Ga naar inhoud

Afvallen na een borstverkleining?


xkarinaschmitz

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik krijg waarschijnlijk 30 september eeb borstverkleining en ik weeg nu 85 kilo (16 jaar) maar ik wil graag onder de 75 kilo wegen,maar tijdens het sporten krijg ik veel last van mijn rug dus gaat het niet zo makkelijk. Ik vroeg me dus af of jullie weten of het mogelijk is en ook verstandig is om na de bvk nog te gaan afvallen.

Karina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is denk ik niet verstandig om dan nog veel af te vallen (>10kg), aangezien dit toch het resultaat gaat beïnvloeden. ;)

In de tussentijd misschien sporten doen waarbij je rug niet zoveel belast wordt, zoals zwemmen of zelfs gewoon wandelen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nog zo jong lees ik. Hou er rekening mee dat je lijf zowieso nog heel veel zal veranderen. Niet te snel afvallen in ieder geval, dan blijft het het mooist...succes! Prrobeer eens zetmeel uit je menu te laten en suiker. Dan kom je een heel eind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Karina,

Wat fijn dat je een verkleining krijgt maar je bent wel nog best jong. Waar ga je je laten opereren en door wie? Ik denk inderdaad ook dat een paar kilo niet erg is maar 10 kilo is nog best veel. Probeer in ieder geval zoveel mogelijk af te vallen voor je operatie.

Ik kreeg voor mijn operatie ook snel last van mijn rug en nek en probeerde veel te wandelen en vond zwemmen zoals al eerder is genoemd ook fijn. Probeer zo gezond mogelijk te eten, alles voor het mooie resultaat! Succes in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Wat is je BMI weet je dat?

Wat is je lengte?

Als je niet zo lang bent is je gewicht namelijk best hoog vind t dan zowiezo vreemd dat ze niet zeggen dat je eerst een paar kilo moet afvallen zodat je uiteindelijke resultaat ook blijvend is

En welke cup heb je nu?

Wat een vragen he

Link naar reactie
Delen op andere sites

85 hoeft niet te hoog te zijn , ik woog begin 90 en ben 1.80 lang. ;)

De meeste artsen willen dat je een BMI van onder de 30 hebt maar dat hoeft niet van alle artsen.

En als je echt twijfelt zou ik het gewoon bespreken met ie arts! Weet je jet zeker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee, dan nemen je borsten vast ook flink wat gewicht in beslag. Bewegen zal na de bvk vast een stuk gemakkelijker gaan, en dat is toch ook hartstikke belangrijk op jouw leeftijd. Ik zou wel nog wat proberen af te vallen voor de bvk, erna zul je alleen al door de operatie nog aardig wat kwijtraken.

Het lijkt me ook helemaal niet fijn om zo jong al zulke grote borsten te hebben. Fijn dat je snel geholpen wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.