Ga naar inhoud

mukkie : 11 augustus 2014 : Dr. Damen : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi, gek gevoel he.. Het is lucht en vocht. Trekt de komende dagen wel weg :)

Wel een beetje oppassen met bukken. Mij werd destijds verteld dat je dat liefst zoveel mogelijk vermeed de eerste weken, tenzij je je boobs ff vasthild... Nou.. In eerste instantie vond ik dat nogal een pervers idee.. maar eigenlijk is er niks mis mee om je boobs af en toe vast te houden ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maya heel veel succes morgen... neem rustig de tijd na de operatie en laat je vooral niet te snel naar huis sturen!! Mij werd gezegd dat ik meteen zouten chips mocht eten... nou dat heb ik dus geweten onderweg naar huis. Als je je goed voelt eet dan liever niks....

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen.

hoe gaat het met je mukkie?

bij mij alles is goed gegaan ben zeer tevreden(ook al kan ik nog niks zien)maar er zitten lola's jippie hahaha

met mij gaat het goed,kan redelijk slapen en de pijn is niet zo erg voelt meer een beetje gekneusd allemaal

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey isis

Hiwr gaat die eindelijk ook de goede kant op enige waar ik nog last van heb is als ik wakker word ik wat stijf ben. En overdag wat gespannen borstwn maar mag verder niet klagen. Ik ben echt blij dat t verband er al af is zoveel beter met bewegen bij mij zat t echt te strak.

Ik geloof dat mn borsten ak n beetje aant zakken zijn ik plaats n nieuwe foto van vandaag 1 week en 2 dagen po

Laat maar iets weten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een hele stomme vraag...

maar ik lees zoveel verschillende verhalen, maar worden je borsten na een aantal weken na de op nou nog wat groter of juist wat kleiner dan de eerste week po.... of blijven ze qua maat hetzelfde maar word de vorm een beetje anders?

ik zit dus nu op een c en die wil ik graag houden of kan t zijn dat ik over n paar weken nog maar n b over heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar maak ik me ook druk over al wordt er vaak gezegt hier op het forum dat borsten tijdens of na 6 weken nog naar voren ploppen. Ik zit nu op 80C sportbh maar die zit strak. Ik hoop dat de mijne een D gaan worden en zit nu op 5 po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste weken trekt het vocht weg waardoor ze 'kleiner' worden, maar daarna zullen ze nog iets gaan zakken en mooier worden van vorm waardoor ze voller worden.

Maar stel je er niet teveel bij voor hoor, het is niet alsof ze opeens veel groter/kleiner zullen gaan worden. Mijne zijn nauwelijks veranderd het hele herstelproces door, alleen de vorm is inderdaad mooier geworden en ze zijn wat gezakt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dual plane is het vaak dat de borsten nog 'ploppen' omdat de spier op gaat rekken en dit tijd nodig heeft. Daar naast heb je last van zwelling en moeten de borsten nog vormen en op hun plek komen zitten.

Ik zou me niet zo druk maken, er verandert veel aan je borsten de komende tijd maar datheeft niet perse invloed op je cupmaat. Sowieso vallen sportbh's meestal anders dan gewone beugelbh's. Geduld is key :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb vandaag (19 dagen PO) geshopt voor een BH. Een die ontzettend lekker zit en prachtig naadloos onder kleding past. Nog geen sexy lingerie, want dat ga ik pas doen als het werkelijk allemaal "op zijn plekje zit"...

Maar normaliter kocht ik een 75A en vandaag trok ik een 75C uit de kledingrekken en een 70D. 75C stond te ver open, dus ik dacht...is die nu te groot of zo? Toch maar even een verkoopster erbij gehaald (die al netjes achter het gordijn stond te wachten) en toen de 70D toch maar gepast. En blijkt...die zit als gegoten....!!!

Dus op dit moment is het een 70D geworden en ik heb geen idee of dit nog zal wijzigen in de komende maanden??

Maar ik ben er super blij mee..Ik...gewoon een D....Tjonge jonge...Vet gaaf!

En thuis even die Martel BH uit gedaan en de nieuwe BH gepast met leuke truitjes. Ja, helemaal leuk! MIjn hubbie stond steeds naar me te gluren en complimenten vlogen rond mijn oren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.