Ga naar inhoud

tesvs : 15 Augustus 2014 : Dr. koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb gister mijn borstvergroting ondergaan.. van 75 a na 325 cc op de spier.. grote c kleine d!! Onwijs benieuwd na het resultaat!

Het voelt nu alsof er een vrachtwagen op me borst geparkeerd staat

.. maar pijn verdwijnt na tijdje en me boobies niet hoop ik haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet het nog ondergaan, ik a.s. dinsdag mijn consult. Maar...je kan het best op je rug gaan liggen, Trouwens, dat moet je ook. Absoluut niet op je zij of buik, wat trouwens ook niet eens gaat hahaha.

Probeer wat extra kussen in je rug, zij te doen. Want plat liggen gaat nog niet helemaal lukken hoor.


Je hebt nog geen foto's geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend nee nog niet weet nog niet goed hoe het allemaal werkt ben het aan het uitvinden :P jaa zit nu rechtop op de bank en ik moet zeggen dat is uit te houden! Spannend zeg dus je operatie begint ook op te schieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he? Het is allemaal spannend. En nu komt het elke dag een stukje dichterbij :6:

Ohh als jij je goed voelt op de bank hoe je nu zit, lekker doen dan. Je gaat zelf wel voelen hoe je moet gaan liggen dalijk. maar! echt op je rug....

Lees het forum en ervaringen maar eens door. Tips genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!

De pijn zal na een paar dagen steeds minder worden. Neem lekker je rust en de tijd om te herstellen.

Probeer veel groene thee te drinken. Dit helpt het vocht afdrijven waar nu waarschijnlijk ook last van heb.

Door wie ben je geopereerd? en waar? dan kunnen we je titel aanpassen net als bij de andere meiden ;)

Veel plezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd om 15:00 geholpen en ging om 17:15 weer weg! Ja ik met overeind komen.. & met wakker worden.. het voelt branderig en alsof er veel druk op staat! Maar valt me nog mee! & hoeveel cc is er bij jou geplaatst?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee nog een koeijers klant... ;)

Ik ben 18/7 door koeijers geopereerd.

350 cc op de spier..

Ik had een 80a misschien een kleine B!

Ik heb moderate plus profile gekregen en draag van sport bh een E.

Voorspoedig herstel gewenst!

Heb je al foto's? Ben benieuwd hoe de jouwe gaan worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn herstel gaat super.

Heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad na de operatie!

Het voelde wel trekkerig en stijf maar het is me echt 1000% meegevallen!

Ik heb wel al foto's online staan van zowel voor als na.

Ik zou je even accepteren als vriendje!

Mocht je ook foto's willen updaten kun je bovenaan op gallerij klikken en dan wijst het zich voor zich.

Als je ze het zoals mij voor alleen vriendjes wil moet je dat even selecteren als je je album maakt en mocht dat niet lukken kunnen de administrators je alsnog helpen dit aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.