Ga naar inhoud

Littekencorrectie


Gast Ava

Aanbevolen berichten

Hi ladies,

Zijn hier ook meiden die ervaringen hebben met een littekencorrectie na een BV?

Ik ben nu een half jaar PO, maar niet erg tevreden over mijn littekens, en ik denk eerlijk gezegd niet dat er nog veel aan gaat veranderen. (Maar ik houd hoop haha :) )

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Ava

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, bij apotheker kan je silliconepleister kopen.

Zit op een vel, kan je op maat knippen.

Helpt je huid vernieuwen, littekens verdwijnen er heel goed mee en kan geen kwaad. Wel prijzig,vel van 10 op 5 cm kost rond 100 euro, maar kan je herbuiken. Succes!!


Of eight hour cream van Elizabeth Arden (parfumerie) heel herstellend

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, bij apotheker kan je silliconepleister kopen.

Zit op een vel, kan je op maat knippen.

Helpt je huid vernieuwen, littekens verdwijnen er heel goed mee en kan geen kwaad. Wel prijzig,vel van 10 op 5 cm kost rond 100 euro, maar kan je herbuiken. Succes!!

Of eight hour cream van Elizabeth Arden (parfumerie) heel herstellend

Ik ben meer op zoek naar ervaringen van meiden die het echt opnieuw hebben laten hechten. ;)

Siliconenpleisters heb ik al gebruikt en littekencrèmes/olie mag ik de komende 3 maanden niet smeren in overleg met m'n chirurg, daarna moet ik op controle komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb een litteken correctie laten doen nadat ik een moedervlek op mijn borst heb laten weghalen... Helaas ligt het vaak ook aan je huid hoe het daarna hersteld.. Heb na de correctie zes weken hechtstrips geplakt en gezorgd voor absoluut geen druk op de wond, maar helaas is het litteken ook deze keer weer iets gaan verdikken en verbreden ( wel een stuk minder dan vorige keer)

Littekens worden trouwens door elke PC gecorrigeerd, niet alleen in madrid. ....

Het ligt vaak niet alleen aan de vechttechniek van de PC, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk...

Denk wel dat je er een jaartje overheen moet laten gaan, omdat je litteken dan pas 'klaar' is, zeg maar...

Oh ja... Ingrid K ( lid hier op forum) geeft volgens mij littekens op haar armen (na bovenarmcorrectie ( correct me if I'm wrong) laten corrigeren. Is mooi geworden. Volgens mij heeft ze foto's openbaar ervan, maar weet ik niet zeker.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom mag je niet meer smeren? dat is toch niet schadelijk?

Nee het is normaal gesproken ook niet schadelijk.

Maar Nio gaf aan dat door het smeren ik de littekens 'actief' houd waardoor ze dus rood blijven. Ook zijn ze wat breder geworden dan eerst en ook iets verheven boven de huid, dus ik moet er mee stoppen en over 3 maanden langskomen.

Maar dit is persoonlijk advies hè, ik heb een hele bleke huid en dat schijnt sneller probleemlittekens te geven, net als een hele donkere huid, dus ik heb gewoon pech dat mijn huid gevoelig is en moeilijk geneest. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je wilt vraag ik het na over de kliniek hier in madrid! die is echt super!

Nou ik ga er niet voor naar Madrid reizen dus dat is niet nodig, zo erg is het nou ook weer niet.. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet? oh... dan heb ik een bril nodig want toen ik je fotos nog kon zien vond ik het er best wel lelijk uitzien als ik eerlijk ben. Maar als jij je er niet aan stoort beter toch! als je het alsnog wilt hebben laat maar weten. groetjes

Gek, aangezien ik geen één foto heb waar mijn littekens op te zien zijn. ;)

En als je het zo lelijk vind, waarom zie ik je dan bijna iedere dag mijn profiel bezoeken? En PB'tjes sturen of je mijn foto's weer mag zien? Meid kom op zeg.. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Omdat ik jou altijd als voorbeeld nam voor mijn vriendinnen hoe het juist NIET moet. Het spijt me dat ik dat moet zeggen maar het is wel zo. Nogmaals als je wilt weten welke kliniek het is in madrid laat maar weten! Groetjes

