Ga naar inhoud

ongelijke borsten, te klein, twijfel voor wissel


Aanbevolen berichten

Nou, 26 juli heb ik mijn operatie ondergaan, er was afgesproken 350 cc high profile, ik wilde volle borsten en het liefst een OGENDE D cup,ik had ook ongelijke borsten, dus hij gingin de ene iets minder steken, oke prima,de operatie is geweest,de dag erna kijk ik op mijn kaartje, heb ikblijkbaar de 310 cc medium extra high profile gekregen, ik schrok daarvan, maar oke dacht ik, het zal wel, tot nu de zwelling eraf is,mijn borsten zijn heel ongelijk, in kledij lijken mijn birsten echt amper groter, ik heb heel brede protheses maar plat, en dat wou ik helemaal niet ! heb dit ook duidelijk gezegt, mijnborsten lijken nu een grote b kleine c,

Omdat dit niet door de beugel kan, ben ik vandaag op ccontrole geweest, en heb hem verteld dat dit niet is wat ik wou, ik vind ze mooi van vorm, maar ik wil volle borsten ! en.met projectie, nou kreeg ik als uitleg dat hij hele bolle borsten niet mooi vind, nou en ik vind het wel mooi, vooral met meer cc !

hij snapte mij wel, hij zei dat ik niet moest panikeren en hij zei laat dit eerst genezen, ben je dan nog niet tevreden kom je 25 november terug, dan s je huid ook wat losser en kunnen we groter gaan, hij zou de operatie betalen maar ik moet dan wel de protheses betalen 950 euro

Ik moet het allemaal mog wat laten bezinken, weet nu echt niet wat te doen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Belachelijk dat hij zegt dat hij bolle borsten niet mooi vind!

Het gaat er toch om wat JIJ mooi vind! Ik had precies hetzelfde probleem bij mijn eerste bv.

Mijn chirurg zei toen ook tegen mij dat hij ze zo groot genoeg vond.

Ben toen ergens anders geweest voor een wissel, met als gevolg dat ik in totaal €7400.- heb uitgegeven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is blijkbaar dan niet zo goed mee gevallen dan

Het kan toch niet omdat zij het niet mooi vinden ze je iets heel anders geven dan was afgesproken.

Ik vind dat je nogmaals moet proberen om het volledig gratis te kunnen krijgen

Hij heeft tenslotte beslist om kleiner te gaan terwijl dit niet was afgesproken waarom zou jij dan opnieuw de protheses moeten betalen

Dit kan toch niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad raar dat je iets anders krijgt, omdat dit nu eenmaal meer zijn smaak is....Dat moet echt niet kunnen. Hoe ben je voor de operatie ingelicht? Bij mij werd alles gemeten en de PC dacht dat ik wel 330cc zou kunnen krijgen, maar mocht tijdens de operatie blijken dat dit te groot zou zijn voor mijn lichaam (dus niet haalbaar), dan zou het 300cc geworden zijn. Na de OK vroeg ik ook direct aan de PC wat de uiteindelijke cc geworden was. 330 cc bleek haalbaar, dus is dit naar mijn wens gedaan. Anders had ik genoegen moeten nemen met 300cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met sientje een,je hoort naar je patiënt haar wensen te luisteren en hoort niet je eigen ideaal beeld te gebruiken!

Vind dat hij idd alles zelf mag betalen inclusief de protheses..laat het idd even bezinken en denk er rustig over na;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan de ene kant vind ik wel dat hij met een goede oplossing komt, maar aan de andere kant niet...

Want omdat hij een andere smaak heeft heeft hij er maar minder in gedaan?? dan had het dus ook in 1x goed gekunnen...

kijk bij mij had het ook in 1x goed gekunnen als ze gewoon gelijk achter de spier waren geplaatst.. ik moet ook de protheses zelf betalen, maar die zijn maar 600 euro?? :blink: vind 950 wel weer veel geld... ik zou toch nog ff proberen om het geheel vergoed te krijgen... om wat hierboven staat.. ikzelf ben allang blij dat ik niet de volle mep moet betalen, maar 950 is natuurlijk wel nog 350 euro meer als dat ik moet betalen.. vind dat best veel hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg het nooit geflikt dat ik niks moet betalen, ik zou niet weten hoe, hij beweerd dat er niet meer inging, lijkt me straf maarja, vooral omdat hij zich daarna precies versprak toen hij zei dat hij bol niet mooi vind,

ben wel blij dat ik niet de volle klets moet betalen, maar zeg hoe geraak ik plots aan 950 euro, pff heb echt hoofdpijn ervan


maar als ik nu naar een andere arts zou gaan, moet ik de volle pot betalen, dus is geen optie, :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis...

1 woord ***** ik herken je verhaal. Ik heb hetzelfde.

Ik mag nu gelukkig 4 sept. op gesprek komen over hoe de stand nu is maar bij me laatste gesprek zij de PC wacht maar 1 jaar dan kijken we verder :93: ik zei zolang ga ik niet wachten .

