Ga naar inhoud

mukkie : 11 augustus 2014 : Dr. Damen : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

hoi hoi iedereen,

ben zo blij dit forum gevonden te hebben... heb al heel wat info ervanaf kunnen halen!!

afgelopen zaterdag ben ik op gesprek geweest bij dr. Damen in de wellness kliniek...

na helemaal gerust gesteld te zijn maandag dan eindelijk de knoop doorgehakt!!!

11 augustus krijgen ik eindelijk BORSTEN!! helemaal blij..

heeft er iemand nog tips voor me of ervaringen voor me omtrend wat ik wel en niet moet doen, waar ik aan moet denken en over dr. Damen en de wellness kliniek.

groetjes Mukkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

Welkom op het forum en wat leuk dat je al een datum heb!

Het is belangrijk om de tijd te nemen om te hertsellen en dingen niet overhaast te gaan doen. Ook al heb je misschien geen pijn. Krijg je je protheses voor de spier of dual plane? Dual plane moet je ook zeker oppassen met tillen. Zorg dat je je armen niet boven je schouders brengt.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

gisteren weer op gesprek geweest bij dr. Damen bij de wellness kliniek twijfelend tussen 240 cc en 300 cc op advies toch voor de 240 cc gegaan daar volgens hem 300 cc nep gaat uitzien en dat wil ik niet.

nu mijn vraag iemand ervaring op welke maat ik ong. zal gaan uitkomen? als ik voor de spiegel daar sta weet ik t zeker maar thuis twijfel ik dan of ze niet te klein worden.. maar wil echt geen nep uitziende borsten.

iemand ook ervaring met hoe het gaat na de operatie bij dr. Damen en dan denkend aan verband/borstband wel of niet/ pijnstillers enz.

groetjes een nerveuze 75 a

ps. 11 augustus staat de operatie gepland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mukkie,

Er is toch ook nog een 275 cc misschien juist een mooie tussenstap?

Ik denk dat je een goeie B krijgt na de operatie misschien een kleine C.

Ik zelf ben 159 mt 36/38 en bh 80A ongeveer en krijg 350/400 cc en heb dan na de operatie volgens mijn pc een goeie C kleine D.

Geen ervaring met dr damen..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had gevraagd voor een tussenmaat maar die was er niet of dan werd het zoals hij zei een prothese van de buitenlandse markt. ik ben eigenlijk stom dat ik geen foto heb gemaakt van allebij 240 cc, heb alleen een foto van 240cc en 300 cc naast elkaar.

volgens de chirurg was er niet echt veel verschil tussen de 240 en 300 de 300 zou vooral breder zijn

nou ben ik al heeeeel erg blij als ik een fatsoenlijk B heb of een kleine C ik ga eens kijken of het lukt een foto up te loaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

11 augustus was het dan eindelijk zover het was D day.

ik moest me om 8 uur melden in de wellness kliniek in genk, ik ben geopereerd door dokter Damen.

in de mail stond dat het ong. 3 uur zou duren tot aan de operatie... nou vanalles meegenomen om de tijd door te komen.

om ong. Half 9 werd ik uit de wachtkamer gehaald en naar mn kamer gebracht, daar kreeg ik uitleg over hoe en wat en mocht ik mn aller sexieste operatie jasje aandoen met bijbehorende charmante slippers.

waarbij me ook verteld werd dat ik uiterlijk n uur later al geopeerd zou worden ipv. 3 uur later. Daar kwam toch wel effe de spanning aanzetten. Na ongeveer n half uur ijsberen door de kamer kwamen ze me al halen.

Ik werd meegenomen naar de operatiekamer waar ik op het bed mocht gaan liggen. De dames daar in de operatiekamer waren heel vriendelijk en vroegen constant of alles goed ging. Ik werd klaargemaakt voor de operatie. Ik was totaal niet meer nerveus en ging eigenlijk heel relaxt de operatie in.

nadat alles klaar was merkte ik dat er iets in het infuus zat ik leek wel aangeschoten ;-)

Toen kwam de meneer met het maskertje en na mijn idee binnen een minuut was ik weg.

........ en toen werd ik wakker in de uitslaapkamer. Heb als eerste gekeken en dacht wat zijn ze klein, maar ze waren ook erg strak ingepakt in het blauwe verband. Na mijn idee heb ik daar n half uur nog gelegen, ik begon me een beetje te irriteren want ik wilde heel graag terug naar mn vriend. Opeens kwam de mevrouw die me er ook heen had gebracht me ophalen, ik vond haar niet zo heel aardig maar goed. Hop terug naar mn kamer, tijdens t openen van de deur vroeg me vriend meteen of die moest helpen, nee dat hoefde niet waarna ze me vervolgens vol tegen het kozijn van de deur aanreed. Was niet zo n heel fijn gevoel.

nadat ik in mn bed geschoven was kon ik effe bijkomen. Ik kreeg meteen n glaasje cola wat echt heerlijk was na die vieze narcose smaak. Een klein half uurtje later kwam er een andere vrouw aan die kwam me een infuus brengen met pijnstiller, met de boodschap als die leeg was kon ik me aankleden en naar huis.... na mijn idee hadden ze mn bed weer nodig ofzo.nadat t infuus leeg was ben ik me voorzichtig gaan aankleden en was ze heel snel weer terug en werd ik naar buiten gebracht.

