Ga naar inhoud

Natrelle 510 - ervaringen?


Zwaantje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Op 26 januari 2015 staat mijn borstvergroting op de planning. Duurt nog een tijd, maar ben er al ontzettend mee bezig haha.

Ik word geopereerd door Dr. van der Weij in het Boerhaave Medisch Centrum in Amsterdam.

Tijdens het consult heeft van der Weij mij de natrelle style 510 aangeraden, omdat ik een lichte vorm van tubulaire borsten heb. Ze zullen voor de spier worden geplaatst, omdat ik (blijkbaar) genoeg weefsel heb.

Nou ben ik nog niet zo bekend met de style 510 en vroeg ik mij af of er hier meiden zijn die deze type protheses hebben! Ik heb tijdens mijn consult wel wat foto's gezien, maar ik ben wel benieuwd naar meer..

Alvast bedankt! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Er zijn wel verschillende meiden die de style 510 hebben.. Ik weet ze alleen helaas ook niet uit mijn hoofd.. De enige manier waarop je iets zou kunnen vinden in de zoekfunctie is zoeken op ervaringen bij dr. Demeyere en bij dr. Moojen (soms wordt het ook als Mooijen geschreven)

Zij gebruiken deze prothesen, dus vandaar dat daar wel eens verslagen van deze prothesen bij kunnen zitten :)

Het is wel wat meer zoekwerk helaas... maar je hebt nog ff de tijd zie ik ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.