Jump to content

borsten bewegen niet bij armen in de zij.

Recommended Posts

Posted

Hi dames ik wil graag wat weten want vriendinnen van me hebben ook een bv gehad en als zij hub handen in hun zij leggen dan bewegen de borsten mee. Maar bij mij niet. Me borsten blijven gwn op dezelfde plek. Is dit normaal???

Posted

Je bent pas net po... Je moet nog wat geduld hebben eer je hier een antwoord op kunt vinden... Probeer je borstspier zo min mogelijk te gebruiken om complicaties te voorkomen en haal nou eens ff geen gekke dingen uit....

Posted

Jeetje Nikita, hoeveel dagen ben je nu po?

Volgens mij moet je nu vooral op de bank zitten ipv allerlei fratsen uithalen en van alles uit te proberen,

Ik wil niet lullig doen maar dit is de zoveelste topic van je dat je je zorgen maakt, je loopt jezelf echt gek te maken.

Je begrijpt toch ook wel dat het pas bewegelijk wordt na een X aantal weken misschien zelfs maanden..

Posted

Jeetje Nikita, hoeveel dagen ben je nu po?

Volgens mij moet je nu vooral op de bank zitten ipv allerlei fratsen uithalen en van alles uit te proberen,

Ik wil niet lullig doen maar dit is de zoveelste topic van je dat je je zorgen maakt, je loopt jezelf echt gek te maken.

Je begrijpt toch ook wel dat het pas bewegelijk wordt na een X aantal weken misschien zelfs maanden..

Het valt dus niet alleen mij op...

Posted

Nee best_boobie, je bent zeker niet de enige ;-)

Nikita, Je maakt jezelf echt gek en probeert veel te veel uit! Krijg je alleen maar spijt van meis...

Alles vooral heel rustig aan doen, niks forceren en heel veel geduld hebben. Al die stress werkt ook niet mee, die energie heb je juist voor je herstel nodig! Wacht gewoon rustig de belangrijkste herstelperiode af. Dan komt het vast goed allemaal!

Posted

Zullen we gewoon aardig blijven?

Volgens mij is dit forum er voor mensen die vragen hebben, of dit nu "domme" vragen zijn of niet.

Een operatie kan een hele impact op iemand hebben en iedereen gaat er anders mee om. Laat iedereen gewoon in z'n waarde alsjeblieft.

Posted

Aardig zijn zij hier altijd hoor :57:

Maar je kan niet voor elk pijntje een topic openen en als er dan advies gegeven wordt reageert ze niet

Posted

Idd was mij ook al opgevallen .... Vreemd hoor...

Posted

Ben benieuwd wat ze vandaag weer gaat verzinnen om een topic over te beginnen..

Met alle respect Nikita maar je legt op iedere slak zout en mensen nemen je nu niet echt serieus meer.

Straks heb je echt een keer iets ergs en denken de mensen op dit forum o heb je Nikita weer laat maar gaan.

Posted

Niet op reageren nikita ze zijn gewoon jaloers! Kijk wat een knappe meid je bent en heb je hun fotos wellis gezien? Kom op meid niks van aantrekken jaloerze zuurpruimen! ;-)

Posted

@diane1994 dankje! ja heb hun fotos net gezien haha je hebt gelijk maar toch gemeen dat ze zo moeten doen! dat zij lelijke borsten hebben zegt nog niet dat ze zo gemeen tegen andere kunnen doen!

Posted

me myself and i???????? heb je gelezen wat zij allemaal hebben gezegd???????? zij begonnen ermee!!!!!!! ik zou nooit over iemand borsten zeggen dat ze lelijk zijn behalve nu. ze begonnen ermee en dan ga ik mijn eerlijke ongezouten mening ook geven!!!!!!!!!!!

Guest Sylleke
Posted

Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien maar, ik zie hier nergens staan dat er iemand gezegd zou hebben dat haar borsten lelijk waren? Toch!

Posted

Nee inderdaad. Er is alleen maar gezegd dat het niet nodig is om over ieder dingetje een topic aan te maken...

Posted

Nikita meid ga genieten van je borsten.

Ik ga niet meer reageren op deze topic en heb al helemaal nooit gezegd dat je lelijke borsten of iets dergelijks hebt.

Ik zeg alleen je moet je niet om alles zorgen maken.. We voelen en zien allemaal van alles aan onze borsten maar als er echt wat is plaats dan hier gewoon een vraagje en we zullen je onze mening geven en je proberen te steunen/helpen waar nodig!

Maar maak niet voor alles een topic aan dat is het enige wat we gezegd hebben.

Guest Sylleke
Posted

Ja idd...dat had ik ook gelezen. Ik heb verder nergens op gereageerd. Ik wilde dat wel doen, maar heb alles weer weg gehaald. Maar nu reageer ik wel omdat ik niet tegen onrecht kan.

Niet dingen zeggen die niet waar zijn. Dat is niet netjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.