Ga naar inhoud

Hoe groot is de kans dat inwendige hechtingen dmv verkleinen vd pockets kapot gaan?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen Dames,

Hoe groot is de kans dat inwendige (in het lichaam) hechtingen (omdat de pockets zijn verkleind) kapot gaan?

Ik heb een wissel gehad met dezelfde protheses (wel een nieuwe ''set'') en het ziet er nu al prachtig uit moet ik zeggen alleen de pockets zijn wel verkleind.

En ik wil graag weten of er een kans is - en zoja hoe groot die kans is - dat die inwendige hechtingen kapot gaan?

en als jullie tips hebben over waar je precies op moet letten etc. hoor ik het ook graag!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Dames,



Hoe groot is de kans dat inwendige (in het lichaam) hechtingen (omdat de pockets zijn verkleind) kapot gaan?


Ik heb een wissel gehad met dezelfde protheses (wel een nieuwe ''set'') en het ziet er nu al prachtig uit moet ik zeggen alleen de pockets zijn wel verkleind.


En ik wil graag weten of er een kans is - en zoja hoe groot die kans is - dat die inwendige hechtingen kapot gaan?


en als jullie tips hebben over waar je precies op moet letten etc. hoor ik het ook graag!



Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

En da's eigenlijk zo met alle dingen waarvan je zou denken "ik ga hier een topic over openen": als je je afvraagt of het kwaad kan, dan is het waarschijnlijk iets wat kwaad kan als je het veel doet.

Twee opties:

- Je doet vanalles, dat niet goed is voor je hechtingen/boobies, maar waarvan 1 of 2 keer per ongeluk geen kwaad kan, je vraagt honderd keer of het kwaad kan, en uiteindelijk gaat er iets fout

- Je doet je uiterste best om geen belastende dingen te doen, en dan heb je veel kans dat alles goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha net een soap ;)

Dames, what's going on here??? Haha jullie maken mij nieuwsgierig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik

Hechtingen die de pocket verkleinen, vooral bij plaatsing dual plane, zijn heel gevoelig voor doorscheuren. Je moet dus extra voorzichtig zijn en zeker geen boodschappen van 5kg gaan sjouwen....

Ik bewonder jou beleefdheid en manier van respect BB..sjappo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.