Ga naar inhoud

Is een elektrische verstelbare bodem een MUST bij BV en BWC?


mommy2

Aanbevolen berichten

Lieve dames,

28 augustus krijg ik een bv en een mini buikwand correctie met lipo bovenbuik.

Ik heb geen elektrisch verstelbare bodem.

Ik zou een bed van de thuiszorg kunnen huren maar zit met ruimte gebrek.

Slaap liever in mijn eigen bed, dus mijn vraag is z'n leen bed een must? Hoe hebben jullie dat gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dat zit met een bwc weet ik niet? Maar ik heb om mijn matras hoger te hebben onder mijn matras bij het hoofdeind kussen gelegd. Moet je wel van te voren doen of laten doen maar is prima. Wat omhoog liggen is wel prettig en goed voor je littekens (staan ze minder gespannen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, is zeker geen must..

Wat je wel zou kunnen doen (als je tenminste geen tweepersoons matras hebt) is bij de thuiszorg zo een steun te halen voor onder je matras. Daarmee kun je ook je matras hoger krijgen, en dan kun je dat ding gewoon weer terug brengen als je het niet meer nodig hebt. Slaap je lekker in je eigen bed, en toch wat hoger :) Weeet niet hoe dat ding heet trouwens... Kan het ook ff niet vinden op internet.. Maar gewoon even navragen bij de thuiszorgwinkel..

Anders gebruiken mensen vaak een voedingskussen. Schijn je ook lekker in te kunnen liggen..

Anders gewoon stapels kussens om wat op te hogen, helpt oook altijd :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kijk ik ook zo naar uit! Naar het verstelbare bed. Gelukkig hebben wij die wel, en zelfs 5 standen. Dus ik kan rustig op mijn rug slapen, en niet helemaal recht gelukkig.Je benen verzetten. Dus dat wordt een "zorg" minder.

Ik zou er idd even navraag mee gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

***hey mommy,

nee hoor geen must! Ik heb een borstlift met vergroting en grote buikwandcorrectie gehad en sliep gewoon lekker in mijn eigen waterbedje, zalig! Ik moest wel een paar dagen in het ziekenhuis blijven, dus die eerste dagen had ik wel een hoog-laag bed. Mag jij gelijk naar huis? Gewoon lekker met kussens een lekker bedje maken waaruit je makkelijker uit kan stappen, dan komt dat wel goed. Succes!!

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.