mommy2 Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Lieve dames,28 augustus krijg ik een bv en een mini buikwand correctie met lipo bovenbuik. Ik heb geen elektrisch verstelbare bodem. Ik zou een bed van de thuiszorg kunnen huren maar zit met ruimte gebrek. Slaap liever in mijn eigen bed, dus mijn vraag is z'n leen bed een must? Hoe hebben jullie dat gedaan?
studente Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Hoe dat zit met een bwc weet ik niet? Maar ik heb om mijn matras hoger te hebben onder mijn matras bij het hoofdeind kussen gelegd. Moet je wel van te voren doen of laten doen maar is prima. Wat omhoog liggen is wel prettig en goed voor je littekens (staan ze minder gespannen).
Barb wire Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Hey!!!Dat zou handig kunnen zijn maar is absoluut geen noodzaak...en die eerste week is zoiezo al een hel om door te komen en dan lig je toch het beste in je eigen bedje he!
Vlietje Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 idd kussen of een deken onder het matras, dat scheelt veel, helaas kwam ik pas op het idee op dag 4 po.. daarvoor had ik een hoop extra kussens in bed gehad, maar dat was een stuk minder fijn dan onder het matras. Heb alleen een bv gehad.
best_boobie Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Nee hoor, is zeker geen must.. Wat je wel zou kunnen doen (als je tenminste geen tweepersoons matras hebt) is bij de thuiszorg zo een steun te halen voor onder je matras. Daarmee kun je ook je matras hoger krijgen, en dan kun je dat ding gewoon weer terug brengen als je het niet meer nodig hebt. Slaap je lekker in je eigen bed, en toch wat hoger Weeet niet hoe dat ding heet trouwens... Kan het ook ff niet vinden op internet.. Maar gewoon even navragen bij de thuiszorgwinkel.. Anders gebruiken mensen vaak een voedingskussen. Schijn je ook lekker in te kunnen liggen.. Anders gewoon stapels kussens om wat op te hogen, helpt oook altijd xx BB
Guest Sylleke Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Daar kijk ik ook zo naar uit! Naar het verstelbare bed. Gelukkig hebben wij die wel, en zelfs 5 standen. Dus ik kan rustig op mijn rug slapen, en niet helemaal recht gelukkig.Je benen verzetten. Dus dat wordt een "zorg" minder.Ik zou er idd even navraag mee gaan doen.
Ingrid k Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 ***hey mommy,nee hoor geen must! Ik heb een borstlift met vergroting en grote buikwandcorrectie gehad en sliep gewoon lekker in mijn eigen waterbedje, zalig! Ik moest wel een paar dagen in het ziekenhuis blijven, dus die eerste dagen had ik wel een hoog-laag bed. Mag jij gelijk naar huis? Gewoon lekker met kussens een lekker bedje maken waaruit je makkelijker uit kan stappen, dan komt dat wel goed. Succes!!Groetjes van Ingrid
MyNewBoobies Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ik was héél blij met mijn elektrisch verstelbare lattenbodem haha!Maar ik woon alleen, dus er was ook niemand om mij omhoog te helpen en dat vond ik de eerste dagen heel lastig..
mommy2 Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Bedankt dames, ja ik mag gelijk naar huis als alles goed is. Vind ik wel fijn want heb 2 kleine kindjes:D
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.