Guest Ava

Littekencorrectie

Recommended Posts

Guest Ava

Hi ladies,

Zijn hier ook meiden die ervaringen hebben met een littekencorrectie na een BV?

Ik ben nu een half jaar PO, maar niet erg tevreden over mijn littekens, en ik denk eerlijk gezegd niet dat er nog veel aan gaat veranderen. (Maar ik houd hoop haha :) )

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Ava

Op 29 september heb ik mijn operatie pas, maar ben benieuwd hoe je littekens eruit zien?

Heb er geen ervaring mee maar weet dat in madrid een hele goede kliniek zit daarvoor! Mijn vriend voetbalt bij Madeid en weet van een andere spelersvriendin dat zij dat heeft gedaan en alles zga weg is!

hallo, bij apotheker kan je silliconepleister kopen.

Zit op een vel, kan je op maat knippen.

Helpt je huid vernieuwen, littekens verdwijnen er heel goed mee en kan geen kwaad. Wel prijzig,vel van 10 op 5 cm kost rond 100 euro, maar kan je herbuiken. Succes!!

Of eight hour cream van Elizabeth Arden (parfumerie) heel herstellend

Guest Ava

Ik ben meer op zoek naar ervaringen van meiden die het echt opnieuw hebben laten hechten.

Siliconenpleisters heb ik al gebruikt en littekencrèmes/olie mag ik de komende 3 maanden niet smeren in overleg met m'n chirurg, daarna moet ik op controle komen.

Hoi hoi

Ik heb een litteken correctie laten doen nadat ik een moedervlek op mijn borst heb laten weghalen... Helaas ligt het vaak ook aan je huid hoe het daarna hersteld.. Heb na de correctie zes weken hechtstrips geplakt en gezorgd voor absoluut geen druk op de wond, maar helaas is het litteken ook deze keer weer iets gaan verdikken en verbreden ( wel een stuk minder dan vorige keer)

Littekens worden trouwens door elke PC gecorrigeerd, niet alleen in madrid. ....

Het ligt vaak niet alleen aan de vechttechniek van de PC, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk...

Denk wel dat je er een jaartje overheen moet laten gaan, omdat je litteken dan pas 'klaar' is, zeg maar...

Oh ja... Ingrid K ( lid hier op forum) geeft volgens mij littekens op haar armen (na bovenarmcorrectie ( correct me if I'm wrong) laten corrigeren. Is mooi geworden. Volgens mij heeft ze foto's openbaar ervan, maar weet ik niet zeker.

Xxx

Guest Ava

Nee het is normaal gesproken ook niet schadelijk.

Maar Nio gaf aan dat door het smeren ik de littekens 'actief' houd waardoor ze dus rood blijven. Ook zijn ze wat breder geworden dan eerst en ook iets verheven boven de huid, dus ik moet er mee stoppen en over 3 maanden langskomen.

Maar dit is persoonlijk advies hè, ik heb een hele bleke huid en dat schijnt sneller probleemlittekens te geven, net als een hele donkere huid, dus ik heb gewoon pech dat mijn huid gevoelig is en moeilijk geneest.

Guest Ava

Nou ik ga er niet voor naar Madrid reizen dus dat is niet nodig, zo erg is het nou ook weer niet..

niet? oh... dan heb ik een bril nodig want toen ik je fotos nog kon zien vond ik het er best wel lelijk uitzien als ik eerlijk ben. Maar als jij je er niet aan stoort beter toch! als je het alsnog wilt hebben laat maar weten. groetjes

Guest Ava

Gek, aangezien ik geen één foto heb waar mijn littekens op te zien zijn.

En als je het zo lelijk vind, waarom zie ik je dan bijna iedere dag mijn profiel bezoeken? En PB'tjes sturen of je mijn foto's weer mag zien? Meid kom op zeg..

Omdat ik jou altijd als voorbeeld nam voor mijn vriendinnen hoe het juist NIET moet. Het spijt me dat ik dat moet zeggen maar het is wel zo. Nogmaals als je wilt weten welke kliniek het is in madrid laat maar weten! Groetjes