Ga naar inhoud

Sportbh horror


Gast Jennifer120884

Aanbevolen berichten

Gast Jennifer120884

Hallo dames, zoals velen van jullie wel weten ben ik 11 aug een borstvergroting ondergaan. Allemaal leuk en aardig, maar ik knap nu bijna uit mn sportbh!! Lijkt wel alsof ie met de dag strakker gaat zitten. Moet je deze bh echt 24/7 dragen? Want ben bang dat ik anders niet genoeg bloed in mn hersenen krijg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha herkenbaar!

Ik kan je echt de Carefix Anna aanraden, deze zit super comfortabel/elastisch, ik draag hem nu nog als ik ga slapen haha!

Ik had hem ook na 2 dagen al binnen, via onlinecare.eu, dus dat is misschien een optie? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Haha herkenbaar!

Ik kan je echt de Carefix Anna aanraden, deze zit super comfortabel/elastisch, ik draag hem nu nog als ik ga slapen haha!

Ik had hem ook na 2 dagen al binnen, via onlinecare.eu, dus dat is misschien een optie? :)

Welke maat heb jij Ava?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Werd er na een dag of 4 gewoon onpasselijk van, zó strak als dat ding zat, ik knapte er gewoon uit. Heb toen snel een maat groter gehaald en na een week of 2 tot 3 kon ik m'n kleinere beha's weer aan. De Carefix Anna is trouwens een echte aanrader, net als de Lipoelastic Po extra new.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer

Ziet er al mooi uit in je sportbeha, wat een ondingen zijn het ook ik had ook meer last van die BH dan van mijn BV

Ik had er een met achter sluiting toen maar op de laatste stand gezet

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik moet van Dr. Nio een sportBH maat 80C meenemen. volgens het maattabel van carefix Ana is 80C=M.

Ik krijg 600CC. Nu ik deze topic leest, begin ik te twijfelen. Moet ik toch voor de zekerheid een L nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hoi Hoi,

Ik moet van Dr. Nio een sportBH maat 80C meenemen. volgens het maattabel van carefix Ana is 80C=M.

Ik krijg 600CC. Nu ik deze topic leest, begin ik te twijfelen. Moet ik toch voor de zekerheid een L nemen?

Nou ik had een 75F mee en daar knap ik nu al bijna uit.. Ik zou maar een L meenemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed sport bh winkel zit bij ons om de hoek, dorpstraat oud gastel rosemary!

Heb net mijn man erheen gestuurd want ik knap uit mn bh!

Super handig om dit te weten Nonky :3::3:

ThnXxx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

ik moet ook de sportBH bestellen van carefix Anna.

ik krijg 325cc wat uit zou komen op een volle C kleine D.

ze hebben mij maat S aangeraden...

zou ik ook groter moeten bestellen??

Je kunt voor de zekerheid ook een M bestellen, zou ik wel doen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.