Charlies Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Hoi allemaal, Even voorstellen! Ik ben 25 jaar oud en sinds heel lang ontevreden over mijn aa-cup! Ik ben zelf niet groot en erg slank (1m54 en 50 kg) en toch vind ik mijn borsten te klein. Ik ben op consultatie geweest bij dokter Vranckx in UZ Leuven en hij werkt met Mentor en raadde me anatomische protesten aan achter de spier. Ik dacht dat hij over 325cc sprak, maar ben niet helemaal zeker. Ik zou graag een natuurlijk resultaat bekomen, ik hoop dus echt dat ze niet te groot zullen zijn... Iemand ervaring met deze pc? Groetjes
kleinEtje Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Welkom op het forum.Leuk dat je besloten hebt een borstvergroting te gaan doen!Ik heb geen ervaring met deze pc maar is dit de enige waar je geweest bent?Ik zou als ik jou was nog even bij een ander langsgaan ook.Succes
Guest Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Welkom op het forum!Je kunt altijd nog even de pc bellen als je het niet meer zeker weet of misschien zelf even een afspraak maken om alles nog even duidelijk te krijgen voor jezelf.Ik weet niet of je meerderde consulten heb gehad bij pc's, maar het kan inderdaad geen kwaad om evt een consult te plannen bij een andere pc om te zien wat daar het advies zou zijn.Heel veel leesplezier en succes met aftellen!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.