Ga naar inhoud

ongelijke borsten, te klein, twijfel voor wissel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Helemaal graag gedaan hoor lieverd. Jij staat in je recht. We gaan zien wat hij terug gaat mailen...ik ben echt benieuwd. En niet gek worden he? Daar zijn er al genoeg van hahahaha

Positief blijven, daar kom je het verst mee, en nu kan je toch even niks doen. Dus relax..en wacht nu het mailtje af..

Xx

En blijf jezelf goed verzorgen met je borsten. Netjes alles doen zoals het hoort. Dat hij jou daar nooit op kan pakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langs ene kant hoop ik gewoon dat ze nog veranderen en nog verder 'ploppen' de arts zei van niet maar langs ene kant zou ik her heel straf vinden moesten ze na 2 weken al 'klaar' zijn zeg maar, terwijl bij hier zelfs bij sommige na 5 weken nog wat groeien, geloof hem voor geen zak meer, dus afwachteb wordt dat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Je moet naar een juristen kantoor gaan en je daar laten helpen met een brief. Wat denkt hij wel niet!! Ik hoor/lees deze geintjes zo vaak. Het is hier geen knutsel clubje waar je zelf kan bepalen wat je maakt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad! Als je met de pc een exacte maat afspreekt moet ie dat ook plaatsen! En niet zomaar doen wat hem beter lijkt.. bent inderdaad nog kort po dus er kan nog een hoop veranderen.. maar zou dr niet mee akkoord gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa inderdaad ben ook echt niet akkoord,, net hetzelfde als je n auto gaat kopen en die vent zegt ja jij wou zwart maar vond rood mooier dus heb een rode voor je besteld --' , en dit gaat nog es over mijn lichaam krijg er kippenvel van dat hij over MIJN lichaam zomaar iets anders beslist en dat hy dat dan ook gewoon zonaar kan doen, op zich vertrouw je je arts en geef je je lichaam over aan hem zodat hy maakt wat JIJwilt, bahh

Link naar reactie
Delen op andere sites

ondertussen nog geen email terug gehad, maarja, ik heb geduld hoor :44: hahaha

nou heb gisteren een gesprek met mijn ouders gehad, die wisten wel dat ik een wissel wou ( gewn omdat ik niet tevreden was ) maar niet dat hij zijn afspraken niet nakwam ( ze hadden eerst geen gehoor ) heb het gisteren allemaal uitgelegd en m'n vader is echt geschrokken,( m'n stiefmama zei eerst, och ze zijn gelijk, ze wou het precies niet zien, ) maar nu geeft ze idd toe dat ze echt wel super ongelijk zijn, vooral sinds gisteren worden ze ongelijker en ongelijker, echt de volume scheelt echt super veel, mijn bh past alleen nog maar op de rechterborst en de linkerborst gaapt hij helemaal open,

nou m'n stiefmama was 'n beetje van : Och hij gaat er niks aandoen en mij heel de tijd negatief aan het inpraten,

Nou het kan idd dat hij niks doet ( ga ik ook vanuit) maar laat 't me dan ook eerst proberen,

waar ik nou mee zit, ( die wissel gaat er zoiezo komen, ookal moet ik 950 euro betalen, dan ga ik wel 'n job zoeken na mijn school, maar ik heb heel veel schrik dat hij dit mij nog eens gaat flikken ofzo, liefst zou ik bij een andere arts gaan,die geen schrik heeft om grotere borsten,

maar dan kan ik nog jaaaaren wachten, dus zit 'n beetje in dubio, :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze worden steeds ongelijker, mijn linkse borst krimpt en de rechtse groeit, ze beginnen zo meer mijn oorspronkelijke borstvorm te krijgen ( asymmetrisch dus haha ) mijn gewone bh wordt te groot voor me linkse kant, begint open te gapen, voor rechts zit ie wel goed,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ongelijk bh trekt steeds scheef ( borst zonder tattoo heeft stuk meer volume )

hier een foto om te laten zien hoe scheef mijn bh trekt door mijn borsten,
de borst zonder tattoo heeft veel meer volume, ( net zoals voor de operatie )
op deze foto zie je dat op de foto rechts mijn borst al meer volume had,

a75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na een week nog steeds geen anrwoord op mijn email, ik heb nu vandaag gebeld,

Hij deed eerst alsof ie niet wist waar et over ging, toen wist hij het plots weer wel, en hij vond het niet nodig om te antwoorden op mijn email want hij wist niet wat ie moest zegge ik zei ik vraag enkel de waarheid, meer niet, toen zei hij dat hij hier de arts was dus hij wist wathij .deed en ik wist er niks van, hij zei ja ik kan er niks aandoen dat uw lichaam zo is ik kan u geen nieuw lichaam geven waarop ik antwoorde, het enige wat ik verwachtte waren min of meer gelijke borsten, die u mij zou geven en kon geven ()althans dat vertelde u mij ) toen viel er een stilte en kreeg ik als antwoord ; als u niet tevreden bent met wat ik doe of heb gedaan dan haalt u me maar voor de rechtbank met een advocaat, ik zei ohw oke ? ja oke zei hij, en hij legde gewoon af, ik ben WOEST !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

sow ben je lekker mee dan.. wat een eikel zeg.. dus met andere woorden hij wil je niet gaan helpen? mag ik vragen waarom hij er voor gekozen heeft 2 gelijke protheses te plaatsen? denk als ie in de andere borst had gekozen voor wat minder ccs dat het dan helemaal gelijk getrokken was geweest :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een nare situatie zeg! en wat een rare manier van reageren van die vent zeg!

Niet nodig om te reageren op je mail? Is toch wel het minste wat hij kan doen! Vind ook dat hij op een hele kinderachtige manier reageert over de telefoon!

Ik zou me niet meer door zo'n vent willen laten opereren. Hoop voor jou dat er nog een oplossing komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.