Ga naar inhoud

Paar vragen over Dual plane


Aanbevolen berichten

Hi ladies!

Ik heb een aantal vragen aan jullie. Ik ben nu 7 dagen po en had helaas vanacht weer even een terugval, stekende pijn in linkerborst en die band maakt het er ook niet fijner op. Het lijkt wel of de zijkant en bovenkant van mijn borst gekneusd is, herkenbaar?

Is dit een genezingsproces? Dat mijn spieren nu aan het oprekken zijn bv?

En hoelang duurde het bij jullie voordat de protheses echt naar voren gaan komen?

Want ik heb vanaf de zijkant wel flinke borsten (D aanzicht)

Maar vanaf voor gezien lijkt het echt een mini c. Lijkt wel of al mijn volume meer aan de zijkanten zit en nog heel erg achter mijn spieren geplet word.

Hoelang duurt het voordat dit goed vormt?

Ik was net mijn maten aan het opmeten,

Onderwijdte is 75cm en bovenwijdte 91cm ongeveer.

Volgens zo'n tabel zou dit een c75 zijn. Maar ik pas net aan in een d75.

Iemand hier verstand van??

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Booby,

ik lees even met je mee!!

ik ben nu 3,5 week po van Dual plane en herken wel wat je zegt. van de zijkant lijkt het wel een D, van voren in sommige shirtjes een C, was me al eerder opgevallen bij andere dames.
Ik hoop dat dit nog naar voren komt inderdaad. van voren staan mijn borsten meer naar de zijkant nu.
welke maattabel heb je gebruikt? ik heb ook mijn maten opgemeten, ik heb 78 onder en 92 boven, maar volgens de maattabel die ik had gevonden zou ik een A moeten hebben...hahha.
ik draag nu sportbh Maat 80D en dat zit prima.

verder las ik hier en daar nog dat je borsten nog kunnen 'groeien' ik hoop echt dat ze dat nog gaan doen, voorlopig zijn ze gekrompen sinds de operatie haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ik wil echt niet dat de mijne krimpen haha! Ik heb gewoon deze gebruikt :

http://www.wear-online.com/tips/bh-maat/bh-maat-opmeten

Alleen dan zou ik een beha aanmoeten van 75c,

Ik heb er gister even 2 gehaald maar dat zijn 75d, dus ik denk dat het met siliconenborsten toch anders is omdat het volume veel compacter is.

Heb dezelfde cupmaat nu als een vriendin terwijl dat van mij op een kleine c lijkt en die van haar een enorme dd haha..

Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat alles naar voren komt, mijn borsten staan idd ook uit elkaar. Daar zal het ook wel mee te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken dit ook, ik ben nu 3 weken po met 400cc dual plane. Mijn borsten staan ook nog erg aan de zijkant, als ik mijn armen naar voren wil doen zitten ze nog even in de weg als in week 1 ik moet mijn armen opzij doen omdat ze er anders langs schaven. Mijn borsten zijn ook nog erg hard en Snachts word ik nog wakker van de pijn omdat ze dan zo hard zijn en strak staan. Voor mijn gevoel staan ze ook nog een beetje ver uit elkaar. Ik heb altijd veel fitness gedaan en krachttraining, zou het ook hierdoor kunnen komen? En trekt dit nog dichter naar elkaar toe omdat ik al 3 weken po ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, toeval dat ik dit topic lees eigenlijk. Maar om even over de maten te beginnen.

De uitrekentabellen op internet kunnen allemaal de prullenbak in ;) Bij protheseborsten, kloppen ze bijna allemaal niet..

Het beste is gewoon, om te wachten tot 6 weken po (ja erg he :45: ) en dan te gaan passen in een goede lingeriezaak. Je goed laten opmeten en goed laten adviseren als je een bh aantrekt. De beugel mag namelijk niet in je boob prikken, maar je middenstukje, daar waar de beugels 'eindigen' hoeft niet aan te sluiten op je borstbeen. EcHTER! Het onderstuk van dat middenstukje, dus zeg maar de onderrand van je bh, moet wél aansluiten! Je moet niet tussen je boobs door je navel kunnen zien ;)

En over die terugval... Dat gaat nog vaker gebeuren. De steken die je ervaart, die kun je nog hebben tot een half jaar po.. Daarna nemen ze in frequentie af.. Het is niet zozeer dat dat persé alleen voorkomt bij dual plane, want ik heb mijn prothesen voor de spier, en heb het ook gehad.... Dit heeft meer te maken met het herstellen van je zenuwen. Net als de jeuk, de overgevoeligheid en de dove plekken :)

Het gaat allemaal over, maar trek het eerste jaar wel uit voor geduld, want je hebt echt een jaar nodig eer alles helemaal goed en zacht en zo is :)

Bij mij ging dat echt in fases.. Dat je opeens na driekwart jaar wakker wordt 's ochtends en denkt: hé jeeeeeejte, wat zijn mijn boobs opeens weer zachter!! :) Je zou zo verliefd worden, iedere keer weer hihi

Een goed herstel verder

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow thnx voor je reactie!

Ben zo blij met dit forum, zo word ik nog wat wijzer :)

En tja die terugvallen, echt heel irritant! Gelukkig ben ik nog 2 weken vrij om even goed te herstellen, had er niet aan moeten denken dat ik maandag al had moeten werken!

En wachten met beha's shoppe is me al niet gelukt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

T is idd niet zo leuk om nu al bh s te gaan kopen. Ik wou een extra sportbh omdat ik enkel die had van kliniek. Ik paste een c, een d, dat paste allemaal maar welke moet je uiteindelijk nemen, ben dan maar voor de kleinste gegaan omdat hij het meest zou aanspannen en steun geven. Je onderomtrek klopt ook niet altijd, ik heb 72 onderwijdte en had 80 kliniekbh. Je kan er dus niet op voortgaan vind ik. Ook de 75 c zit enorm strak nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

S383, ik ben ook bijna vier weken onderweg en herken die hardheid en pijn ook heel goed. Bh moet dan los 's nachts want voel me net een plofkip met een boel pijn. Soms heb ik het overdag ook ineens. Dan past bijna niets meer.

Ook ik heb van de mooie gevulde zijkanten waardoor m'n armen niet direct meer naast m'n lijf passen. En in het midden lijkt alles eigenlijk iets te bescheiden omdat ze wat verder uit elkaar staan nu.

Ik hoop dat dat nog wat meer naar het midden verhuist en ook graag wat naar voren i.p.v. de zijkanten. Iemand die daar wat meer over kan vertellen of dit heeft ervaren?

Groetjes van Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dual plane,en idd je spieren duwen de protheses naar de zijkant,dat heb ik ook,en kan eigenlijk ook niet goed op mn zij liggen omdat alle volume onder mn oksel zowat zit.

Slapen op mn zij is nog altyd erg ongemakkelijk,al went t natuurlijk wel.

En ik ben een zijslaper dus ik kan niet anders.

Ik blijf door al deze toch wel nadelen het vreemd vinden dat dual.plane nog altyd met gemak geplaatst word,ik vind persoonlijk dat dat alleen gedaan moet worden bij hoge uitzonderingen.

Enige voordeel die ik zie is dat het niet zo snel.zal.gaan hangen,en je dus langer plezier ervan zou hebben ,zeker bij grothere protheses!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.