Ga naar inhoud

Littekencorrectie


Gast Ava

Aanbevolen berichten

lieve Ava, alles komt wel goed;wanneer je er in gelooft kan dat ook al een beetje helpen

zorg dat je voldoende vitamine E neemt en alles wat nodig is om collageenaanmaak en celvernieuwing te stimuleren

je huid verandert normaal om de 6 weken...

succes en vooral niets aan trekken van al dat gedoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi Ava,

Supermooie borsten heb je en dat stukje ellende is gewoon jaloers.

Ik heb 2 jaar geleden een borstlift gehad ik had cup F maar hingen op me navel bijwijze van spreken maar is heel lelijk geworden.

Na de lift zijn het alsnog zakjes geworden dus heel niet wat ik ervan verwachtte, daarom heb ik 20 nov j.l een bv laten doen bij Nio.

Het is 800 cc geworden voor de spier heel blij mee natuurlijk, maar nu zie je die oude littekens natuurlijk heel goed over een stukje borst lopen.

Nio heeft me aangeboden om het te herstellen zodat het mooier wordt alleen kan dat na 3 maanden pas.

Ik hou je op de hoogte hoe en wat en ik zal voor en na foto's plaatsen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ava,

Supermooie borsten heb je en dat stukje ellende is gewoon jaloers.

Ik heb 2 jaar geleden een borstlift gehad ik had cup F maar hingen op me navel bijwijze van spreken maar is heel lelijk geworden.

Na de lift zijn het alsnog zakjes geworden dus heel niet wat ik ervan verwachtte, daarom heb ik 20 nov j.l een bv laten doen bij Nio.

Het is 800 cc geworden voor de spier heel blij mee natuurlijk, maar nu zie je die oude littekens natuurlijk heel goed over een stukje borst lopen.

Nio heeft me aangeboden om het te herstellen zodat het mooier wordt alleen kan dat na 3 maanden pas.

Ik hou je op de hoogte hoe en wat en ik zal voor en na foto's plaatsen.

x

Hou me op de hoogte inderdaad!

Ik moet nog steeds een keer een afspraak maken om er naar te laten kijken, maar het komt er steeds maar niet van.. Druk met school, veel ziekenhuisafspraken dus veel tijd om 'even' naar Amsterdam te gaan heb ik nu niet helaas.. Gelukkig wordt het in januari wat rustiger dus dan maar eens een afspraak maken. :)

Ben erg benieuwd wat hij zegt, misschien stel ik me ook wel gewoon heel erg aan haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TO, ik denk ook dat je gewoon een beetje geduld moet hebben. Mijn littekens hebben ook een periode gehad dat ze wat verhoogd en verbreed waren, schrok me rot. Maar later trok dat vanzelf weer weg. Het is een week of 2 zelfs zo geweest dat ze de ene dag dikker waren dan de andere. Het eerste jaar werkt het allemaal nog een beetje. Geef je lichaam de tijd om te herstellen, zorg goed voor jezelf en zie het nog even aan. Probeer je lichaam als één geheel te zien en er niet één onderdeel van uit te vergroten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.