Toen gaf hij aan naja op zijn vroegst wil ik je een her - operatie geven in nov. en ben 4 maart geholpen..totaal 8 maanden wachten

dus zie het positief hij wil jou nog eerder helpen (kan dus nog langer zie mij)

Ik vrees dat ik min. €1500 moet gaan dokken hij had al gezegd dat er 2 kostenposten zijn die los van hem staan

Al met al heeft het me dalijk meer dan €5000 gekost maar ja hiermee blijven lopen word ik niet vrolijk van .

als je mijn mening wil weten en je ben er nu niet gellukig mee niet over nadenken maar doen ....

succes meid ik hou je blog in de gaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook even jouw verhaaltje gelezen. maar dit klopt dus echt niet hoor! Juist omdat hij het niet mooi vond dan maar minder? Jij hebt de rekening betaald, niet hij. Hij had dit in mijn ogen nooit mogen doen. Hoe worden ze rijk???

Maar heb je helemaal geen papieren moeten ondertekenen dan? Anders had je dan wel het bewijs met wat je had afgesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel bewijs via email, ik had gezegt tegen hem dat ik liever 350 cc high profile wou want ik wou een ogende D cup

hij heeft erop gereageerd: ik heb dit genoteerd en zorg dat ze aanwezig zijn,

daarna heb ik het nog eens gestuurd voor de zekerheid, en nog heeft hij dit gezegt,

op het consult zei hij : 300 cc is natuurlijker, ga je hoger, 350 cc, dan wordt het onnatuurlijker, hij heeft mij nooit verteld, meer past er niet in ofzo, heeft hij het niet ove rgehad, heb hem ook verteld, wist ik dit van te voren, dat er maar zoveel in zou gaan, had ik het geneens gedaan,

en hij schrok er wel van, ik was best aanvallend maar kan me geen moer schelen,

ik mag nou lekker gaan nadenken hoe ik in een dikke 3 maand +- 950 euro bijeen kan verzamelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus lieverd, dan heb je wel bewijs he?

"ik heb dit genoteerd en zorg dat ze aanwezig zijn,"

Dus, hij zit fout in mijn ogen. Ik kan makkelijk praten, ik moet nog, maar ik denk dat iedereen wel dit zou zeggen.

En dat het minder natuurlijker is, dat is dan jouw zaak. Jij wil dat, en je hebt ervoor betaald. Dus ook in mijn ogen zal hij voor de kosten moeten opdraaien. Je hebt de mail als bewijs

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb veel spullen moeten verkopen om aan het geld te komen... heb het nou financieel ook niet breed op dit moment dus ik zat in dezelfde stress als jou... heb jij niet het 1 en ander wat je kan verkopen? kan je extra werken??

en by the way.. probeer toch ff meer korting te fixen.. hij werkt met sedatie dus het kost hem een stuk minder aan ok kosten dan dat er met narcose word gewerkt... en om het feit dat hij eerst niet gezegd heeft dat het niet ging passen en zijn eigen heeft versproken over dat hij het niet mooi vind :17::17: jij moet er toch heel je leven mee lopen? hij ziet je tieten msshn 3x met controles....

sterkte in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit nog op de middelbare school heb geen idee wanneer ik zou kunnen werken, m'n vriend gaat al helemaal niet blij zijn als ik sweekends ookal niet thuis ga zijn, was ookal aan het nadenken om dingen t verkopen, maar heb geen eigen huis ofzo dus ook niet veel spullen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan hem wel een mailtje sturen maar dan vertellen dat je dus de mail van hem nog eens door had gelezen en dat er duidelijk een andere afspraak was gemaakt. En dat hij het hoort te vergoeden. hij zal het opnieuw moeten doen. Want ook de mail is geldig. Daar staan jouw afspraken met hem in.\

Ik zou persoonlijk niks zeggen over jouw geldkwestie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan hem wel een mailtje sturen maar dan vertellen dat je dus de mail van hem nog eens door had gelezen en dat er duidelijk een andere afspraak was gemaakt. En dat hij het hoort te vergoeden. hij zal het opnieuw moeten doen. Want ook de mail is geldig. Daar staan jouw afspraken met hem in.\

Ik zou persoonlijk niks zeggen over jouw geldkwestie.

helemaal mee eens! Niks vertellen over dat je er geen geld voor hebt nu hoor... maar wel laten blijken dat het onzin is dat je er weer geld voor neer moet leggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, want juist gaat hij dan in zijn handjes wrijven!! Want dan weet hij nu al dat je het toch gaat doen. Maar je kan het niet omdat je de centjes nog niet hebt. Je moet echt niet mee akkoord gaan! Jullie hebben een overeenkomst, dan wel via mail, maar het is een overeenkomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij zegt dat omdat nu mijn huid uitgerokken is dat het wel zou gaan, vind het allemaal maar raar !

hij had mij moeten vertellen dat wat ik niet wou dat hij dat niet ging doen, dan was ik wel naar 'n ander geweest die dat risico misschien wel wou pakken, of een arts die wel van grote borsten houd,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haast geen één PC staat te springen om grote CC te plaatsen ,helaas .

Zelf ook onder vonden hoor !

Toen ik voor mijn boobies op consult kwam met de vraag voor 700 CC , leek het net of ik om zijn pin code vroeg ...

Nou hemel en aarde , maar...... ze zijn er gekomen en precies hoe 'IK' het wil .

Dus meis ga er voor deze arts is zijn eigen gang gegaan ....

Succes en zoals ik het begrijp gaat Sylleke voor je een brief opstellen , helemaal super !

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.