Ga naar inhoud

Jeuk


Jut&Jul

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb sinds 5 dagen enorme last van jeuk over bijna mijn hele lichaam. Behalve mijn voeten, handen, borsten en hoofd jeukt alles. Ik heb nu 3weken geleden mijn bv operatie gehad en ik las ergens dat dit een complicatie kan zijn waar bij het gevolg is dat je de siliconen er weer uit moet laten halen. Weet iemand hier meer van?

Ik hoor graag van jullie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik had na de operatie over mijn hele lichaam ook jeuk, dit kwam door de narcose, misschien kan het bij jou een verlate uiting zijn van de narcose? Nu heb ik nog veel jeuk aan mijn borsten maar dat schijnt het herstel te zijn. Of dit een complicatie kan zijn weet ik niet, maar anders bel je de kliniek of het ziekenhuis toch even voor de zekerheid.

Sterkte ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je zware medicatie geslikt? Je kan je leverwaardes laten controleren (bloed prikken)

Jeuk is iets wat ook bijv past bij verhoogde leverwaarde

Nieuwe bodylotion gebruikt?

Ander wasmiddel?

Allemaal mogelijkheden. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het er allemaal een beetje bij hoort!

Heb ook jeuk gehad..

Moet je niet al te gek maken op dat internet want als je googled ga je aan een griepje al dood!

Als je je echt zorgen maakt ff kliniek bellen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super fijn allemaal. Ik maak me niet erg zorgen (al doet het internet daar niet veel goed aan) maar het is wel heel vervelend. Praktijk zegt dat het kan komen door de narcose of de tramadol die ik geslikt heb de eerste dagen na de operatie. Ik heb nu wat van de huisarts gekregen wat een klein beetje helpt.

Ik hoop dat het wel snel overgaat want ik heb er nu al bijna een week last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.