij met mijn borsten en troosten jullie jezelf maar met de gedachte dat net maar weinig voorkomt dat mensen zo naar reageren op de narcose haha!

Doeiiiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Vandaag heb ik precies dezelfde prothese geadviseerd gekregen. Ik twijfel of ik het niet te groot vind (wil van AA naar B). Je zou me heel blij maken als je wat foto's plaatste. Ben je happy met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tijger!

Ik heb geen foto's geplaatst omdat ik die niet heb...zowieso heb ik wel geleerd dat je met niemand kunt vergelijken..niemand heeft precies dezelfde lengtexgewichtxcupmaat...en dan nog ziet een 75a bij de een er heel anders uit dan 75a van iemand anders. Echt balen want ik wilde ook graag een kant en klaar vergelijk hebben, maar het beste wat ik je kan aanraden is op het advies van je chirurg afgaan! Ik heb ook ontelbaar veel foto's bekeken en ik begon ook te twijfelen over het aantal cc's omdat ik voornamelijk 350 cc of groter tegenkom....uiteindelijk ben ik superblij met het resultaat! ik schat zo in dat je met 295 cc (dual plane?) wel naar een grote b kleine c zal gaan, maar nogmaals...weet niet je lengte en gewicht en ben geen chirurg!

In ieder geval spannend joh! Waar ben je op consult geweest, welke arts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, dank voor je reactie. Het klopt natuurlijk dat het bij iedereen verschillend is, maar ben idd hard op zoek naar referentiemateriaal. Ben bij drs Koeijers en bij dr Winters geweest. koeijers adviseerde medium profile, winters high profile. Koeijers 235, 270 en 300 en zou dan tijdens operatie beslissen. Hij zei dat 100 cc ong een cupmaat is. Hier op het forum lees ik dat 150 cc een cupmaat is. koeijers keek ook maar de breedte van de prothese, volgens Winters maakt dat niet veel uit. koeijers ze dat ik hoge nodig heb, Winters medium high Zucht, ik weet het niet meer. Het lastige vind ik ook dat de artsen geen portfolio hebben, kan dus niet zien wat hun '. smaak' is. Ik ga nog een consult inplannen met een derde arts, misschien word ik daar wijzer van.

Weet jij al wat voor maat je uitkomt anaarcter? Op de door jou gewenste c?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ja lastig he als je 2 verschillende adviseren krijgt?! Ik had bij dr moojen wel een veel beter gevoel dan bij dr. Koopmann en Ben daar ook voor gegaan. Ze heeft ook heel nauwkeurig mijn borst breedte gemeten want dat is wel brlangrijk hoor! Zeker als je zoals ik natuurlijke vorm wil, dan moeten ze met de prothese binnen je eigen borst breedte blijven....

Dr van der weij (boerhaave kliniek) is ook een goede pc en kijkt ook naar je borst breedte! Hij heeft mijn zusje geopereerd met een super mooi resultaat. Hij werkte toen nog in zijn eigen kliniek, waar hij een eigen portfolio had. Weet niet of hij die nu ook nog heeft.

Dr. Laura moojen (velthuiskliniek) heeft ook portfolio maar die staan op de website...

Tot nu toe heb ik een 75C 70D, wat ik ook wilde!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erbinnen blijven ze wel, ben eerder bang dat ze te smal worden en dat er dan in het midden veel ruimte tussen de borsten zit. Lijkt me niet mooi... Ik denk dat ik ook een afspraak ga maken met Moojen, vind het ook een prettig idee om bij een vrouw te gaan. Dan maar wat meer geld uitgeven want het is bij haar wel de hoofdprijs....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ben benieuwd wat je van haar vindt en wat ze je adviseert! Wanneer heb je een afspraak?

Ze vraagt misschien wel de hoofdprijs ja, maar ik had zo'n goed gevoel en vertrouwen bij haar dat het mij dat wel waard was!

Weet niet wat boerhaave (dr. Van der weij) vraagt? Misschien ook een optie als die goedkoper zijn? In ieder geval gratis consult daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.