vanAnaD Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Hallo ik heb gister mijn borstvergroting ondergaan.. van 75 a na 325 cc op de spier.. grote c kleine d!! Onwijs benieuwd na het resultaat!Het voelt nu alsof er een vrachtwagen op me borst geparkeerd staat.. maar pijn verdwijnt na tijdje en me boobies niet hoop ik haha
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.....super!! Nu goed herstellen. Rustig aan doen en genieten!Liefs mij
vanAnaD Posted August 16, 2014 Author Posted August 16, 2014 Dankjewel ja ga ik doen!! Ben onwijs blij dat ik de stap gezet heb!!
vanAnaD Posted August 16, 2014 Author Posted August 16, 2014 Haha nu is het even zoeken hoe ik het beste kan liggen enz!!Hoe ging dat bij jullie na de operatie??
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ik moet het nog ondergaan, ik a.s. dinsdag mijn consult. Maar...je kan het best op je rug gaan liggen, Trouwens, dat moet je ook. Absoluut niet op je zij of buik, wat trouwens ook niet eens gaat hahaha.Probeer wat extra kussen in je rug, zij te doen. Want plat liggen gaat nog niet helemaal lukken hoor.Je hebt nog geen foto's geplaatst?
vanAnaD Posted August 16, 2014 Author Posted August 16, 2014 Wat spannend nee nog niet weet nog niet goed hoe het allemaal werkt ben het aan het uitvinden jaa zit nu rechtop op de bank en ik moet zeggen dat is uit te houden! Spannend zeg dus je operatie begint ook op te schieten!!
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Ja he? Het is allemaal spannend. En nu komt het elke dag een stukje dichterbij Ohh als jij je goed voelt op de bank hoe je nu zit, lekker doen dan. Je gaat zelf wel voelen hoe je moet gaan liggen dalijk. maar! echt op je rug.... Lees het forum en ervaringen maar eens door. Tips genoeg.
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs! De pijn zal na een paar dagen steeds minder worden. Neem lekker je rust en de tijd om te herstellen. Probeer veel groene thee te drinken. Dit helpt het vocht afdrijven waar nu waarschijnlijk ook last van heb. Door wie ben je geopereerd? en waar? dan kunnen we je titel aanpassen net als bij de andere meiden Veel plezier op het forum!!
vanAnaD Posted August 16, 2014 Author Posted August 16, 2014 Ik ben geopereerd in amstelveen bij vito koeijers gister ! Jaaa sorry ben nog nietzo handig haha! Al wel super veel tios gelezen dankjewell ja zijn inderdaad erg opgezet!
Guest Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Oh geeft niet hoor. Voor je het weet heb je door hoe alles werkt Ik heb je titel aangepast en verplaatst naar operatieverslagen.
Lesley81 Posted August 16, 2014 Posted August 16, 2014 Hoe laat was jij gisteren en hoe gaat het nu net je? Ik was gisteren 8:00 uur en ging 10:00 uur weer weg. Gisteren had ik veel pijn nu alleen nog met liggen veel spierpijn
vanAnaD Posted August 17, 2014 Author Posted August 17, 2014 Ik werd om 15:00 geholpen en ging om 17:15 weer weg! Ja ik met overeind komen.. & met wakker worden.. het voelt branderig en alsof er veel druk op staat! Maar valt me nog mee! & hoeveel cc is er bij jou geplaatst?
vanAnaD Posted August 17, 2014 Author Posted August 17, 2014 Okee ! En kan je ook al nie wachten tot het resultaat haha
kleinEtje Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Hee nog een koeijers klant... Ik ben 18/7 door koeijers geopereerd. 350 cc op de spier.. Ik had een 80a misschien een kleine B! Ik heb moderate plus profile gekregen en draag van sport bh een E. Voorspoedig herstel gewenst! Heb je al foto's? Ben benieuwd hoe de jouwe gaan worden!
vanAnaD Posted August 17, 2014 Author Posted August 17, 2014 Wat goed en hoe gaat herstel bij jou? Ka ben ook zo benieuwd hoe ze gaan worden!! Nee nog niet ben nog niet zo handig met de site haha heb jij al fotos gepost??
kleinEtje Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Mijn herstel gaat super.Heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad na de operatie!Het voelde wel trekkerig en stijf maar het is me echt 1000% meegevallen!Ik heb wel al foto's online staan van zowel voor als na.Ik zou je even accepteren als vriendje!Mocht je ook foto's willen updaten kun je bovenaan op gallerij klikken en dan wijst het zich voor zich.Als je ze het zoals mij voor alleen vriendjes wil moet je dat even selecteren als je je album maakt en mocht dat niet lukken kunnen de administrators je alsnog helpen dit aan te passen.
vanAnaD Posted August 17, 2014 Author Posted August 17, 2014 Jaa indd ik wil het ook voor vrienden! Nou super zeg ! Leuk nieuws om te horen .. k ben nu ook al super blij mee haha
MissDenies Posted August 17, 2014 Posted August 17, 2014 Ik heb morgen consult bij Koeijers en de 29e is de operatie!Ben erg benieuwd naar je resultaat!
vanAnaD Posted August 17, 2014 Author Posted August 17, 2014 Wat spannend!! Ik heb nu 1 foto gepost in een hempje .. ben ook benieuwd na jou wat je ga plaatjes!! Klein etje die van jou zijn echt heel mooi!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.