Jump to content

Hoe groot is de kans dat inwendige hechtingen dmv verkleinen vd pockets kapot gaan?

Recommended Posts

Posted

Goedemorgen Dames,

Hoe groot is de kans dat inwendige (in het lichaam) hechtingen (omdat de pockets zijn verkleind) kapot gaan?

Ik heb een wissel gehad met dezelfde protheses (wel een nieuwe ''set'') en het ziet er nu al prachtig uit moet ik zeggen alleen de pockets zijn wel verkleind.

En ik wil graag weten of er een kans is - en zoja hoe groot die kans is - dat die inwendige hechtingen kapot gaan?

en als jullie tips hebben over waar je precies op moet letten etc. hoor ik het ook graag!

Groetjes

Posted

Goedemorgen Dames,

Hoe groot is de kans dat inwendige (in het lichaam) hechtingen (omdat de pockets zijn verkleind) kapot gaan?

Ik heb een wissel gehad met dezelfde protheses (wel een nieuwe ''set'') en het ziet er nu al prachtig uit moet ik zeggen alleen de pockets zijn wel verkleind.

En ik wil graag weten of er een kans is - en zoja hoe groot die kans is - dat die inwendige hechtingen kapot gaan?

en als jullie tips hebben over waar je precies op moet letten etc. hoor ik het ook graag!

Groetjes

Posted

Je had hem nog maar net geplaatst zie ik!

Wacht even tot eind Vd dag waarschijnlijk reageert er wel iemand die je antwoord kan geven!

Posted

Hey!!

Zou je er graag een antwoord op geven maar helaas heb ik daar weinig verstand van...hoop dat je alsnog een antwoord krijgt waar je wat aan hebt..

Groetjes

Posted

Iemand die er wel een antwoord op heeft? Ze zijn nu nmlk al echt prachtig gwn ben er zo blij mee! wil dat alleen graag zo houden! tips zijn dus welkom!

Posted

Ja, ik

Hechtingen die de pocket verkleinen, vooral bij plaatsing dual plane, zijn heel gevoelig voor doorscheuren. Je moet dus extra voorzichtig zijn en zeker geen boodschappen van 5kg gaan sjouwen....

Posted

En wat als ik dat al een keer heb gedaan van 3/4 kilo 15 minuten? Ik had daarna nergens last van maar kunnen ze nu al zijn doorgescheurd? Moet ik een afspraak maken bij de kliniek?

Posted

En da's eigenlijk zo met alle dingen waarvan je zou denken "ik ga hier een topic over openen": als je je afvraagt of het kwaad kan, dan is het waarschijnlijk iets wat kwaad kan als je het veel doet.

Twee opties:

- Je doet vanalles, dat niet goed is voor je hechtingen/boobies, maar waarvan 1 of 2 keer per ongeluk geen kwaad kan, je vraagt honderd keer of het kwaad kan, en uiteindelijk gaat er iets fout

- Je doet je uiterste best om geen belastende dingen te doen, en dan heb je veel kans dat alles goed gaat.

Posted

Thanks voor de reacties! Ze zijn nu gwn echt prachtig en wil dat gwn zo houden. Dus blijf rustig aan doen en miss dat ik morgen voor een check de kliniek bel. Groetjes xxx

Posted

Haha net een soap ;)

Dames, what's going on here??? Haha jullie maken mij nieuwsgierig :)

Posted

Ja, ik

Hechtingen die de pocket verkleinen, vooral bij plaatsing dual plane, zijn heel gevoelig voor doorscheuren. Je moet dus extra voorzichtig zijn en zeker geen boodschappen van 5kg gaan sjouwen....

Ik bewonder jou beleefdheid en manier van respect BB..sjappo....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.