Ga naar inhoud

Dual Plane ervaringen


Gast Wempie

Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

Ik ben over 4 dagen aan de beurt en lees toch ook wel aardig wat negatieve verhalen over Dual Plane. Heeft er iemand ook positieve ervaringen hiermee? Volgens mijn PC heb ik weinig keuze omdat er te weinig weefsel zit aan de bovenkant van mijn borst (model skischans) en je anders de rand van de prothese gaat zien. Ik twijfel dus of ik dit nog een keer voor de operatie met hem moet bespreken.

Klopt het dat je tieten 4 maanden naar buiten staan omdat de spier de prothesen afstoot/wegdrukt in het begin? Hoe voelen ze na die 4 maanden voor jou en je vriend? Als van jezelf?

Hoor heel graag van jullie! Alvast dank en liefs van nerveuze Wempie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wempie,

we hebben al gepb,t en je hebt ook me wisseltopic gelezen,om te weten hoe ik het ervaar en wat ik erbij voel.en het verschilt van persoon tot persoon,wat de een als nadeel ervaard,kan voor een ander weer een voordeel zijn natuurlijk.

maar wil nog even toevoegen,ze voelen voor mijn niet als nep,niet in de zin van ik voel de prothesen zitten,dat had ik de eerste 2maanden wel hoor,erna voelt het gewoon als je eigen borst.

als ik vooroverhang ofzo,voel ik geen zwaarte ofzo ,en me man,die voelt wel degelijk de prothesen,maar minder als verwacht was.

ik denk dat het ook aan de soort prothese ligt,en de vulling van de prothesen,zit ook veel verschil in bij allen.

verders zullen er een berg andere dames met dual plane reageren,om hun ervaring te horen......

sucses meis met aftellen,nog eventjes

liefs knuff moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Volgens mn pc is dual plane wel een hele goede methode. Hij zei dat je echt de voordelen van voor de spier en de voordelen van achter de spier ermee krijgt. Ik hoop dat dat ook zo is, want ik krijg ook dual plane :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja patries,ik zelf ook hoor,als ik lichtjes kneed,of me man,dat voelen we zekers wel de prothesen,ja ik had het eigenlijk nog erger verwacht ook,dus het viel me nog mee eigenlijk.

maar ja,het blijft er wel nep door aanvoelen,jammer is dat hoor,ben het toch nooit echt helemaal eens geweest met de soort gel,maar of ik dat volledig de schuld mag geven?dat vraag ik me af,en wil dat dus ook ff navragen aan een arts

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 jaar geleden ronde protheses met laag profiel van het merk Arion SoftOne Silicone , de vulling is cohesieve siliconengel en de prothese is dual plane geplaatst .

Enja , ik vond mijn borsten gewoon spuuglelijk de eerste weken , iedereen hier op 't forum weet dat ook : de foto's spreken voor zich ! (ik stuur je de link van mijn album en ww even pb door)

Na een half jaar (pas) was ik heel blij dat ik dit zo laten doen had . Zien er (voor mij , want smaken verschillen) natuurlijk uit en voelen zacht en soepel aan : beter dan dat ik gehoopt had .

Mijn topic : http://www.borstenforum.com/topic/13-b-cupje-4-april-08-dr-parys-wellnesskliniek-genk/

Mijn 1ste bericht is eerder verloop herstel tot 3 maanden

2de zijn bevindingen (zoals gevoel/aanvoelen/uitzicht) tot een jaar PO

Ben wel benieuwd wat de slechte ervaringen waren die je gelezen hebt ivm dual plane ? Welke prothese (merk / vulling) krijg je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja patries,ik zelf ook hoor,als ik lichtjes kneed,of me man,dat voelen we zekers wel de prothesen,ja ik had het eigenlijk nog erger verwacht ook,dus het viel me nog mee eigenlijk.

maar ja,het blijft er wel nep door aanvoelen,jammer is dat hoor,ben het toch nooit echt helemaal eens geweest met de soort gel,maar of ik dat volledig de schuld mag geven?dat vraag ik me af,en wil dat dus ook ff navragen aan een arts

nou,ik denk dat dat dan toch wel aan die vulling ligt. heb mijn man net nog ff laten voelen :125: voor de zekerheid :152: maar hij voelt echt nix hoor. ze zijn wat steviger als voorheen maar geen prothese te voelen hoor haha..

ben erg benieuwd naar z'n antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ook patries,heb het altijd wel jammer gevonden,alhoewel ik dacht dat je ze juist wel zou voelen,ja duh weet ik het hoe neptieten voelen hahahaha

maar het viel ons nog mee eigenlijk,maar had toch liever gehad dat je het niet voelde natuurlijk,daarom idd even die vraag daar stellen,ben ook benieuwd wat er op gezegd word,als het klopt dat het aan de gel ligt,kies ik andere

Link naar reactie
Delen op andere sites

wahahaha ja was ik ook benieuwd naar vooraf maar Bruno zei me van te voren dat je er nix van zou voelen. alleen als je je hand onder je borst,in de plooi zou duwen en dan erg ver doorduwen dan zou je ze kunnen voelen.. maarja,dat doe je never nooit he?!

ook hiermee hou ik je in de gaten hoor :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had van mezelf al niet veel en model skischans(haha), dus in die zin weet ik ook niet hoe gewone borsten aanvoelen.

Ik heb anatomische en dus cohesieve protheses, deze voelen wel vrij stevig, maar toch ook wel zacht.Ik heb er zelf geen problemen mee dat ik de protheses kan voelen (onderaan de borst). Zolang het er maar niet nep uitziet, vind ik het prima.

In het begin staan je borsten idd wat naar buiten en deze komen steeds meer naar binnen toe te staan. Ik had veel vocht tussen de borsten én aan de zijkant van mn borsten. Toen dit vocht wegtrok konden de borsten ook meer naar binnen toe gaan staan.

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.