Persoonlijk vond ik het allemaal wel heel snel gaan ik was om 8 in de kliniek en om 1 stond ik alweer buiten.

en toen kwam de rit naar huis..... ik ben zo misselijk geweest onderweg dat ik bijna van mn stokje ging.

De dag na de operatie werd ik sochtends wakker met enorme pijn aan de linker kant deze was dan ook dikker dan de rechter, ademen ging heel moeilijk en praten ook, ik verging van de rugpijn.

toch maar even een telefoontje gepleegd met de kliniek, mijn eigen pc was niet bereikbaar maar wel dokter visser. Na uitleg vond ze het verstandig dat ik terug zou komen. Me weer in de auto gehesen en terug naar genk. Daar aangekomen had dr. Damen pas na n paar uur tijd dus serd me gevraagd of dokter visser ook goed was. Ze zag me binnenkomen en zei ga maar meteen op t bed zitten, ze pakte een schaar en oordat ik t wist was het verband eraf.... wat een verademing ik voelde gewoon mn borstkas uiteengaan en mn longen groter worden. Ze heeft alles nagekeken en het zag er goed uit. Ze zei ook van dat ik er meteen n stuk beter uitzag dan voor t verband... dus ik had geluk en kreeg mn boobies al n dag na de operatie te zien ipv. 12 dagen later.

en toen mocht ik weer naar huis ik voelde me 10 x beter.

al met al is me de operatie 100 procent meegevallen niks om je druk om te maken, maar erna is toch wel afzien hoor. Je kunt zover niks en na t slapen ben ik zo stijf als maar wat.ikheb ook heel veel last gehadvan mn maag door de ibuprofen wat te allemaal n stuk lastiger heeft gemaakt. Ook had ik last van pijnlijke en blauwe plekken in/op mn buik van het vocht wat toegediend is.

Ben nu 4 dagen po en voel me vandaag eigenlijk wel goed en heb er t volste vertrouwen in dat t goed komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met je herstel! Tegen de blauwe plekken kun je arnica druppels nemen. Ik moest hier een week voor de operatie tot een week na (vandaag dus) gebruik van maken en het heeft zeker geholpen. Ik heb geen enkele blauwe of beurse plek gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heb ook even gespiekt bij je foto's en poeh ja.. dat staat allemaal nog lekker strak... Jouw borsten gaan nog wel wat groeien, denk ik, als de spier dadelijk wat losser wordt en je huid minder strak wordt. Je huid en spier hebbben even een tijdje nodig om te wennen aan het nieuwe volume, maar komt helemaal goed.

Ook zit er nog aardig wat vocht bij jou: Goed veel drinken (vooral water en groene thee) dan ben je eerder van dat narcose spul af en van het vocht :)

Fijn dat Dr. Visser je al zo snel verlost heeft van dat verband. Vraag me sowieso af wat het nut van dat verband is.. Maar goed :) Is hun werkwijze (van dr Damen en Verdonck)

Beetje rot dat je zo een gevoel had dat je weg moest en dat ze nog ff met je tegen de deurpost reden.. sjonge jonge..

Een goed herstel verder en gefeliciteerd met je boobs!!

xx BB

ps ik zal even je titel aanpassen en je andere topic hier toevoegen, dan heb je alle info over jezelf bij elkaar staan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het wel :)

Meestal groeien ze de eerste 6 weken tot 3 maanden nog een klein beetje.

De meesten hebben na 6 weken de maat die het uiteindelijk ook gaat worden, bij sommigen kan er een beetje inzitten nog met 3 maanden po. Maar het is natuurlijk niet zo dat ze nog 3 cupmaten gaan groeien hihi

Niet? Whahahah jammer joh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ nonky ben zeer tevreden erover. En jij?

@best_boobie denk je dat ze nog groter worden?

Ik zit al aan de groene thee haha

dat verband was idd echt niet te doen ik zal vandaag of morgen nieuwe fotos plaatsen.

Ik ben tevreden maar heb nog niks gezien,hahah kan niet tegen mijn eigen littekens en beurse plekken en een drainhole.... Die sla ik ff over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.