lucia Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Hoi HoiIk ben nu goed 4 maand po en het grootste deel van mijn borsten zijn nog steeds gevoelloos. Ik heb dual plane, bovenkant van mijn borsten voel ik normaal. Maar de zijkant, onderkant en tepels niet. Het lijkt ook niet te beteren. Mijn tepels doen wel soms pijn als ik eraan kom. De zijkant en onderkant van mijn borsten voel ik eigelijk amper bij aanraking. Is dit normaal? In hoeverre kan het gevoel terug komen? Ik vind het heel erg jammer zo.Xx
Guest Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Hee meid..soms kan het wel jaar(en) duren eer dat het gevoel weer terug is. Ben nu 10 maanden po en ze voelen wel weer aan zoals normaal maar toen ik 4 maanden po was voelde ik ook een gedeelte nog niet hoor. Kan zijn dat het gevoel wegblijft maar terugkomwn zit ook zeker nog een kans in! Geef het tijd
Sammie281285 Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ik heb precies hetzelfde, ben alleen 5 weken po. Hopelijk trekt het nog bij. Het voelt gewoon heel raar, dat gevoelloze..
Evanka Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ben ook gevoelloos aan de onderkant/beetje buitenkant van mijn borsten, tepels voel ik wel.'t Zijn je zenuwen die er terug moeten geraken en helaas groeien die heel traag...... ;-)
lucia Posted August 13, 2014 Author Posted August 13, 2014 Hmm ik had toch gedacht/gehoopt dat het op 4 maanden al wat beter was. Niet dus
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.