Ho es!!! Wat is dit?? Sorry hoor, maar wat vind ik jou respectloos. Met je fucking Madrid.. Wie denk jij wel niet dat je bent om zo te praten? Voel je je daar beter door? Gatverdamme zeg. Deze meid vraagt gewoon normaal wat en het lijkt me niet meer dan normaal dat ze niet helemaal die kant op wil. En dan ga jij zeggen dat iets lelijk is? Volgens mij ben jij gewoon een wanhopige vent die gepiekeerd is omdat ie geen foto's kan kijken om zich op af te sjorren. En anders ben je een slap excuus voor een vrouw. Jij moet jou kapotschamen!!! Elke keer op iemands profiel komen en dan zo'n opmerking maken? Jaloezie en afgunst noemen we dat en dat is hier niet welkom. Beter hou je gewoon je mond en ga je het geld van je vriend uitgeven. Simpeltje, bah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik jou altijd als voorbeeld nam voor mijn vriendinnen hoe het juist NIET moet. Het spijt me dat ik dat moet zeggen maar het is wel zo. Nogmaals als je wilt weten welke kliniek het is in madrid laat maar weten! Groetjes

Jij solliciteert ernaar om gebanned te worden.. Laat dit een waarschuwing voor je zijn.... De laatste waarschuwing.

En oh ja, je nieuwe account wordt dan meteen mee gebanned.... Dan hoef je niet meer op consult bij Nio.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Jij solliciteert ernaar om gebanned te worden.. Laat dit een waarschuwing voor je zijn.... De laatste waarschuwing.

En oh ja, je nieuwe account wordt dan meteen mee gebanned.... Dan hoef je niet meer op consult bij Nio.....

Nio opereert geen mannen :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio opereert geen mannen :)

Oh maar het is geen man hoor...

Dit is Dinah, je weet wel, dat meisje die een booby-evenement wilde organiseren.. Of moet ik zeggen Nikita, die hier opeens honderd topics kwam openen met vragen... Of moet ik zeggen Diane1994, die nu probeert een keer slim over te komen? :45:

En oh ja, ze heeft ondertussen ook weer een nieuwe naam... Lijkt meer op een film zo.. langzamerhand. Wel een slechte schrijver trouwens, diegene die de film geschreven heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Oh maar het is geen man hoor...

Dit is Dinah, je weet wel, dat meisje die een booby-evenement wilde organiseren.. Of moet ik zeggen Nikita, die hier opeens honderd topics kwam openen met vragen... Of moet ik zeggen Diane1994, die nu probeert een keer slim over te komen? :45:

En oh ja, ze heeft ondertussen ook weer een nieuwe naam... Lijkt meer op een film zo.. langzamerhand. Wel een slechte schrijver trouwens, diegene die de film geschreven heeft...

Whahaha.. Een boobie evenement, dat kan alleen maar een man verzinnen hoor.. Weg ermee, zulke hatelijke mensen moet je helemaal niet op je site willen.

Zij/hij, whatever, is serieus geestelijk niet helemaal in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lachwekkend dit, hoe mensen kunnen reageren. @Ava trek je er niets van aan meid. Je borsten zijn in mijn ogen perfect.! en ik denk dat je die littekens lekker moet laten rusten en het tijd moet geven... Je hoeft hier zeker niet voor naar Madrid... het is alsof ze mensen voor die kliniek wil werven "Agressieve promotor" :98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ava trek je er niets van aan meid. Je borsten zijn in mijn ogen perfect.! en ik denk dat je die littekens lekker moet laten rusten en het tijd moet geven...

Thanks meid! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ava, sorry dat jouw topic zo vervuild wordt op deze manier....

En wat je littekens betreft. Hoop dat ze nog bijtrekken, heeft toch meestal een hele tijd nodig eer ze zijn zoals ze blijven...
En anders kun je het altijd nog laten corrigeren :) Gewoon bij eigen pc of een andere waar je vertrouwen in hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ava, sorry dat jouw topic zo vervuild wordt op deze manier....

En wat je littekens betreft. Hoop dat ze nog bijtrekken, heeft toch meestal een hele tijd nodig eer ze zijn zoals ze blijven...

En anders kun je het altijd nog laten corrigeren :) Gewoon bij eigen pc of een andere waar je vertrouwen in hebt :)

xx BB

Ja ik vind het ook jammer, ik was op zoek naar ervaringen krijg ik dit!

Over 3 maanden kan ik langs bij Nio, wie weet zijn ze dan al weer een stukje bijgetrokken en anders zou hij gaan kijken wat hij er aan kan doen, dus komt vast wel goed. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.